Wel klote dat ik niet kan betalen
Is er een manier dat iemand dit voor mij kan storten, en ik het terug over stort?
![]()
Wel klote dat ik niet kan betalen
Is er een manier dat iemand dit voor mij kan storten, en ik het terug over stort?
![]()
kzou nog wachten met u ploeg te betalen, wie weet vertrekken vossen en de bruyne nog
ah ok. al paar jaar geleden dat ik nog aan megascore meegedaan heb. maar van zodra de competitie start niet meer? of kan je voor iedere speeldag u ploeg veranderen. dat zou nog eens mooi zijn![]()
Je kan de opstelling wijzigen, en in 3 transferstops kan je jouw selectie wijzigen.
misschien toch eens opnieuw meedoen. maar om te winnen moet ge sowieso een paar verrassingen in u ploegske hebben. hoeveel gaan er bijv. vleminckx en rafaelov niet in hun ploeg staan hebben...
Iemand eigenlijk al wat gehoord van die gesigneerde bal die je zou krijgen?
Kom kom... We gaan niet zomaar met ieders opstelling gaan spotten. Ieder maakt zijn keuzes.
Maar soit, uit sympathie ga ik mijn 2 opstellingen zetten. Wel Biglia & Courtois eruit moeten halen, gezien de evoluties en Vargas houd ik geen rekening mee tot aan de winterstop.
![]()
Als ik vragen mag, waarom heb je Ba gekozen?
Omdat die heel goede commentaren krijgt, zet ik hem als reserve in. Maar de ploeg waar hij instaat is sowieso mijn "tweede ploeg".
dit is mijn ploeg tot nu toe![]()
![]()
Ge kunt wel serieuze zaken doen met middenvelders, zoals Jelle Van Damme, die op Megascore als verdediger staan. Als die scoren krijgen die de punten van een verdediger wanneer die zou scoren, en die liggen hoger dan van een middenvelder.
Ja ssssst, zet het anders direct op de site van megascore
![]()
Mijn andere geheimen zal ik binnen de ploeg houden!![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)