Bekijk resultaten enquête: Wie wordt kampioen?

Aantal stemmers
137. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Waasland-Beveren

11 8,03%
  • Antwerp

40 29,20%
  • Lommel

20 14,60%
  • FC Brussels

4 2,92%
  • KV Oostende

4 2,92%
  • Eendracht Aalst

12 8,76%
  • Roeselare

5 3,65%
  • Sint-Niklaas

0 0%
  • Boussu Dour

1 0,73%
  • Woluwe

0 0%
  • Eupen

11 8,03%
  • Visé

3 2,19%
  • Charleroi

14 10,22%
  • Dender

5 3,65%
  • Heist, Tubeke, Wetteren

7 5,11%
Pagina 1 van 35 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 681
    Member
    iTrader
    0

Tweede Klasse 2011 - 2012

Aangezien de actiefste topic op dit forum ook een nieuw seizoen tegemoet gaat...

Benieuwd wie er dit jaar de outsiders, favorieten zijn. Ik verwacht (momenteel) veel van Visé, alsook Antwerp (door de (supporters)redding). Verder lijkt ook Waasland Beveren me een kanshebbern voor de titel.

Lommel, dat twee seizoenen op rij +65 punten haalde, zie ik eerder een overgangsseizoen doorstaan door de leegloop van maar liefst 8 spelers.

Al de verplaatsingen zijn makkelijk uit te stippen aan de hand van volgend mapje:
    Tweede Klasse BE - 2011/2012 - Google Maps (met bezoekersvak informatie!)
    Laatst gewijzigd door Klopgeest; 7 juli 2011 om 01:06

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Antwerp lijkt me weer kans te maken, zeker nu er terug (een beetje) geld is. Jochei!

Platinum Member GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Tienen staat niet in uwe poll..

Member
    iTrader
    0
    Excuses, het moest even rap gaan.. Tienen stemmers kunnen zich bij de 'Heist, Tubeke, Wetteren' voegen

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Antwerp omdat we zo'n goeie supporters zijn, Antwerp leeft desondanks de 7 jaren in 2deklasse. Als je ziet hoeveel mensen er voor een protest/zegemars komen opdagen. De sfeer van dat filmpje toont volgens mij goed wat Antwerp is.

Wij moeten gewoon terug naar 1e klasse. Wij zijn een slapende reus!

Member
    iTrader
    0
    Nu Antwerp terug in een periode vol met hoop zit, vrees ik een uitverkocht Antwerp vak op Lommel de eerste speeldag.

Jason Oost (Lommel) op proef bij Rotterdam
    Wouter Scheelen (OHL) op proef bij Fortuna Sittard, de club waar Timothy Dreesen ook voor getekend heeft voor 1 seizoen intussen.
    Roy Meeus (Club Brugge, uitgeleend aan Dender) terug naar Lommel voor twee seizoenen.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kampioen spelen op Charleroi, met 5000 heel die tribune achter de goal uitverkopen...

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Antwerp omdat we zo'n goeie supporters zijn, Antwerp leeft desondanks de 7 jaren in 2deklasse. Als je ziet hoeveel mensen er voor een protest/zegemars komen opdagen. De sfeer van dat filmpje toont volgens mij goed wat Antwerp is.
    Zo lang jullie voetbal zo erbarmelijk slecht blijft dat je zelfs in 2de klasse niet kan kampioen spelen, heb je niks te zoeken in eerste klasse. Topsupporters qua sfeer, maar slecht voetbal.
    Laatst gewijzigd door Morrissey; 7 juli 2011 om 16:07

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Zeker geene antwerp; krapuul van de bovenste plank.

Toen we van kortrijk kwamen (beker van belgie) stopten we aan een tankstation en die van antwerp stopten er ook, een grote fout van die busbestuurder die antwerp supporters vervoerde, normaal gezien moet deze doorrijden dat nu net om miserie te vermijden. Resultaat: zonder enige reden of aanleiding begonnen ze mensen van gent aan te vallen en zelfs met glas en dergelijke te gooien. Hadden een stuk van de voorruit van onze bus vernield. Het probleem bij ons was de meeste al op de bus zaten en er kinders en vrouwen bij liepen en nog op de bus moesten stappen. Dat krapuul moet nooit meer naar 1ste klasse komen, toch altijd miserie mee en die supporters zijn er alleen maar op uit om keet te schoppen overal waar ze komen.
    Dit is slechts 1 voorbeeldje die ik heir nu opgeef.

Topsupporters mijn gat ja.ts.

Banned
    iTrader
    0
    Inderdaad, supporters van antwerp zijn allesbehalve "top supporters".

DBK
    DBK is offline
    iTrader
    1 (100%)

Approved 9-lifer Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jeps.. want alleen bij Antwerp hebben ze zo'n krapuul. Dat komk je bij geen andere ploeg tegen

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Aalst

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Jeps.. want alleen bij Antwerp hebben ze zo'n krapuul. Dat komk je bij geen andere ploeg tegen
    Dat heb ik toch niet gezegd? Als je al 27j lang naar de voetbal gaat dan weet je het wel, die van antwerp zijn echt zeer erg, de ergste in belgie, die komen niet voor de voetbal maar voor te vechten, zelfs aan een tankstation.

DBK
    DBK is offline
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Dat heb ik toch niet gezegd? Als je al 27j lang naar de voetbal gaat dan weet je het wel, die van antwerp zijn echt zeer erg, de ergste in belgie, die komen niet voor de voetbal maar voor te vechten, zelfs aan een tankstation.
    Ja, dat is waar. Het is goedkoper dan naar een boksclub te gaan, vermits ik toch niet voor het voetbal kom koop ik geen toegangsticket, alleen een busticketje en ongeveer 2 boksijzers per seizoen.

Approved 9-lifer Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht

:')

Member Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Zo lang jullie voetbal zo erbarmelijk slecht blijft dat je zelfs in 2de klasse niet kan kampioen spelen, heb je niks te zoeken in eerste klasse. Topsupporters qua sfeer, maar slecht voetbal.
    Van overdrijven gesproken. In de terugronde behoorde Antwerp tot de beste ploegen van tweede klasse. Daarom wonnen ze trouwens ook van Beerschot omdat ze zo'n rotslecht voetbal speelden zeker?

Ik hoop dat Antwerp kampioen speelt maar ze heben het zich wel moeilijk gemaakt : Vogels, Di Gregorio en baert weg.

23 juli spelen ze een oefenmatch tegen K.V. Mechelen en zal ik wel zien hoe ze het er vanaf brengen.

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Als je geen kampioen kan spelen in ochot 2de klasse, verdien je niet om hogerop te gaan. Ze mogen dan wel stunten tegen GBA, als ze geen constante kunnen leggen horen ze niet in eerste. Ze moesten er maar staan in de eerste helft van het seizoen.

Member Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je geen kampioen kan spelen in ochot 2de klasse, verdien je niet om hogerop te gaan. Ze mogen dan wel stunten tegen GBA, als ze geen constante kunnen leggen horen ze niet in eerste. Ze moesten er maar staan in de eerste helft van het seizoen.

Ze hebben wel een constante maar die ligt altijd tussen plaats 5 en 10. Nu dus hopen dat er dit jaar iets miraculeus gebeurt en anders wordt het wachten tot het niveau gewoon verbeterd.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Lol, wat een redenering.

Dus als we dit jaar ook slecht spelen, maar wel kampioen worden (Of via de eindronde) dan mogen we niet over gaan ?

'Antwerp de ergste supporters' ? Wanneer is de laatste keer dat er nog eens iets serieus is gebeurd ?
    Bij clubs als Lokeren, Lierse, Standard, Brugge,.. gebeuren er ook geregeld zo'n dingen.

Toen wij voor het eerst naar Kortrijk gingen stonden ze aan de cafe's aan het station ook te wachten, met glazen in de hand, riemen vast,...
    Wat een krapuul die van Kortrijk, walgelijk, slechtste fans van het land

Pagina 1 van 35 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten