waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Wat een kutploeg Genk, om van te walgen!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    PSN: klebotskop

_DKsissor_'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht

Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht

is wederzijds hoor
    daarmee dat dit nog veel zoeter smaakt dan een goede match te winnen
    .

Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    soit, den deze neemt een zak chips & gaat de topic over de 8ste speeldag eens doorlezen op blauwzwartforum, moet weer goed zijn voor wat komische schuimbekkende frustratieposts
    .

Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    jordan zijne fan page is anders wel lachen..

check diee laaste reply, niveau :')

Als da uit zen eigen naam is da qua begeleiding van anderlecht uit net zoals anders clubs toch gewoon benede alle peil.

Ze zouden diee sociale mediashit moeten verbieden bij spelers en op clubniveau..
    Laatst gewijzigd door Eagle`; 6 mei 2012 om 22:37
    <LexiC> schoon kettingske

Do you want to go on an internship abroad? ask me how, AIESEC can make it happen !

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle` Bekijk bericht
    jordan zijne fan page is anders wel lachen

check diee laaste reply, niveau :')
    , een topperke

Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proim Bekijk bericht
    Schit-te-rende manier wel om kampioen te worden

†15-02-2012†

iTrader
    19 (100%)
    Lukaku is bij mij al zijn respect aan het verliezen.
    Wat een onvolwassen kereltje.

Over een week is hij 19 en heeft hij enkel iets bereikt in België. Als hij zich niet snel doordrukt bij Chelsea is zijn transfer een flop en gaat hij Bojan Krkic achterna. Jong talent maar als het puntje bij paaltje komt niet doorbreken.
    Dus voor hij Twitteroorlogje speelt met Hoefkens en zich een grote meneer voelt... Tot op heden heeft mr. Hoefkens véél meer bereikt dan hem.

Voor iemand die geroemd werd voor zijn professionaliteit vind ik Lukaku toch enorm onvolwassen. (buiten die Tweet nr Hoefkens zijn er nog een hele boel dingen.)

Achja, gelukkig dat ik enkele dagen een ban had (Danku wel Pina, voor de ban gewoon omdat ik het niet eens was met uw mening, en ik krijg een ban wegens 'verzieken thread ) of het kot was gisteren te klein geweest.
    Een half uur lang heb ik staan koken van woede. Niet zozeer van de penalty (die was terecht) maar weer van een monumentale flater van de lijnrechters.
    Ook wil ik mijn geld erop zetten dat Club zijn dik verdiende 2e plek kwijt zal zijn.

Zonder De Bruyne is Genk een ploegje met ziekenhuisvoetbal maar ze scoren constant op de counter, laat dat nu net een zwak punt zijn van Club, snelle uitbraken stoppen.
    Ik vrees ervoor. Wel tof, gans de play offs (met een mini uitzondering van tegen Standard) genekt door de lijnrechters en een klein beetje de arbitrage zelf...
    Alles is in evenwicht :thumbsup:

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind het wel opvallend dat de trofee in de catacomben de hele match heeft klaargestaan, zelfs in de laatste minuten voor de penalty. Anderlecht MOEST de titel krijgen die match. COMPLOT ZEG IK U!!!
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

thijse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht

Waar ik dus wél een probleem mee heb, zijn die 'complottheorieën'. Ik kan er niet bij hoeveel mensen blijven beweren dat Anderlecht scheidsrechters zou omkopen en hoe 'corrupt' de voetbalbond al dan niet zou zijn. Dan denk je volgens mij echt niet na of toch niet lang genoeg. Ik stoor me echt aan het feit dat mensen zo weinig vertrouwen hebben in het correct zijn van de mens. Fouten maakt iedereen wel een keer, maar om daar nu steeds slechte wil achter te zoeken?

/rant (sorry)
    Daar zijn genoeg redenen voor en die zijn dankzij de laatste wedstrijden weer naar boven gekomen.

Fouten maken is menselijk, maar te veel is te veel en toeval zoals dit is onmogelijk. En de penalty moest hij nooit gegeven hebben, hij stond toch als een vod te fluiten maar dat ziet hij dan weer wel ofzo?

Iemand van de bond die lekker zit mee te vieren met Anderlecht op zijn twitter. Benjamin Goeders

+ Anderlecht heeft een verleden van corruptie, uiteraard ontdekt in Europa en niet in België omdat volgens club supporters de bond toch voor den anderlecht is.

Als club supporter ben je uiteraard gefrustreerd, en dan kan het je niet schelen of het verdiend was of niet. We zijn bestolen en iemand is er schuldig aan.

sry voor de flame
    "There's no place for truth on the internet."

ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijse Bekijk bericht
    Daar zijn genoeg redenen voor en die zijn dankzij de laatste wedstrijden weer naar boven gekomen.

Fouten maken is menselijk, maar te veel is te veel en toeval zoals dit is onmogelijk. En de penalty moest hij nooit gegeven hebben, hij stond toch als een vod te fluiten maar dat ziet hij dan weer wel ofzo?
    Tja, het was dan ook heel duidelijk. En die offside is zijn lijnrechter niet hijzelf.

+ Anderlecht heeft een verleden van corruptie, uiteraard ontdekt in Europa en niet in België omdat volgens club supporters de bond toch voor den anderlecht is.
    Alé, nu hebben we al een gans verleden van corruptie. Wat is het volgende?
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

warcraft3 playe's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @ Foxxer

Kruip terug onder uwe steen en gaat terug huilen! In Brugge vieren ze altijd alsof ze de cl gewonnen hebben. En dan zwijg ik ook nog maar over het triestig voetbal dat jullie spelen. Alleen al voor u hoop ik gewoon dat we de boeren donderdag terug naar huis sturen op de derde plaats
    krc genk
    de rode duivels

IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door warcraft3 playe Bekijk bericht
    @ Foxxer

Kruip terug onder uwe steen en gaat terug huilen! In Brugge vieren ze altijd alsof ze de cl gewonnen hebben. En dan zwijg ik ook nog maar over het triestig voetbal dat jullie spelen. Alleen al voor u hoop ik gewoon dat we de boeren donderdag terug naar huis sturen op de derde plaats
    Uw bijdrage is ook weer van een hoge waarde.

Ik snap het gezaag niet op dit forum, klopt Anderlecht is misschien een zwakke kampioen maar ze hebben de meeste punten dus verdienen ze de titel toch? Of Brugge nu wint met minder voetbal of niet, wat maakt het uit? Genk die hebben inderdaad geluk met het PO systeem, anders mochten ze zich misschien gelukkig stellen met een 5e plaats of in die aard. Het is trouwens niet omdat Genk er een paar goeie matchen opzitten heeft dat jullie voetbal dit seizoen ook sprankelend was, verre van zelfs.

Het zijn gewoon de regels, geen nut om daar nodeloos op door te gaan. En als er hier blijft doorgegaan worden op complottheorieën dan kunnen we beter dit topic tijdelijk even sluiten..
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Air 540 - Corsair K50 - CM Storm Recon - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 244(100%), eBay: 170(100%), 2dehands.be: 20(100%)

Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door warcraft3 playe Bekijk bericht
    @ Foxxer

Ook weer een post van niveau.
    When I am King, you will be first against the wall.

Pagina 79 van 107 Eerste ... 296975767778798081828389 ... Laatste

Regels voor berichten