Pagina 254 van 261 EersteEerste ... 154204244250251252253254255256257258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.061 t/m 5.080 van 5205
    Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Het gaat mij niet om het feit dat hij Adrian zou meenemen, wel dat hij Adrian zou meenemen om Soldado thuis te laten. Wat ik wel nog zie gebeuren.

Onder Manzano speelde hij enkele goeie matchen maar was hij inconsistent, net zoals onder Simeone in de Liga. Soldado en Llorente waren heel het seizoen consistent, net zoals vorig seizoen. Je vervangt Villa, en ondanks alles blijft Villa een scorende spits die meer aanleunt bij het type Soldado/Negredo dan een type Adrian. Voor de linkswinger zijn er genoeg andere opties die beter zijn (Cazorla/Navas/Mata/Silva...).

Als je weet dat Torres sowieso meegaat naar het EK, blijven er nog maar twee plaatsen over. En er zijn maar twee spelers die die plaatsen mogen invullen.

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zafùn Bekijk bericht
    Adrian is een heel ander type dan Negredo, Soldado en Llorente, dus zou ik het heel goed begrijpen als hij Negredo thuis laat en Adrian meeneemt. Zou in mijn ogen juist onbegrijpelijk zijn om 3 types mee te nemen die allemaal wat op elkaar lijken.

En Adrian was helemaal niet dramatisch in de eerste seizoenshelft van Atletico, heeft onder Manzano zeker goede wedstrijden gespeeld. En bij Deportivo scoorde hij niet veel nee, maar heeft daar zeker veel kansen gecreeërd en was daar creatief. Alleen scoren ontbrak eraan. Soldado, Llorente, Adrian meenemen, Negredo thuis laten.
    Niet veel naar Deportivo gekeken vorig jaar zeker?

Adrian heeft vorig seizoen bij ons 1 goede maand gehad, namelijk januari. Voor de rest was hij praktisch onzichtbaar als hij op het veld stond. En als hij dan al eens een kans kreeg, wrong hij ze vakkundig de nek om. Zijn gigantische missers tegen Valencia en Atletico aan het einde van vorig seizoen, hebben ze hem in A Coruña nog altijd niet vergeven. De grootste reden van onze degradatie was ons gebrek aan doelpunten, en Adrian was daar zeker en vast mede verantwoordelijk voor.

Ik blijf het wel hallucinant vinden dat Deportivo al 7 jaar geen deftige aanvaller meer gehad heeft, en dat Adrian slechts een jaar na zijn vertrek opeens al man van de match is bij la Roja. Om dood te vallen.

Hier trouwens nog een filmpje van de ontknoping van Nastic - Deportivo woensdag. Heel mooie beelden, met oa een interview met een tot tranen toe bewogen Xisco. Hopelijk morgen opnieuw!
    http://www.dailymotion.com/video/xr4...-05-2012_sport
    Laatst gewijzigd door fiqm; 27 mei 2012 om 00:45

Member
    iTrader
    0
    Ik wil u nu niet persoonlijk aanvallen maar jij bent ook niet iemand die een positieve kijk heeft op voetbal. Ik lees al uw stukken altijd met veel interesse maar meestal gaat het toch over de blunders van de scheidsrechter, de pech van Depor of hoe slecht ze wel niet spelen.

Via samenvattingen probeer ik altijd zoveel mogelijk voetbal te zien en wat ik met van Deportivo en Adrian herinner vorig jaar zijn inderdaad een paar belachelijke missers. Maar ik herinner me ook hoe hij in die scoringsposities kwam, dat gebeurde regelmatig door 2-3 spelers te dribbelen of met een creatieve actie. En dan nog, hij heeft toch nog 12 (Copa meegerekend) doelpunten gemaakt in 40 wedstrijden, bijlange niet slecht bij een degradant. Volgens mij was hij zelfs clubtopscorer, dus dat ze in Depor zijn missers nog niet vergeten zijn kan ik geloven, maar echt veel kan je hem toch niet verwijten.

Maar het punt dat ik ook wou maken is dat Adrian een ander type speler is. Persoonlijk zie ik Negredo/Soldado/Llorente als quasi dezelfde types, de ene met al meer voetballende kwaliteiten als de andere. Geen enkele van de drie zal de bal diep komen ophalen of eens een actie gaan maken op de flank, iets wat Adrian in mijn ogen wel doet. Daarom zou ik voor Adrian in de selectie pleiten en Negredo thuislaten.

Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Je vergeet wel voortdurend één ding nl. Torres gaat zeker mee...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Je vergeet wel voortdurend één ding nl. Torres gaat zeker mee...
    Wat heeft dat er mee te maken?

iTrader
    4 (100%)
    Wat heeft dat er mee te maken?
    Misschien dat er één plaats minder is dan?

iTrader
    58 (100%)
    Ik mijn ogen zijn Soldado en Negredo voetballend even goed dan Adrian. Ik denk dat je die eerste twee voetballend onderschat. Enkel Llorente is een ander type spits die het van zijn (sprong)kracht en afwerkingsvermogen moet hebben. Gisteren werd Adrian toch uitgespeeld als een spits? Dat betekent dat Del Bosque van hem verwacht dat hij in de spits gaat staan in zijn systeem. En dan zijn er betere opties die het meer verdienen om naar het EK te gaan, die al twee seizoenen of meer een ticket bij La Roja verdienen, misschien zelfs een basisplaats.

Een spits wordt afgerekend op zijn doelpunten. Adrian scoorde er dit seizoen 18, vorig seizoen 12. Soldado scoorde er dit seizoen 30, vorig seizoen 25. En dat hij bij Valencia speelt, heeft er niks mee te maken, want bij Getafe scoorde hij er 20.

Als er drie spitsen meemogen met Torres die zeker meemag, dan lijken mij de enige gerechtvaardigde spelers Soldado en Llorente. En dan heb je drie verschillende soorten spitsen. Enkel Negredo en Soldado die samen meegaan zou hetzelfde type zijn.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zolang Muniain maar mag proeven van het EK

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik wil u nu niet persoonlijk aanvallen maar jij bent ook niet iemand die een positieve kijk heeft op voetbal. Ik lees al uw stukken altijd met veel interesse maar meestal gaat het toch over de blunders van de scheidsrechter, de pech van Depor of hoe slecht ze wel niet spelen.

Via samenvattingen probeer ik altijd zoveel mogelijk voetbal te zien en wat ik met van Deportivo en Adrian herinner vorig jaar zijn inderdaad een paar belachelijke missers. Maar ik herinner me ook hoe hij in die scoringsposities kwam, dat gebeurde regelmatig door 2-3 spelers te dribbelen of met een creatieve actie. En dan nog, hij heeft toch nog 12 (Copa meegerekend) doelpunten gemaakt in 40 wedstrijden, bijlange niet slecht bij een degradant. Volgens mij was hij zelfs clubtopscorer, dus dat ze in Depor zijn missers nog niet vergeten zijn kan ik geloven, maar echt veel kan je hem toch niet verwijten.

Maar het punt dat ik ook wou maken is dat Adrian een ander type speler is. Persoonlijk zie ik Negredo/Soldado/Llorente als quasi dezelfde types, de ene met al meer voetballende kwaliteiten als de andere. Geen enkele van de drie zal de bal diep komen ophalen of eens een actie gaan maken op de flank, iets wat Adrian in mijn ogen wel doet. Daarom zou ik voor Adrian in de selectie pleiten en Negredo thuislaten.
    12 doelpunten, waarvan drie (of zelfs vier?) tegen een tweedeklasser in de Copa. De helft van die goals heeft hij in de maand januari gescoord. Dat Adrian nu een veel betere speler geworden is, zal ik niet ontkennen, maar vorig seizoen was hij nauwelijks iets waard. Zijn positionering was vorig jaar net een van zijn mindere kanten. Daar was Riki letterlijk tien keer beter in. Adrian was zelden of nooit aanspeelbaar, in tegenstelling tot Riki.

