Pagina 2 van 80 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 1596
    Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe was het alweer in Leuven , arneeuh?

Approved 9-lifer Arne's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    is dat nu zo iemand die zijn rechten verliest en drie maanden niet meer mag posten?
    Is dat nu zo iemand die geen leven heeft en dat elke keer dat een reactie hem niet aanstaat gaat posten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Als het is om wat reactie uit te lokken kunt ge uwe zever beter voor u eigen houden.

Redelijk kinderachtig.
    Redelijk zielig, wel grappig dat gij blijkbaar makkelijk te 'lokken' zijt dan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht

Er mag toch al eens gelachen worden zeker
    Rep+, eindelijk iemand dat niet direct begint te wenen

Approved 9-lifer Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arneeuh Bekijk bericht
    Is dat nu zo iemand die geen leven heeft en dat elke keer dat een reactie hem niet aanstaat gaat posten?

Redelijk zielig, wel grappig dat gij blijkbaar makkelijk te 'lokken' zijt dan

Rep+, eindelijk iemand dat niet direct begint te wenen
    Nee hoor ge vliegt nu gewoon fijn op mijn ignorelist hoef ik u onzin niet te lezen .

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arneeuh Bekijk bericht
    Haha, die Bruggelingen toch

En dan lachen met Anderlecht dat we tegen Partizan niet winnen

Tegen sdfzfcvx (random name) uit Azerbeidzjan, tegen bakkers en beenhouwers, verliezen zowaar.
    In een wedstrijd die eigenlijk geen nut meer had? Niet eens een echte basisploeg ook. En dan nog eens een verre verplaatsing in uitzonderlijke hitte.

Wat maakt het uit?

Approved 9-lifer Arne's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Fc Thun heeft Palermo uitgeschakeld in Europa league. Hoe doen die Zwitsers het toch. Die doen het tot nu toe uitstekend.
    Hm, raar.. In het oog houden die ploeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Nee hoor ge vliegt nu gewoon fijn op mijn ignorelist hoef ik u onzin niet te lezen .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IceMaN.* Bekijk bericht
    In een wedstrijd die eigenlijk geen nut meer had? Niet eens een basisploeg ook. En dan nog eens een verre verplaatsing in uitzonderlijke hitte.

Wat maakt het uit?
    Tututut, toch is het maar een zielige prestatie. Ze hadden het tenminste voor de eer en de coëfficiënt kunnen doen Topspits Vleminckx, supertransfers Vazquez en Raf deden toch mee? Zoveel bankzitters zie ik er niet opstaan ze, dus das maar een zwak excuus

Member Cartek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    genk is toch echt een club zonder ziel.
    - een trainer die zonder pardon zomaar weggaat terwijl hij cl kan spelen.
    - courtois die heel genk op stelten zet.
    - supporters die weinig sfeer brengen en als het even minder gaat
    allemaal wegblijven.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Vanaf 28 seconden, als den Dieu er zo een paar binnen legt dan hebben velen het hem al vergeven ze.
    Let op ik sta er ook totaal weigerachtig tegenover maar bon, t'is nu zo dus we gaan zien hoe het gaat evolueren.
    Kheb het Witsel nog altijd niet vergeven, ongeacht het een klassespeler is geworden. Dus Mbokani gaat veel mogen doen tegen dat ik hem een leuke speler vind. Er waren eigenlijk drie spelers bij Standard die ik absoluut niet kon zien, Witsel, Mbokani en Goreux. Die laatste twee zijn gewoon apen met een dikke ego die eigenlijk ergens in Afrika zouden moeten honger lijden.

Member Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    186 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Die laatste twee zijn gewoon apen met een dikke ego die eigenlijk ergens in Afrika zouden moeten honger lijden.
    Amai, straffe uitspraak! Ongehoord eigenlijk!

Member Heideroos's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Kheb het Witsel nog altijd niet vergeven, ongeacht het een klassespeler is geworden. Dus Mbokani gaat veel mogen doen tegen dat ik hem een leuke speler vind. Er waren eigenlijk drie spelers bij Standard die ik absoluut niet kon zien, Witsel, Mbokani en Goreux. Die laatste twee zijn gewoon apen met een dikke ego die eigenlijk ergens in Afrika zouden moeten honger lijden.
    Voor die laatste zin moest ge u diep schamen! En als ge dat dat niet doet, zegt dat veel over u.

iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heideroos Bekijk bericht
    Voor die laatste zin moest ge u diep schamen! En als ge dat dat niet doet, zegt dat veel over u.
    Neem dat anders letterlijk op, is gewoon een rant naar Mbokani en Goreux toe. Moraalriddertje

(En je vat mijn boodschap toch he? Terwijl zijn landgenoten daar in diamantenmijnen hun ass zitten af te werken, zit meneer hier een grote muil op te zetten en te denken dat hij het al is. Respect mag die beginnen tonen, of 't zal vlug buiten liggen.)

Member Heideroos's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Neem dat anders letterlijk op, is gewoon een rant naar Mbokani en Goreux toe. Moraalriddertje

(En je vat mijn boodschap toch he? Terwijl zijn landgenoten daar in diamantenmijnen hun ass zitten af te werken, zit meneer hier een grote muil op te zetten en te denken dat hij het al is. Respect mag die beginnen tonen, of 't zal vlug buiten liggen.)
    Je uitspraken worden er niet beter op.
    Moet elke zwarte dan nederig en onderdanig zijn omdat er landgenoten in de mijn werken? Jij bent er zo eentje die als hij binnen een paar jaar 18 is, opt Vlaams Belang zal stemmen. Je mag er fier op zijn!

Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Efkes iets meedelen, als diene aap effectief naar Anderlecht komt ga ik elke wedstrijd zitten zeiken over hem, just putting it out there.
    Mbokani is nu al een van mijn favoriete spelers

iTrader
    100 (100%)
    Moet elke zwarte dan nederig en onderdanig zijn omdat er landgenoten in de mijn werken? Jij bent er zo eentje die als hij binnen een paar jaar 18 is, opt Vlaams Belang zal stemmen. Je mag er fier op zijn!
    Ik ben er 22 en ik stem op CD&V(Oke ik geef toe, ik ben ook gezweken onder BDW zijn charmes vorig jaar en CD&V heeft mijn vorige stem in het belachelijke getrokken. Maar jong CD&V kreeg wel steevast mijn stem, goeie aankomende generatie, om eventjes offtopic te gaan), sorry. En je vat gewoon mijn punt niet, je denkt nu zelfs al dat ik racistisch ben Enkele jaren geleden schold ik Mbokani en Goreux constant uit voor aap etc, maar jij bent blijkbaar nieuw op het sportgedeelte, of wat?
    Laatst gewijzigd door waffel; 9 augustus 2011 om 18:07

Member -Steve-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    TSJEEF GESPOT! ALARM!

iTrader
    100 (100%)
    Ja excuseer, in Brugge doet CD&V het goed En ik ben atheïst. En nu terug ontopic
    Laatst gewijzigd door waffel; 9 augustus 2011 om 18:22

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sorry makker:

Als ge gaat wenen op iedereen die wat op ne zwarte zegt, gaat u dan ook even registreren op marokko.forum.be en gaat daar ook even elke negatieve connotatie ivm Belgen/blanken/whatever meteen verdoemen tot racisme.

Ook enorm midgetachtig om marginaliteit meteen te linken met Vlaams Belang stemmers. Er zijn wel degelijk regio's waar het 'kan vergeven worden' als iemand op het VB stemt. Echt degoutant als iemand de politiek correcte Jef komt uithangen en dan altijd het VB tegenover zichzelf moet zetten alsof hij het nazisme post-WO2 gaat uitroeien zo.
    *

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    Hoe oud ben jij? 18.5? Als ge dit forum beetje volgt weer ge sowieso dat waffel dit niet serieus meent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Anderlecht is nu ook wel stevig aan het inkopen!
    Nuja, na het vertrek van Lukaku was er wel een nieuwe spits nodig.

Komt er nog versterking in de verdediging?
    Mogen eerlijk zijn dat Anderlecht de beste kern heeft op dit moment. (En dan kijk ik puur op kwaliteit, niet op blessures, vormpeil etc.) Nuja zo hoort het ook zeker, rijkste club van het land. Maar ze gaan wel nog mogen investeren in de verdediging, zeker als Juhasz vertrekt.. Anders komt het niet goed imo.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij verdient niet beter, noem mij dan maar een marginaal maar ik zal hem zeker uitfluiten. Die kerel heeft onze club belachelijk gemaakt, dus mogen wij hem eens van repliek dienen. Veel verder moet het niet gaan natuurlijk.

Kut dat Mbokani terug in België is, rotspeler. Ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt vooraleer hij voor herrie zorgt in de kleedkamer, eens zien wat Jacobs daar mee kan aanvangen.:')
    Anderlecht is het nieuwe Standard geworden, opmerkelijk. Moest Verhaeghe die chimpansee binnengehaald hebben, amai tkot zou te klein zijn. Anderlechtsupporters reageren hier verrassend positief vind ik.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Song speelde niet eens op die plaats als hij gene neger was.

Song wereldtop, jongens toch.

Banned
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Song speelde niet eens op die plaats als hij gene neger was.

Song wereldtop, jongens toch.
    Don'ts

Wat mag je zeker niet?
    Het merendeel van deze regels gelden voor het forum in het algemeen, maar we willen de belangrijkste toch nog eens herhalen. Overtredingen van deze regels worden bestraft met infractions, de welke kunnen leiden tot ban of tot zelfs permban. DENK 2 KEER NA.

Heb je twijfels of je post/thread wel geschikt is, PM dan een van de mods.

- Geen pipi/kaka threads of posts.

- Posts of threads die racistische opmerkingen a la "neger" of "migrant" bevatten.

Are dat zit hier al 25jaar en dat kent de regels nog niet

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten