Pagina 2 van 347 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 5205
    Member Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Things got Messi out there
    Goody gum drops

Member Lospeed's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boerkiiilerke Bekijk bericht
    5-0 2 goals messi
    Real 0-6, 3 keer Ronaldo

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ik heb de match van zowel real als barca gezien nu en zowel zaragoza als zelfs een subtopper als villereal waren echt wel niks waard. Villareal stonden er van minuut 1 al bij als een bende slappe vodden, die van zaragoza verdedigden toch de eerste 20min een stukske beter tegen real dan die van villareal, die 1ste goal van barca jongens, mee 4 man staan ze er van villareal en ze deden niks, staan er op te gapen, schiet maar jongen en pats 1-0 manman :-).

Ik vond trouwens dat zowel real als barca niet eens doorgespeeld hebben en dan kunnen ze nog zo makkelijk het verschil maken en bij beide ploegen zijn het terug de 2 besten die de meeste goals scoren, das ook echt wel geen toeval meer toch :-).

Het zal terug de clash real - barca worden voor de titel dat is denk ik nu al meteen duidelijk vind ik.

Toch heeft de scheids in de 1ste helft een grote mss cruciale fout gemaakt; er word een fout gemaakt op een villareal speler en dan moet een scheids eerst kijken en balvoordeel laten, de scheids floot pas toen deze zag de bal goed toekwam bij de villareal speler en alleen voor de keeper kwam te staan.Met andere woorden; een goal ontnomen op deze manier want er stond nog eens een speler helemaal voor doel vrij die simpel kon binnen tikken.

Maar soit; het zou volgens mij toch nie veel hebben uitgemaakt, ze waren veel te slap, de eindstand zou dan nog volgens mij gewoon 5-1 ofzo zijn geweest.

Proficiat aan barca als real voor zo'n scores en we mogen uiteraard man united en man city nie vergeten deze week.
    Nys.

Platinum Member Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    .
    Laatst gewijzigd door Kiiilerke; 29 augustus 2011 om 23:44

Member Monoslay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sterke wedstijd van Thiago ook wel.
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Member FromZero2Hero's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Met wat opstelling speelden ze juist en wie viel er in?

Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    1 Víctor Valdés
    15 Keita
    22 Abidal
    14 Mascherano
    16 Busquets
    8 Iniesta (56' Xavi)
    4 Fábregas (70' Jonathan)
    11 Thiago
    10 Messi
    9 Sánchez
    17 Pedro (67' David Villa)

Member BBQezel's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Aanvallender spelen is onmogelijk :')
    Club Brugge
    FC Barcelona

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Het failliete Real Zaragoza heeft alsnog Helder Postiga en Luis Garcia binnen gehaald. Hoe een ploeg die ontelbare miljoenen schuldig is aan andere ploegen dit doodleuk mag doen, gaat er bij mij toch niet in hoor. Hopelijk sterft die rotploeg een snelle dood. Het enige land waarin een ploeg met zo een klein budget en 100 miljoen euro schulden in eerste klasse kan blijven spelen, is Spanje. Nog nooit heb ik een groter wanbeleid gezien als bij Zaragoza. Deze spelers zullen ze weer niet kunnen betalen, en zo steken ze zich nog meer in de miserie.

Hopelijk komen die nieuwe regels er snel, want dit is 1 van de 2 hoofdredenen dat de Spaanse competitie op niks meer trekt. De tweede reden is het ongelijk verdelen van het tv geld.

Approved 9-lifer somfortiwan's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    De derde reden idiote voetballers die een contract tekenen bij een club waar ze nog niet eens zeker van zijn dat die hun loon volgende maand kan betalen?
    sftw

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    De tweede reden is het ongelijk verdelen van het tv geld.

Het zou uiteraard veel gelijker moeten. Del Nido en co "zagen" daar altijd over, Sergio Ramos zijn antwoord vandaag was ronduit degoutant te noemen.
    Let wel, ik denk dat een gelijke(re) verdeling van TV-gelden niets tot weinig verandert, Premier League is daar wel het voorbeeld van.

Kijk, hier gaan we al een discussieke missen met de Premier Leagueboys omdat die hier waarschijnlijk niet op klikken.

Member Cuth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Inderdaad. Waar gaan trouwens de ' "Primera Division is beter dan de Premier League !" "Nietes!" "Welles!"' discussies nu plaatsvinden ?

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blehhhhh Bekijk bericht
    Inderdaad. Waar gaan trouwens de ' "Primera Division is beter dan de Premier League !" "Nietes!" "Welles!"' discussies nu plaatsvinden ?
    Er is neutraal terrein nodig. Kom gewoon gerust terug naar de andere BV thread.

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht

Het zou uiteraard veel gelijker moeten. Del Nido en co "zagen" daar altijd over, Sergio Ramos zijn antwoord vandaag was ronduit degoutant te noemen.
    Let wel, ik denk dat een gelijke(re) verdeling van TV-gelden niets tot weinig verandert, Premier League is daar wel het voorbeeld van.
    Ik heb nog niet gehoord wat Sergio Ramos gezegd heeft, maar hem kennende, wil ik het waarschijnlijk niet weten ook

Een gelijkere verdeling van het tv geld zou wel degelijk een enorm groot verschil zijn hoor. In Engeland krijgt Blackburn het minste tv geld, namelijk 40 miljoen pond. In Spanje krijgt Granada het minste tv geld, namelijk ongeveer 12 miljoen... Ik ken de wisselkoers niet precies van buiten, maar dit wil dus zeggen dat de kleine ploegen in Engeland vier keer meer krijgen dan de kleine ploegen in Spanje. Zelfs een ploeg als Sevilla krijg zes keer minder tv geld dan Barca en Madrid. Moesten kleine ploegen in Spanje 30 miljoen meer inkomsten hebben per jaar, zouden niet alle ploegen zo zwaar in de schulden zitten. De toestand in Segunda is schrijnend. En een ploeg als Granada zou haar budget waarschijnlijk verdriedubbeld zien. Dat is toch wel al de moeite.

Zie ook maar eens naar hoe slecht Spaanse ploegen presteren in de Europa League tegenwoordig. Ok, Atletico won twee seizoenen geleden, maar dat is een ploeg die eigenlijk zou deel moeten uitmaken van de grote 4 in Spanje. Sevilla ligt er dit jaar al uit, en voor Bilbao zag het er ook slecht uit, tot ze zich opeens automatisch kwalificeerden. Zelfs Villarreal kroop door het oog van de naald in de CL voorronde tegen Odense. Je kan zelfs gemakkelijk stellen dat als Deportivo per jaar tien miljoen meer tv geld gekregen had, ze nu nog steeds bij de top zouden gespeeld hebben.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    Als dat zou verdeeld worden zoals het in die afbeelding bij de PL gebeurt, dan zitten de kleinste ploegen met 20 en Madrid/Barca met 40. De rest zwemt daar wat tussenin.

Weinig verschil met wat het nu is, enkel groot verschil voor Barcelona en Madrid. Helaas zijn die laatste twee superrijk en worden die elk jaar rijker (ook met minder TV-geld), die vinden wel iets om hun omzet gelijk te houden. Die kloof krijgt ge niet meer gedicht, net zoals ge die in de PL niet gedicht krijgt met gelijk TV-geld. De kloof daar is enkel gedicht door petrodollars.

Die kleinere Spaanse ploegen krijgen dan een paar miljoen meer, maar kijk naar de PL. Maakt dat die kleine ploegen gezonder? Neen, daar zit ook een deel in de rats, zelfs met hun 40+miljoen TV-geld. Als ge een ploeg met weinig geld niet fatsoenlijk gerund krijgt, dan maakt ge met meer geld er garantie een fiasco van, ik denk dat je je wel kan voorstellen hoe Zaragoza eruit zou zien met 20+ miljoen meer per jaar?
    Maakt dat die ploegen sterker? In mijn ogen (en ga de stats erop na, komt allemaal overeen) niet. Ge zorgt enkel voor een sterkere financiële positie tegenover de buitenlandse competities die ge kunt leegkopen, wat resulteert in een opgeblazen toestand en verloedering van uw eigen spelertjes. (precies wat er in Engeland gebeurt)

Hoe minder TV-geld, hoe beter. Alleen is het daar nu al te laat voor. Gelijker verdelen mag, want de grote twee vinden toch andere bronnen van geld, ik vrees alleen dat het de boel nog meer gaat verknallen.

Ramos was: "Als Del Nido deze Liga niet meer fijn vindt, dat hij dan maar een andere zoekt."
    Triestig antwoord uiteraard gezien de situatie.

Pagina 2 van 347 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten