Ik blijf trouw aan Bwin
Deftige kwaliteit, en een goede Engelse commentator. Die van Gol TV denk ik.
Kijk beter naar DSC 4 metSierd de Vos
![]()
rofl met 11 man verdedigen..
achja, tis nu toch wachten op de rode kaart voor een van beide ploegen, en barca dat eindelijk eens gaat wakker wordenmaar toch, zo spelen met zo'n spelersmateriaal --> mourinho should be ashamed..
Ik snap u niet Energised.. RM heeft meer kansen gecreëerd dan Barça hoor.. tis niet omdat Barça eindeloos rondtikt dat ze ook per se meer gevaar creëren imho.
Edit: en 108 goals in 1 seizoen (en nog 4 speeldagen zeker?).. dat is toch niet om beschaamd voor te zijn?
Fanboys hé... What ya gonna do ’bout them.
Tzal toch een pak beter moeten de tweede helft, zwakke wedstrijd tot nu toe.
Pep mag Tello er toch wel afhalen, jammer dat Villa er niet is.
Meh, Madrid goed begonnen, toen het spel wat gelijk werd kwamen ze voor via een kutgoal en voor de rest is het betonneren en Barcelona zelf ziet er vrij belachelijk uit.
fanboys? als ge niet weet waarover ge spreekt, houdt em dan toe..
ben al sinds mn 5e levensjaar "fan", wa zou mij dan tot fanboy maken? idioot..
ik zeg niet dat barca goed bezig is ofzo, in tegendeel zelfs, een dramatische match atm.. maar ik kan er gewoon niet tegen dat ploegen (niet enkel real) gewoon met 11 man zit te wachten.. ok het is 'n manier van spelen, maar niet de schoonste en juiste manier, zeker niet als ge met zo'n spelersmateriaal zit als real madrid..
Ik zie nu plots dat Zaragoza daarnet verloren heeft. Feest![]()
Tja, Real was nochtans het felst begonnen. Als je die goal scoort op Barca, is het logisch dat ze gaan verdedigen, zeker aangezien een gelijkspel ook al een goed resultaat is. Barca speelt nog steeds vloeiender dan Real. Als ze nu, met een voorsprong dan nog wel, ook beginnen meevoetballen, is dat om miserie vragen. Als je nu eenmaal fan bent van de beste ploeg ter wereld, zijn dat dingen die je kan verwachten. Ik word persoonlijk ook wat gefrustreerd dat heel wat Barcelona fans hierover moeilijk doen. Telkens als ze er niet doorgeraken, is het omdat de tegenstander betonvoetbal speelt. Dus eigenlijk ben je kwaad omdat de tegenstanders niet als idioten voetballen, en omdat ze er niet vrijwillig voor kiezen om er 5 om de oren te krijgen.
Of de tegenstander nu Real, Chelsea of Rayo Vallecano is, Barca blijft de best voetballende ploeg. Op zich is Real al enkele keren gevaarlijk geweest op de counter ook. Het is ook Barca's schuld dat ze op zo een domme manier een doelpunt weggeven. Maar goed, ik zie ze het wel nog rechtzetten. Zonder echt goed te spelen, vinden ze toch geregeld gaten in de verdediging van Real.
Anders kunnen ze bij Sporting Telenet tijdens de rust 15 minuten Barcelonareclame draaien? Dat is namelijk nog iets partijger en tegelijk nuttelozer.
iemand da stukje gezien tijdens de reclame over het stadion van barca?
kbn eens benieuwd wat het gaat worden trouwens..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)