Hij heeft misschien 1 of 2 doelpunten gescoord door iemand te dribbelen vorig jaar... Tientallen keren verloor hij echter de bal op die manier. De een-tegen-een situaties die hij gemist heeft zijn niet op twee handen te tellen. Riki was vorig jaar een veel betere speler dan Adrian op alle vlakken.

Je zegt zelf dat je naar samenvattingen kijkt. Ik heb iedere match van Deportivo volledig gezien. En ik kan je vertellen dat als we met Adrian speelden, we precies met zijn tienen op het veld stonden. Behalve in januari, waar hij opeens flitsen toonde van wat hij dit jaar presteerde, was hij vrijwel volledig nutteloos.

En dan snap ik niet wat die eerste alinea over mijn mening van Adrian te maken heeft. Als ik klaag over hoe slecht we wel niet spelen, spelen we ook effectief slecht he. Als je in tweede klasse 35% balbezit hebt in eigen huis tegen Villarreal B, je de enige kans van de match scoort, terwijl je tegenstander in twintig minuten drie keer de deklat raakt... Dan speel je slecht, en heb je veel geluk. Dan noem ik geen negatieve kijk, dat is gewoon de waarheid. Als we goed spelen zeg ik het ook. Ik ken genoeg van voetbal om een deftige mening over een voetballer te vormen. Vorig jaar was Adrian zijn positionering verschrikkelijk, zijn afwerken was bij momenten lachwekkend, en zijn dribbels kwamen er nooit uit. In samenvattingen tonen ze natuurlijk niet de dribbels die mislukken, enkel degene die wél lukken. En dat waren er niet veel. Adrian werd meerdere keren verkozen tot "flop van de match" in AS bijvoorbeeld. Daar was echt wel een reden voor.

Adrian was vorig jaar misschien topscorer, als je zijn Copa-doelpunten meerekent, maar je moet ook rekening houden met het feit dat hij ook heel veel speelde. Riki speelde veel minder door blessures, en hij scoorde veel gemakkelijker dan Adrian.

iTrader
    4 (100%)

iTrader
    4 (100%)
    Negredo & Pedro

iTrader
    58 (100%)
    Heel blij voor Jordi! Belachelijk dat Pedro en Negredo meemogen. Del Bosque heeft precies goed gescout dit seizoen..

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geen Soldado of Adrian. Del Bosque is gek geworden vrees ik. Wie gaat er nu dan in de spits spelen? Torres ofzo

Member Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    lol

Member Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geen Soldado ? Had ik niet verwacht.

Member Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Ik verschiet toch ook van het feit dat Soldado niet mee mag... Del Bosque scout spelers volgens mij niet, hij weet in september al wie hij in juni zal meenemen...

Ach ja, als Spanje Europees Kampioen wordt, zal hij gelijk hebben, anders...

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ergens kan ik wel de keuze voor Pedro begrijpen .. Ma tis nie makkelijk, ge moet er altijd een paar thuis laten ...

Over Negredo kan ik mij niet uitspreken.

Member DeepKick's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eurowarriors Bekijk bericht
    Heel blij voor Jordi! Belachelijk dat Pedro en Negredo meemogen. Del Bosque heeft precies goed gescout dit seizoen..
    Negredo akkoord, maar Pedro speelt de laatste maanden weer op een hoger niveau, dus wie weet wat die nog kan.

Fuck ik haat Del Bosque, geen Soldado -.-

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik snap het echt niet. Soldado speelde echt geen slecht seizoen, zeker als je vergelijkt met Torres. Soldado was de ideale vervanger geweest voor Torres als die weer niet kan scoren...

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik zou ook rapper Torres thuis laten, die heeft zeker minder getoond dan Soldado .. Die keuze begrijp ik echt niet ...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten