Pagina 234 van 261 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.661 t/m 4.680 van 5205
    Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiiilerke Bekijk bericht
    Google translate for the win !
    Ok, gij probeert het tenminste nog om wat directere bronnen te raadplegen .

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Die rangschikking begint echt Schotse proporties aan te nemen. Het enige verschil is dat ze in Spanje wel degelijk diep in het rood kunnen (en mogen) gaan.

Valencia als 3e op 36 punten van Real. ziek.
    Is btw evenveel als Motherwell op Celtic
    Dat was al geweten, ik vind het vooral opvallend hoe het in de andere twee grote competities er hetzelfde aan toegaat. Twee topteams en de rest op een straatlengte ... 17 & 19 in Engeland en Italië tussen #2 & #3. Straf.

Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Die rangschikking begint echt Schotse proporties aan te nemen. Het enige verschil is dat ze in Spanje wel degelijk diep in het rood kunnen (en mogen) gaan.

Valencia als 3e op 36 punten van Real. ziek.
    Is btw evenveel als Motherwell op Celtic
    Valencia heeft dit jaar een minder seizoen in de Liga in vergelijking met de vorige twee seizoenen. Ondanks dat we (gelukkig) nog steeds derde staan, ligt het puntenaantal veel lager als vorig jaar. We begonnen heel sterk (sterkste seizoensbegin sinds 1956), maar de tweede helft van het seizoen vielen we terug. Vorige jaren konden we de achterstand op Barcelona en Real nog redelijk beperken, dit seizoen is het moeilijker. Een grote reden: midweek matchen. Onze ploeg is eigenlijk niet echt ervaren en we hebben een redelijk smalle kern, zeker als je nog eens de blessures van Banega en Canales in beschouwing neemt.

Raymond Verheijen, een Nederlandse voetbalanalist, publiceerde onlangs een rapport over midweek-games. Hij nam daarbij twee voetbalploegen als voorbeeld, Bilbao en Valencia. Twee ploegen met veel kwaliteit (zijn woorden ), maar die allebei een sterke terugval kende in de tweede seizoenshelft.

Hij berekende bijvoorbeeld dat een ploeg die slechts twee dagen rust kende speelt tegen een ploeg die minstens drie dagen rust kende, dat die eerste ploeg 40% minder kans heeft om te winnen, ongeacht de kwaliteit van het elftal. Als je rekening houdt dat Valencia en Bilbao zowel in de Copa del Rey de halve finale bereikten en in de EL de halve finale bereikten en je dan tegen ploegen uitkomt die geen Copa del Rey spelen en niet in Europa zitten en dus een week rust hebben, dan begrijp je al snel die terugval.

Bilbao en Valencia hebben niet de luxe om de helft van het elftal te roteren zonder een fiks kwaliteitsverlies te lijden. Maar weinig ploegen hebben die luxe. Als we nu zaterdag winnen tegen Villareal zijn we zeker derde. Als je na het seizoen een conclusie opmaakt zie je dit voor Valencia: derde plaats in de Liga, halve finale Copa del Rey en halve finale Europa League. Maar als je de cijfers bekijkt (zowel qua punten in de competitie als qua financiën), doen we het slechter als vorig seizoen. Gek genoeg.

Spelers als Adil Rami en Mathieu hebben dit seizoen (met voorbereiding erbij) al 57 en 56 matchen achter de rug. Als je weet dat er nog een EK op komst is, zou je medelijden beginnen krijgen met die spelers.

Dit lijkt me een verklaring in het kort waarom de afstand tussen de 1e en de 3e dit seizoen zo hoog is.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Dat was al geweten, ik vind het vooral opvallend hoe het in de andere twee grote competities er hetzelfde aan toegaat. Twee topteams en de rest op een straatlengte ... 17 & 19 in Engeland en Italië tussen #2 & #3. Straf.
    36 of 17/19 is nog altijd een fameus verschil hé, het dubbel. En in Italië is dat dit jaar toevallig. Vorig jaar was het zes, twee jaar geleden 10, drie jaar geleden geen verschil, ...
    In Spanje: nu 29 punten, vorig jaar 21, jaar daarvoor 25, drie jaar geleden acht, vier jaar terug tien.

Je ziet dus echt wel duidelijk een verschil de laatste drie jaar. Om nu te zeggen 'hetzelfde' Gavin... In Spanje is het ook steeds Barça en Real de laatste jaren, in Italie nu plots Juventus maar normaal is het Inter&Milan en dan weer Roma... Het verandert continu.

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Verandering van spijs doet eten!

Bundesliga

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Zijn jullie nu serieus weeral hierover aan het zagen

Zucht.

Ze zouden echt eens twee topics moeten maken over Spaans voetbal. Eén voor de mensen die echt de competitie volgen, en één waarin mensen die andere competities volgen hun frustraties kunnen uiten over het feit dat Barca en Madrid beter zijn dan hun ploegen.

Als ik en eurowarriors, fans van respectievelijk Deportivo en Valencia, er perfect mee kunnen leven, waarom komen jullie er dan constant over doordrammen

Wij discussiëren ook af en toe over bv. de ongelijke verdeling van het tv-geld, maar dan op een constructieve manier. Jullie hebben meestal geen flauw idee hoe de vork effectief aan de steel zit.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 4 mei 2012 om 12:43

iTrader
    78 (100%)
    Niemand zegt dat de wedstrijden tussen de andere ploegen het zien niet waard zijn hé. Het is gewoon opmerkelijk dat 2 ploegen zo autoritair zijn in hun competitie. En nu dit een hoogtepunt heeft bereikt mag er toch wel iets over gezegd worden, nee?

iTrader
    53 (100%)
    Niemand zegt dat de wedstrijden tussen de andere ploegen het zien niet waard zijn hé. Het is gewoon opmerkelijk dat 2 ploegen zo autoritair zijn in hun competitie. En nu dit een hoogtepunt heeft bereikt mag er toch wel iets over gezegd worden, nee?
    Het is wel fascinerend dat hoe verder Barca en Real geraakten in de CL, des te meer fans van andere competities naar hier kwamen. De reden dat 90% van jullie naar hier komt, heeft niks meer te maken met het feit dat Barca en Real autoritair zijn in de eigen competitie, de reden is dat jullie gefrustreerd zijn met het feit dat Barca en Real autoritair zijn in de Champions League.

Ik kom hier om posts te lezen over Spaans voetbal, maar ik moet meer en meer naar zulke posts zitten zoeken, omdat het hier volstaat met reacties van mensen als Romelus etcetera.

iTrader
    78 (100%)
    Het feit dat de Spaanse competitie een apart topic krijgt wil niet zeggen dat het plots een heilig huisje wordt hé. Er lopen enkele klabakken rond die inderdaad de aandacht trekken van buitenstaanders maar daarnaast vallen ook de gigantische schuldenlast en de autoriteit van FCB en Real op. In elk competitietopic komen er mensen met zaken af die voor buitenstaanders raar lijken maar voor insiders doodnormaal blijken te zijn. En dat dit topic vol staat met negatieve posts van Romelus e.a. slaat ook maar op weinig hoor, de meeste rotzooi wordt hier geplaatst door gefrustreerde supporters van oftewel FCB oftewel Real.

Spoiler:
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    53 (100%)
    Het feit dat de Spaanse competitie een apart topic krijgt wil niet zeggen dat het plots een heilig huisje wordt hé. Er lopen enkele klabakken rond die inderdaad de aandacht trekken van buitenstaanders maar daarnaast vallen ook de gigantische schuldenlast en de autoriteit van FCB en Real op. In elk competitietopic komen er mensen met zaken af die voor buitenstaanders raar lijken maar voor insiders doodnormaal blijken te zijn. En dat dit topic vol staat met negatieve posts van Romelus e.a. slaat ook maar op weinig hoor, de meeste rotzooi wordt hier geplaatst door gefrustreerde supporters van oftewel FCB oftewel Real.

Spoiler:
    Als je de cijfers van enkel de laatste maand zou kunnen bekijken, zul je andere proporties te zien krijgen.

Zodra de ene discussie afgesloten is, begint er iemand anders over hetzelfde. De helft van de reacties gaan niet meer over het sportieve.

Waarom niet gewoon een topic creëren over de schuldenlast van het Spaans voetbal? Zou meteen een stuk gemakkelijker zijn. En dan kan je meteen ook een topic creëren over de schuldenlast van het Italiaans voetbal, of over hoe Sheikh Mansour en Abramovich het bepaalde Engelse ploegen wel heel makkelijk maken. Zo hebben alle competities hun problemen hé. De reden dat Spaans voetbal nu het meest kritiek krijgt, is omdat Real en Barca het ook uitstekend doen in Europa. Dat weten we allemaal. Hoeveel mensen zouden nog naar hier komen om te zagen over Real en Barca, moesten ze het, algemeen genomen, even zwak doen in Europa als de Italiaanse clubs? Bijna niemand meer. Daarom ook dat de Italiaanse schuldenlast nauwelijks besproken wordt.

Jaren geleden maakte iedereen er een drama van dat Chelsea het zo goed deed in Europa. De laatste jaren is het iets minder, en plots worden ze nu zelfs als helden onthaald omdat ze Barcelona uit de CL geknikkerd hebben. Hoge bomen vangen veel wind. Deal with it. Als City en Chelsea nu enkele jaren op rij de halve finales van de CL zouden halen, het kot zou te klein zijn. Nu hoor je daar amper nog iets over, omdat City niet eens de groepsfase kon overleven.

iTrader
    78 (100%)
    Hoge bomen vangen veel wind idd, dat is een gegeven dat in de voetbalwereld ook geldt. Kritiek verdragen en constructief weerleggen is de boodschap.

Ik gooide enige tijd geleden nog deze stok in het Premier League kippenhok en dat leidde tot een constructieve discussie met zowel insiders als outsiders. De volgers van het Spaanse voetbal zijn sneller op hun tenen getrapt omdat 80% hier een Real of barca sup is waardoor het algauw ontaard in een boksmatch.

Leer omgaan met de kritiek en het antwoord van Eurowarrios hierboven is een uitstekend voorbeeld om buitenstaanders inzicht te laten krijgen in de situatie.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eurowarriors Bekijk bericht
    Dit lijkt me een verklaring in het kort waarom de afstand tussen de 1e en de 3e dit seizoen zo hoog is.
    Bwa, de belangrijkste spelers bij Barcelona en Real Madrid spelen ook altijd. Casillas, Ronaldo, Alonso, Ramos hebben ook elk 50 officiële wedstrijden gespeeld + voorbereiding gespeeld. Mourinho doet amper aan rotatie en als hij spelers wisselt is dat vooral uit tactische overweging, niet om ze te laten rusten.

De grootste reden is gewoon kwaliteit en budget. En als jullie de midweek matchen niet moeten zouden jullie idd dichter eindigen, maar dan is het net omdat Barcelona en Madrid die matchen wel heeft. Het klasse verschil zorgt gewoon dat Barcelona en Madrid amper moeite moeten doen tegen de minder ploegen en een ploeg als Valencia altijd volledig er voor moet gaan.

edit: Rotatie is niet altijd goed, kijk naar Man Utd, vanaf dat Ferguson begon te roteren dit seizoen begon het vierkant te draaien, uitgeschakeld in CL etc. Toen hij herhaaldelijk met een vaste 7 man startte draaide het beter.

Als je kijkt naar de lineup van Valencia of Malaga of eender welke subtop club in Spanje is er geen enkele speler die ook maar een meerwaarde zou zijn voor Barcelona of Real ( Falcao misschien ), en als er dan al een is dan is hij het jaar erna weg. In de PL heeft elke top en subtop club wel spelers die een meerwaarde zouden betekenen in de andere teams. Elke club wilt een Van Persie, Modric, Mata, Aguero, Rooney, Cissé, Gerrard, etc wel in hun team.
    Laatst gewijzigd door BeeLz; 4 mei 2012 om 13:36
    Recedite, Plebes

iTrader
    53 (100%)
    Hoge bomen vangen veel wind idd, dat is een gegeven dat in de voetbalwereld ook geldt. Kritiek verdragen en constructief weerleggen is de boodschap.

Ik gooide enige tijd geleden nog deze stok in het Premier League kippenhok en dat leidde tot een constructieve discussie met zowel insiders als outsiders. De volgers van het Spaanse voetbal zijn sneller op hun tenen getrapt omdat 80% hier een Real of barca sup is waardoor het algauw ontaard in een boksmatch.

Leer omgaan met de kritiek en het antwoord van Eurowarrios hierboven is een uitstekend voorbeeld om buitenstaanders inzicht te laten krijgen in de situatie.
    Het probleem is dat we iedere keer hetzelfde moeten uitleggen, en dan luistert er toch niemand naar. Ik heb er persoonlijk het geduld niet meer voor

Kijk bijvoorbeeld eens terug naar de eerste pagina's van deze topic. Daar discussiëren we zelf over de tv-gelden. Ik heb ook mijn problemen met de gang van zaken in het Spaanse voetbal, maar ik weet waarover het gaat. Ik lees iedere dag de Spaanse sportkranten. Met mij kan je gerust een constructief gesprek erover hebben. Maar geef toe dat de meeste mensen die naar hier komen niet voor rede vatbaar zijn. En dan is het makkelijkste voorbeeld, opnieuw, Romelus.

Bijvoorbeeld die discussie die ik vorige week had met Mudi, die zei dat Barca en Real het veel moeilijker zouden hebben in Engeland. Hij deed alsof hij alles wist van hoe Spaanse middenmoters spelen, maar baseerde zich louter op clichés. Zo zei hij dat "wedstrijden op Everton, Stoke en Sunderland echt niet simpel zijn", waarmee hij impliceerde dat ploegen als Deportivo en Betis het wel zomaar weggeven tegen Barca en Madrid. Een constructieve discussie kan je alleen maar hebben als beide mensen weten waarover ze het hebben. Ik mocht zeggen wat ik wou over Spaanse ploegen, hij deed mijn argumenten teniet door ze te banaliseren, en door te steunen op zijn basisassumptie dat Engelse middenmoters beter en slimmer zijn dan Spaanse... Tja, wat nut heeft het dan om te blijven discussiëren?

Dinsdag was er bijvoorbeeld een reportage over de schulden in het Spaans voetbal op vtm-nieuws. Ik merkte direct op sites als voetbalkrant dat mensen die sowieso al gefrustreerd zijn met Barca en Madrid, er direct weer over begonnen te klagen. Maar de helft van wat ze op VTM vertelden, klopt gewoon helemaal niet. Ik vond het zelfs licht schandalig dat dat uitgezonden werd. Je zou toch denken dat die een beetje beter hun research zouden doen.

iTrader
    66 (100%)
    Ik geef fiqm gelijk op het vlak dat veel mensen 'klagen' over Barcelona en Real omdat ze het zo goed doen in Europa. Zoals Vedoco zegt (jawel, Vedoco, niet Vedeco ), hoge bomen vangen veel wind. Als Barcelona en Real het niet zo goed zouden doen in Europa, zouden er alvast minder mensen achter redenen zoeken waarom ze het zo goed doen. En dan komt dat financiële altijd naar boven wat niet meer dan normaal is. Langs de andere kant zijn er maar weinig topploegen die het financieel wel goed doen, enkel Bayern München doet het financieel goed bij mijn weten.

Ik heb er geen probleem als mensen vinden dat de Spaanse competitie saai is of onvoorspelbaar is omdat die twee daar altijd van boven staan. Ten eerste, omdat dat niet altijd is geweest. Acht jaar geleden had Valencia een sterke periode van enkele jaren gehad en was Barcelona minder bezig. En wie weet wat er binnen nu en acht jaar gebeurd. Ten tweede omdat ik de Spaanse competitie wel enorm boeiend vindt. Er zit ongelooflijk veel talent in zowel eerste als tweede klasse en elk jaar heb je verrassingen. Zie dit jaar Levante bijvoorbeeld. Elke ploeg kan mooi voetbal brengen en geen enkele ploeg valt te onderschatten. Ik begrijp dat mensen een match als Betis-Sporting niet aantrekkelijk vinden op papier. Maar er wordt gelukkig niet op papier gevoetbald, maar op het veld en daar kan elke Spaanse ploeg iets moois brengen.

Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen kijkt naar het voetbal wat die graag ziet. Ik volg al heel mijn leven de Spaanse competitie en ik zal dat ook blijven doen. Er zijn inderdaad heel wat mensen die voortgaan op clichés of vooroordelen en daarmee discussiëren en dat is in andere zaken ook zo. Mja, maakt voor mij geen verschil.

Ik vind het ook niet kunnen dat Terzake onlangs uitpakte met cijfers die verouderd waren of totaal niet klopten. Maar wat doe je eraan. Er zijn heel wat ploegen die momenteel wonderen verrichten op economisch vlak in een land dat aan de grond zit op financieel vlak. Maar daar wordt niet naar gekeken natuurlijk of dat wordt niet vermeld. De negatieve voorbeelden zijn natuurlijk veel interessanter voor zo'n programma. Spijtig, maar dat is - weer maar eens - niet alleen in het voetbal zo.

@BeeLz: tuurlijk heeft het kwaliteitsverschil daar ook mee te maken. Vallen de midweek games bij Barcelona en Real weg en die van Valencia weg, dan is dat verschil dit seizoen ook zo groot. Maar ik doelde meer op het feit dat Valencia dit seizoen slechter draait dan de vorige qua puntenaantal en de reden daarachter.

Ik ga niet akkoord met het feit dat sommige spelers geen kwaliteitsverhoging kunnen betekenen voor Barcelona of Real. Barcelona komt Jordi Alba niet bij ons halen om op de bank te zetten, bijvoorbeeld. David Silva of Juan Mata waren spelers die in de basis stonden bij die twee ploegen. Die trokken - gelukkig maar - naar Engeland. Een speler als Falcao, Soldado, Llorente zou Barcelona echt wel kunnen gebruiken. Natuurlijk niet als Villa fit is, want dat blijft de beste spits ter wereld voor mij.

Een speler als Javi Martinez haalt een hoger niveau dan een Khedira, zelfs in een andere rol. Een Santi Cazorla schat ik hoger in dan Pedro Rodriguez bijvoorbeeld.

Natuurlijk is dit maar een beperkt lijstje. Er valt uiteindelijk moeilijk te concurreren met Barcelona of Real en dat ligt natuurlijk aan een kwaliteits- en budgetverschil. Maar het gaat. Toen Valencia in 2004 kampioen werd onder Benitez, was dat tegen een wereldploeg van Real. Misschien dan wel een samenraapsel van wereldsterren, maar uiteindelijk wel te vergelijken met de situatie vandaag. En zet een Aimar/Vicente in deze ploeg en het niveau gaat meteen een stuk omhoog.

iTrader
    66 (100%)
    Wat nieuws over Valencia vandaag:

Gisterenavond werd Dani Parejo door de politie tegengehouden voor een alcoholcontrole. Hij werd positief getest en kreeg een boete van 600 euro. Valencia denkt aan een schorsing. Enorm dom van hem nu hij eindelijk wat minuten begon te krijgen in het eerste elftal. Motivatie zit niet goed bij hem, al heel het seizoen niet. Spijtig, want een goede speler.

Djukic ziet Valencia dan weer zitten voor volgend seizoen maar hij focust zich voorlopig op de promotie met Valladolid. Caparros staat onder interesse van Sevilla, hopen dat hij naar daar gaat want ik hou niet van zijn voetbalstijl. Emery zou in gevorderde onderhandelingen met Spartak Moskou zijn.

Valencia heeft een oogje laten vallen op Olivier Giroud, 25-jarige spits van Montpellier, bezig aan een heel sterk seizoen. Als Soldado of Aduriz weggaat, dan zou hij een optie kunnen zijn voor de spits. Goeie keuze imo.

Vandaag liet Valencia weten dat zowel Bruno, Miguel, Maduro en Dealbert hun contract niet zullen verlengen en gratis zullen vertrekken. Miguel is nog steeds een goeie speler maar een probleemgeval op mentaal vlak. Dealbert zit vooral op de bank en de tribune maar is nog steeds een goeie back-up, maar hij wil weg. Waarschijnlijk naar Deportivo. Bruno en Maduro zijn nog onduidelijk. Had Maduro graag zien blijven, nog steeds een redelijk goeie speler.

Valencia zal maandag hun verlenging van contract met hoofdsponsor JinkoSolar bekend maken. Het Chinees bedrijf zou tot 2014 onze sponsor worden, op zijn minst. Ook onderhandelingen over Nou Mestalla, de naam zal verkocht worden.

iTrader
    53 (100%)
    Ik ben toch nog steeds niet overtuigd van Dealbert. De enige keer dat ik hem zien spelen heb de laatste maanden, vond ik hem vrij zwak. Hopelijk was dat dan gewoon een off-day.

Aranzubia is ondertussen officieel out voor dit weekend. Samen met Colotto, Bruno Gama en Riki missen we dus vier onbetwiste basisspelers voor de belangrijkste match van het seizoen. Rochela, die slechts 14 minuten speelde dit seizoen, moet starten naast Ze Castro centraal in de verdediging, terwijl Saul, die dit seizoen slechts 64 minuten gespeeld heeft, moet starten op de rechterflank ipv Gama en Salomao.

Gelukkig zullen Guardado en Ze Castro alsnog speelkaar geraken, maar goed. Het grootste probleem is onze centrale verdediging. Ik vertrouw Rochela absoluut niet. Daarbij is het verlies van Aranzubia ook een enorme aderlating. Als Saul een goede dag heeft, wat zeker mogelijk is, zal onze aanval vrij sterk blijven, maar ja, we zullen zien. Het is in ieder geval een troost dat zelfs als we verliezen, we alleen leider blijven. Maar met al die blessures ziet het er natuurlijk heel slecht uit.

iTrader
    66 (100%)
    Hij kreeg vooral in de Europa League zijn kans en bijvoorbeeld tegen Stoke was hij twee keer heel sterk. Geen Colotto-kwaliteit (van wat ik van Colotto vorig seizoen zag), maar echt wel een degelijke verdediger voor Primera. Uitvoetballend wel niet sterk, maar defensief doet hij het goed en hij is betrouwbaar. Heel goeie motivatie ook.

Nuja, als ik Depor was zou ik proberen om Colotto te houden. Dealbert verdient nu bij Valencia 500.000 per jaar, die zal daar toch niet van afgeven als hij vertrekt denk ik.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Zijn jullie nu serieus weeral hierover aan het zagen

Zucht.

Ze zouden echt eens twee topics moeten maken over Spaans voetbal. Eén voor de mensen die echt de competitie volgen, en één waarin mensen die andere competities volgen hun frustraties kunnen uiten over het feit dat Barca en Madrid beter zijn dan hun ploegen.

Als ik en eurowarriors, fans van respectievelijk Deportivo en Valencia, er perfect mee kunnen leven, waarom komen jullie er dan constant over doordrammen

Wij discussiëren ook af en toe over bv. de ongelijke verdeling van het tv-geld, maar dan op een constructieve manier. Jullie hebben meestal geen flauw idee hoe de vork effectief aan de steel zit.
    Maak dan maar drie groepen, één voor de mensen die echt de competitie volgen, één waarin mensen die andere competities volgen hun frustraties kunnen uiten over het feit dat Barca en Madrid beter zijn dan hun ploegen, en één voor de mensen die alleen maar zeiken over de arbitrage.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romelus Bekijk bericht
    36 of 17/19 is nog altijd een fameus verschil hé, het dubbel. En in Italië is dat dit jaar toevallig. Vorig jaar was het zes, twee jaar geleden 10, drie jaar geleden geen verschil, ...
    In Spanje: nu 29 punten, vorig jaar 21, jaar daarvoor 25, drie jaar geleden acht, vier jaar terug tien.

Je ziet dus echt wel duidelijk een verschil de laatste drie jaar. Om nu te zeggen 'hetzelfde' Gavin... In Spanje is het ook steeds Barça en Real de laatste jaren, in Italie nu plots Juventus maar normaal is het Inter&Milan en dan weer Roma... Het verandert continu.
    Ik had het op dit jaar. 20 of 36, allemaal hetzelfde. Twee ploegen steken er in elk land bovenuit en de rest maakt geen kans.

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Vraag me toch af wat daar aan de hand is bij Barça ivm Dani Alves ! Zelf zegt hij (oa op facebook) dat hij bij Barça wilt blijven, maar tegenwoordig wordt er in de media zeer nadrukkelijk over een mogelijk transfer gespeculeerd... Waar rook is, is vuur !! Ik hoop echt dat hij blijft, vind hem een enorm waardevolle speler

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten