We zullen maar niet beginnen over uw nickname in de prono-en nabesprekingsthread zeker.![]()
We zullen maar niet beginnen over uw nickname in de prono-en nabesprekingsthread zeker.![]()
Het stekt niet niet, maar we lachen er gewoon mee.![]()
Dat heeft Sharpshot dan toch volledig aan zichzelf te danken, zit continu te provoceren en betrekt te pas en onpas Anderlecht bij discussies waar die totaal geen relevantie hebben. Is gewoon een irritant persoon op dit forum.
Dan nog liever 10 Piejie's dan 1 sharpshot. (en ik doel niet enkel op de discussies van vandaag / gisteren)
Iemand uit het bestuur wat?
Anywayz, back OT.
De prijs voor Defour lag die vast? Want 6 miljoen vind ik weer ontzettend weinig en ik zou me als Standard supporter weeral genaaid voelen.
Nevertheless mag hij deze transfer wel hebben, ik hoop enkel dat hij zich daar kan opwerken tot sterkhouder want die hebben toch ook wel een redelijk sterk middenveld.
10 Piejies zijn er wel hééééél veel.
Dat er hier sommige mensen nog in de usergroep zitten, verbaast mij toch ook wel.
Toen ik naar Brugge ging kijken vorig jaar, zaten daar veel gehandicapten.
Was juist tegen KV Mechelen, dus hilarisch was het wel tijdens die match.
Een sociale handicap is wel iets anders dan een mentale.
Zijn vraag was niet: "Waarom moet gij hier mensen met een mentale handicap bijsleuren?"
Whatever gast, laten we het hier gewoon op houden want ik heb weinig zin om aan u veel tijd te verspillen. :')
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)