Dat is inderdaad een heel mooie ervaring voor die kerel.Hij heeft geluk gehad, want het was echt een zalige wedstrijd.
![]()
Sanchez is ook fysiek erg sterk, in tegenstelling tot de meeste bij Barça.
Goeie speler!![]()
Sanchez iseigenlijk een enorm complete voetballer. Snel, fysiek sterk, technisch enorm onderlegd. Voor barca heeft hij ook al 4 keer gescoord in 7 duels, geen slecht gemiddelde me dunkt.
Ik zit al 2 dagen met zenuwen![]()
Hopelijk owned Barca deze (weer)!!
Mij maakt het helemaal niet uit wie wint, als we maar een lekkere pot voetbal zien.
Barça mag winnen van mij OF Real wint maar dan via een klasseflits van Kakà. Anders niet.![]()
Real gaat winnen hopelijk.![]()
Real moet helemaal niet winnen, dat is het net. Real zit eigenlijk in een zetel, een overwinning zou goud zijn, maar bij verlies verliezen ze niks.
Als er 1 ploeg moet winnen, is het Barca wel. Rug tegen de muur, met 9 punten achterstand kan het kampioenschap eigenlijk al gespeeld zijn. Ze moeten winnen, presteren, op Real gaan winnen.
Vooral het feit dat het niet moet voor Real, doet me denken dat ze gewoon open en aanvallend gaan spelen, daar hoop ik echt op. Maar ze zijn aan een ijzersterk seizoen bezig tot nu toe, hopelijk halen ze ook een even hoog niveau vanavond. Het zal alleszins een spannende en aangename partij worden, daar ben ik zeker ven. Dat de beste mogen winnen![]()
Ik zie Real wel eerder winnen dan Barcelona... Mourinho heeft weer een sneltrein op gang gebracht en nu eentje dat als blok kan spelen én vernietigend en dominant kan uithalen met aanvallend spel.
Ik heb ook op Real 5 euro ingezet om de CL binnen te halen.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)