Pagina 3 van 107 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    Heideroos's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Neem dat anders letterlijk op, is gewoon een rant naar Mbokani en Goreux toe. Moraalriddertje

(En je vat mijn boodschap toch he? Terwijl zijn landgenoten daar in diamantenmijnen hun ass zitten af te werken, zit meneer hier een grote muil op te zetten en te denken dat hij het al is. Respect mag die beginnen tonen, of 't zal vlug buiten liggen.)
    Je uitspraken worden er niet beter op.
    Moet elke zwarte dan nederig en onderdanig zijn omdat er landgenoten in de mijn werken? Jij bent er zo eentje die als hij binnen een paar jaar 18 is, opt Vlaams Belang zal stemmen. Je mag er fier op zijn!

The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Efkes iets meedelen, als diene aap effectief naar Anderlecht komt ga ik elke wedstrijd zitten zeiken over hem, just putting it out there.
    Mbokani is nu al een van mijn favoriete spelers

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heideroos Bekijk bericht
    Moet elke zwarte dan nederig en onderdanig zijn omdat er landgenoten in de mijn werken? Jij bent er zo eentje die als hij binnen een paar jaar 18 is, opt Vlaams Belang zal stemmen. Je mag er fier op zijn!
    Ik ben er 22 en ik stem op CD&V(Oke ik geef toe, ik ben ook gezweken onder BDW zijn charmes vorig jaar en CD&V heeft mijn vorige stem in het belachelijke getrokken. Maar jong CD&V kreeg wel steevast mijn stem, goeie aankomende generatie, om eventjes offtopic te gaan), sorry. En je vat gewoon mijn punt niet, je denkt nu zelfs al dat ik racistisch ben Enkele jaren geleden schold ik Mbokani en Goreux constant uit voor aap etc, maar jij bent blijkbaar nieuw op het sportgedeelte, of wat?
    Laatst gewijzigd door waffel; 9 augustus 2011 om 18:07

-Steve-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    TSJEEF GESPOT! ALARM!

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Ja excuseer, in Brugge doet CD&V het goed En ik ben atheïst. En nu terug ontopic
    Laatst gewijzigd door waffel; 9 augustus 2011 om 18:22

Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sorry makker:

Als ge gaat wenen op iedereen die wat op ne zwarte zegt, gaat u dan ook even registreren op marokko.forum.be en gaat daar ook even elke negatieve connotatie ivm Belgen/blanken/whatever meteen verdoemen tot racisme.

Ook enorm midgetachtig om marginaliteit meteen te linken met Vlaams Belang stemmers. Er zijn wel degelijk regio's waar het 'kan vergeven worden' als iemand op het VB stemt. Echt degoutant als iemand de politiek correcte Jef komt uithangen en dan altijd het VB tegenover zichzelf moet zetten alsof hij het nazisme post-WO2 gaat uitroeien zo.
    *

IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Hoe oud ben jij? 18.5? Als ge dit forum beetje volgt weer ge sowieso dat waffel dit niet serieus meent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Anderlecht is nu ook wel stevig aan het inkopen!
    Nuja, na het vertrek van Lukaku was er wel een nieuwe spits nodig.

Komt er nog versterking in de verdediging?
    Mogen eerlijk zijn dat Anderlecht de beste kern heeft op dit moment. (En dan kijk ik puur op kwaliteit, niet op blessures, vormpeil etc.) Nuja zo hoort het ook zeker, rijkste club van het land. Maar ze gaan wel nog mogen investeren in de verdediging, zeker als Juhasz vertrekt.. Anders komt het niet goed imo.
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Air 540 - Corsair K50 - CM Storm Recon - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 244(100%), eBay: 170(100%), 2dehands.be: 20(100%)

Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij verdient niet beter, noem mij dan maar een marginaal maar ik zal hem zeker uitfluiten. Die kerel heeft onze club belachelijk gemaakt, dus mogen wij hem eens van repliek dienen. Veel verder moet het niet gaan natuurlijk.

Kut dat Mbokani terug in België is, rotspeler. Ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt vooraleer hij voor herrie zorgt in de kleedkamer, eens zien wat Jacobs daar mee kan aanvangen.:')
    Anderlecht is het nieuwe Standard geworden, opmerkelijk. Moest Verhaeghe die chimpansee binnengehaald hebben, amai tkot zou te klein zijn. Anderlechtsupporters reageren hier verrassend positief vind ik.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Song speelde niet eens op die plaats als hij gene neger was.

Song wereldtop, jongens toch.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Song speelde niet eens op die plaats als hij gene neger was.

Song wereldtop, jongens toch.
    Don'ts

Wat mag je zeker niet?
    Het merendeel van deze regels gelden voor het forum in het algemeen, maar we willen de belangrijkste toch nog eens herhalen. Overtredingen van deze regels worden bestraft met infractions, de welke kunnen leiden tot ban of tot zelfs permban. DENK 2 KEER NA.

Heb je twijfels of je post/thread wel geschikt is, PM dan een van de mods.

- Geen pipi/kaka threads of posts.

- Posts of threads die racistische opmerkingen a la "neger" of "migrant" bevatten.

Are dat zit hier al 25jaar en dat kent de regels nog niet

Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We zullen maar niet beginnen over uw nickname in de prono-en nabesprekingsthread zeker.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sh@D0wBE Bekijk bericht
    We zullen maar niet beginnen over uw nickname in de prono-en nabesprekingsthread zeker.
    Ik denk dat ge idd over mij best zwijgt of ge komt niet toe met 3 threads

PS : zet ge gavins bodyguard ofzo?

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sportinggboy Bekijk bericht
    Duchatelet heeft weinig visie vind ik. Maar ik heb gehoord dat het grootste gedeelte van de transfers van Witsel / Defour / Carcela aan Luciano zou toebehoren. ( Zou die spelers met eigen kapitaal gehaald hebben in de tijd )

Weet niet of dit klopt
    moeten ze enkele ex-anderlecht spelers halen hé

Sportinggboy's schermafbeelding
    iTrader
    886 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    moeten ze enkele ex-anderlecht spelers halen hé
    Dat het bij Standard stekt dat Jova en Dieu nu bij ons spelen begrijp ik wel. Maar dat het tot in Brugge gaat is echt wel

Je hoort zeer weinig van inkomende transfers bij Standard, en vraag is wat Van Damme en Tchité gaan doen als er niemand bijkomt
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het stekt niet niet, maar we lachen er gewoon mee.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Pagina 3 van 107 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten