Benfica en Real Madrid akkoord over Witsel - VoetbalPrimeur.be
Al weet ik wel niet in hoeverre voetbalprimeur iets betekent is qua betrouwbaarheid...![]()
Benfica en Real Madrid akkoord over Witsel - VoetbalPrimeur.be
Al weet ik wel niet in hoeverre voetbalprimeur iets betekent is qua betrouwbaarheid...![]()
Ik heb even het artikel in het Portugees gelezen en daar staat dat Vieira een paar keer naar Madrid is gegaan en ze een mondeling akkoord hebben. Dieje Jesé Rodríguez zou sowieso in de deal betrokken zijn en op het einde zeggen ze dat er waarschijnlijk nóg spelers zouden gewisseld worden (dus meerdere spelers voor Witsel) en dan nog eens een transfersom. Niet slecht.
Edit: ook leuk om die reacties te lezen, niemand wilt dat Witsel weggaat. Saviola, Cardozo, Gaítan.. ze mogen allemaal weg, maar niet Witsel. Knap![]()
Dat zal de bank worden voor Witsel![]()
Ik zie Witsel onder Mourinho niet goed komen, eerlijk gezegd.
Waarom niet? Lopen lopen lopen, gat induiken, lopen lopen lopen. Als er nu iets is waar Witsel goed in is ...
Aan dat blok van aanvallende vier gaat ie toch niet geraken, dus meer zit er niet in op dat middenveld voor hem.
Sportwereld - Benfica en Real Madrid hebben mondeling akkoord over transfer Axel Witsel
Ook Sportwereld meldt het dus. Stel u voor, een belgische top speler bij Real.![]()
Aha, op die manier! Wel ja, de meeste dwazen gaan daar in mee maar een Benzema bijvoorbeeld staat daar precies boven. Hopen dat Witsel dat, door zijn ervaringen, dan ook kan doen.
Als ge dat in het kader van de Rode Duivels plaatst, zou zo een transfer super zijn. Ik ben een beetje aan het hopen dat de trainers van respectievelijke (top)clubs Leekens zijn werk gaan doen zodat hij niet anders kan dan op een bepaalde manier spelen. De enige vraag is hoeveel Witsel zal spelen moest ie bij Madrid binnenraken ... we weten allemaal dat die nu gewoon gekocht wordt omdat hij een jaartje blinkt. Als dat niet meteen uitpakt, dan wordt ie al afgeschreven. Khedira is dan wel een snulleke, maar die heeft eigenlijk een vrij goed jaar gespeeld voor wat ze van hem vragen.
"He knows he is venerated, that he is becoming the most recognisable sportsman on the planet.
He's aware of his genius, but completely unaffected by it."
Ik heb toch ook wel een dubbel gevoel. Zou gewoon super zijn om een Belg bij één van de grootste clubs ter wereld te zien. Maar ik hoop dat het geen Lukaku-verhaal wordt.
Ik heb wel vertrouwen in hem, maar volgens mij is het nog wat te vroeg.
Ik zou toch ook nog een jaar extra blijven bij Benfica.
Maar wie weet komt hij meteen aan spelen toe bij Madrid dan zou het uiteraard super zijn!
Een historische dag voor het Belgisch voetbal (als het toch klopt). Nu maar hopen dat hij speeltijd krijgt.
Mourinho is geen slecht mens hé, ik denk dat er weinig spelers onder zijn hoede niet overeenkomen met hem. Witsel zal wel gelukkig zijn in Madrid![]()
Iedereen gaat er hier al van uit dat het beklonken is?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)