Ook aangemeld met 1 ploeg in de 9lives subleague
FC De Wippers
![]()
Ook aangemeld met 1 ploeg in de 9lives subleague
FC De Wippers
![]()
ja ik dus met los borracios (ploegnaam van ons team alswe minivoetbal gaan spelen)
ik heb mangala maar vervangen![]()
Vandamme is een middenlvelder geworden![]()
pffftt...
heel mijn opstelling klopt nu ni meer...![]()
Ja idem bij mijVandenborre maar in de verdediging bij gezet en Vandamme ipv El ghanassy op het middenveld. Hoop dat ik daar geen spijt van krijg.
Damn nu moetk mijn ploeg ook aanpassen, carcela eruit in het midden en vandamme erin en denk tshimanga vanachter, kan ook ene van beerschot pakken, zodat ik wat diversiteit heb van ploegen.
Ik heb maar 1 'verrassing' eigenlijk![]()
Allez, vind dat toch niet helemaal fair om nu nog die wijziging door te voeren de dag voor de eerste speeldag. Hoeveel mensen gaan hun ploeg nu nog bekijken?
Royal Club Metteko is in
Had idd ook eerst Van Damme in de verdediging, heb hem dan ook maar in het middeveld gezet ten koste van El Ghannasy.
Verder vind ik dat systeem toch niet echt optimaal hoor, in deze constructie gaan er veel dezelfde ploegen & opstellingen zijn, de ploegen met verrassende keuzes kunnen hier van profiteren lijkt me?
Ze mogen op zijn minst een mailtje sturen dat ze die wijziging gedaan hebben.
Goed dat ik dat hier lees van Vandamme.
Niettemin moet Vazquez gewoon in mijn ploeg staan, heerser![]()
Akpala in de spits, gouden tip.
Ik heb via een zeer betrouwbare bron vernomen dat Joseph bezig is met Bjorn uit de ploeg te werken.
Kan iemand me eens uitleggen waarom iedereen Jellleeeuh boven Carcela verkiest??
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)