hahahah en die van real maar blete!!! Kan de avond nog beter worden?! Ja zeker, pepe die rood krijgt na een own goal te scoren. Barcelona is gewoon beter, real mag het gewoon opgeven!
Laat het benen stampen beginnen!
Man man man, heerlijk, heeeeeeeeerlijk!!!![]()
en tis nog 45min, hopelijk terug een dikke score in de maak
Barca beter zou ik niet zeggen. Eerste deel van eerste helft lagen ze toch wel onder en konden ze niet in hun spel komen, paar goede kansen voor Madrid die er in moesten. Daarna kwam Barca in zijn spel en dan was het weer lekker rondspelen met momenten. Is ook moeilijk voor real om dat vast te houden e. 2-0 is mss wat overdreven, maar toch 2 mooie doelpuntjes.
Real mist gewoon intelligentie om verdedigend sterk genoeg te staan tegen Barca
Messi doet mij denken aan Armstrong, nooit een slechte dag![]()
Die van Barca geven 2 passen na elkaar en iedereen hemelt die al op. Snap ik echt niet.
Maar Real gaat niet veel grotere kansen krijgen dan in 1e helft denk ik![]()
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Barcelona is gewoon een betere ploeg op alle vlakken en real mag het voor altijd opgeven nog op die hoogte te komen.
Iedereen wist trouwens dat dit ging gebeuren, vorige match was hetzelfde. Real pushed wat, barcelona laat het begaan en slaat dan hard toe (tot frustratie van pepe).
Real is heel sterk begonnen, heel goed druk gezet en ze hadden veel kansen. Nu moeten ze die wel afmaken, en dat deden ze niet. Barca kwam langzaam in de match en kon hun spel beginnen spelen, kregen kansen en maken 2 goals. 2-2 ruststand ging mss billijker geweest zijn ...
Enigste waar ik nu voor vrees is een 2e helft stampen en rode kaartjes, want tgaan weer een paar potjes gaan overlopen ( tis nu al zover ... ).
moest die van ozil gezeten hebben was het echt een wereldgoal
Ik vond Real ook beter, mooi dat ze er toch nog voor gaan.
Barca begon wat beter in hun spel te komen en dan zie je toch dat real mss wel te hoog druk
aan het zetten was. Daardoor had Messi wat meer ruimte en zo volgde die 1-0...
Tgohja ik ga er niet van wakker liggen dat real 1 helft beter was dan barca ..
Op naar de 2de helft!
Zijn ze bij jullie al begonnen?
Nu ongeveer beginnen ze, right? Kwestie om zeker te zijn dat mn stream ni serieus achterloopt![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)