en heeft opper beun lukaku al getweet ?
@alyson: wat Vindt u van het transferbeleid van uw club? Hoeveel miljoenen euro's worden er volgend seizoen "geÏnvesteerd"? Neen, het ligt enkel aan de scheidsrechters dat jullie geen kampioen geworden zijn!
Zucht, een Gentsupporter heeft hier in de verste verten al niks meer mee te zien dus gtfo. Toch altijd de boel komen opstoken, je zou beter een voorbeeld aan Vedoco nemen.
@Dirkdeferme: http://www.facebook.com/pages/Weg-me...81194135227260
Wat een kutploeg Genk, om van te walgen!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
soit, den deze neemt een zak chips & gaat de topic over de 8ste speeldag eens doorlezen op blauwzwartforum, moet weer goed zijn voor wat komische schuimbekkende frustratieposts![]()
jordan zijne fan page is anders wel lachen..
check diee laaste reply, niveau :')
Als da uit zen eigen naam is da qua begeleiding van anderlecht uit net zoals anders clubs toch gewoon benede alle peil.
Ze zouden diee sociale mediashit moeten verbieden bij spelers en op clubniveau..
Laatst gewijzigd door Eagle`; 6 mei 2012 om 22:37
Lukaku is bij mij al zijn respect aan het verliezen.
Wat een onvolwassen kereltje.
Over een week is hij 19 en heeft hij enkel iets bereikt in België. Als hij zich niet snel doordrukt bij Chelsea is zijn transfer een flop en gaat hij Bojan Krkic achterna. Jong talent maar als het puntje bij paaltje komt niet doorbreken.
Dus voor hij Twitteroorlogje speelt met Hoefkens en zich een grote meneer voelt... Tot op heden heeft mr. Hoefkens véél meer bereikt dan hem.
Voor iemand die geroemd werd voor zijn professionaliteit vind ik Lukaku toch enorm onvolwassen. (buiten die Tweet nr Hoefkens zijn er nog een hele boel dingen.)
Achja, gelukkig dat ik enkele dagen een ban had (Danku wel Pina, voor de ban gewoon omdat ik het niet eens was met uw mening, en ik krijg een ban wegens 'verzieken thread) of het kot was gisteren te klein geweest.
Een half uur lang heb ik staan koken van woede. Niet zozeer van de penalty (die was terecht) maar weer van een monumentale flater van de lijnrechters.
Ook wil ik mijn geld erop zetten dat Club zijn dik verdiende 2e plek kwijt zal zijn.
Zonder De Bruyne is Genk een ploegje met ziekenhuisvoetbal maar ze scoren constant op de counter, laat dat nu net een zwak punt zijn van Club, snelle uitbraken stoppen.
Ik vrees ervoor. Wel tof, gans de play offs (met een mini uitzondering van tegen Standard) genekt door de lijnrechters en een klein beetje de arbitrage zelf...
Alles is in evenwicht :thumbsup:
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)