Pagina 171 van 260 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181221 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.551 t/m 2.565 van 3895
    Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Ik zie niet in waar ik sympathie voor Dortmund zou uiten?

De viering van het EK uiteraard.
    Ah nee, het was gewoon een vraag. Ik had het misschien wat anders moeten formuleren.

En vieren dat je naar huis mag na in de groepsfase uitgeschakeld te zijn, is wat raar. Niet?
    Barça y España

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Maar in zekere zin terecht. Ze kunnen zeker een degelijke spits halen voor minder dan wat ze zouden moeten geven aan Liverpool om Carroll terug te halen.
    Ook geen garantie dat Carroll het terug goed zou doen bij hen.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member Mutlee's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Moussa Sow naar Fener..

Member boozeke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (77%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mutlee Bekijk bericht
    Moussa Sow naar Fener..
    das toch wel nen rare transfer moetk zeggen, een trapke lager gaan spelen...
    come on you spurs!
    3ds friends code: 0860-3261-5431
    PSN: Boozy666

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Gewoon weer een speler met een immens potentieel die voor het geld kiest ipv de uitdaging. Die krijgt een luxeleventje in Turkije en ontwikkelt zich niet meer verder. Jammer.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    72 (100%)
    Bwoaah pas op..
    Andre Santos is ook van Fener over gegaan naar Arsenal. En Lugano naar PSG..

Spits zijn in de Turkse competitie is niet zo gemakkelijk als het lijkt.

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Mja, die kwamen beiden uit hun geboorteland richting Fener. In het geval van Sow ligt dit anders hé. Kampioen spelen met Lille, topschutter in de Ligue 1 en interesse opwekken van o.a. Atletico, Valencia en een hele rits Engelse clubs. Uiteraard bestaat de kans dat die nog vertrekt naar een topcompetitie maar ik betwijfel echt sterk of hij progressie zal gemaakt hebben dan. Uiteraard is dit alles gebaseerd op persoonlijk gevoel.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    @Mutlee, hoe zit het eigenlijk met dat omkoopschandaal in Turkije? Want dan lijkt het me ook geen sterke keuze om voor Fener te kiezen als die zaak nog niet gesloten is.

Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    @Mutlee, hoe zit het eigenlijk met dat omkoopschandaal in Turkije? Want dan lijkt het me ook geen sterke keuze om voor Fener te kiezen als die zaak nog niet gesloten is.
    Dacht ik ook meteen aan. Ik heb daar al een hele tijd niets meer over gehoord, normaal is het geen nieuws, goed nieuws, maar in dit geval lijkt me dat toch niet hoor. Spijtig dat Moussa Sow naar Turkije vertrekt, een van de competities die ik totaal niet volg. Had hem graag in Spanje of Engeland bezig gezien.

Even een update over Andrés Guardado, de winger van Depor. November vorig jaar liet de Mexicaanse vleugelspeler weten aan de fans van Deportivo dat hij zijn contract niet ging vernieuwen. Ondertussen heeft Lendoiro, de president van Depor, nog enkele geprobeerd zijn contract te vernieuwen, maar zonder succes. Hij bevestigt nu zelf de geruchten over een overstap naar Valencia. Vandaag heeft Valencia dan ook de papieren binnengebracht om Guardado definitief over te nemen aan het eind van dit seizoen door een aflopend contract. Schitterende deal voor Valencia, een heel goede speler met een negatief kantje: hij moet fit zijn. Hij is heel vaak geblesseerd. Maar als hij fit is, is hij echt wel een meerwaarde.

Wel een mindere deal voor Depor natuurlijk, die hun sterspeler verliezen en er dan ook nog eens geen cent voor krijgen. Extra zuur voor hen is het feit dat zowel Villareal als Sevilla tijdens de zomer achter Guardado zaten. Ze waren in gevorderde onderhandelingen en vooral Villareal bood enorm veel geld aan Guardado, maar hij had geen interesse. En nu gaat Valencia er gratis mee lopen.

Villareal kocht dan maar Jonathan De Guzman. Sevilla zou deze wintertransferperiode José Antonio Reyes terug naar huis willen halen. Atletico vraagt drie miljoen, een koopje lijkt mij.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    3 milj voor Reyes? Halen zou ik zeggen, al gaat hij dan Atletico verlaten

Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Hoofdredenen zouden zijn dat hij graag nog eens bij Sevilla zou spelen en het nu echt wel dé moment is daarvoor volgens hem en dat zijn vader (zwaar) ziek is en dat hij bij Sevilla dichter bij hem is en hem zo beter kan verzorgen.

Member Hyozan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didierke10 Bekijk bericht
    Ook wat traag van begrip precies, Vedoco had het al geschreven.
    Had iets te vlug de pagina overlezen

Member
    iTrader
    0
    TRANSFER WINDOW: Aston Villa will block Liverpool Bent bid
    ASTON Villa manager Alex McLeish has tried to quash rumours that Liverpool are interested in Darren Bent by saying that nobody could afford him.
    Bent signed from Sunderland in a club record £18m deal last year but is reportedly unsettled at Villa Park which could allow Liverpool prize the striker away to bolster their own attack with Luis Suarez banned for eight games and Andy Carroll yet to find top form.
    However McLeish said: “I’m not willing to sell anybody at the moment but you don’t know what will happen.
    “We have had one or two phonecalls about a couple of players. I wouldn’t be tempted to lose any of the strikers – strikers make the difference in this league.”
    It is reported that Kenny Dalglish is prepared to pay £24million for the England international and will test Villa’s resolve in the coming weeks when he submits a bid.
    Ex nihilo omnia fiunt

Member
    iTrader
    0
    Ex nihilo omnia fiunt

iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    In Februari ofzo iets begint de rechtzaak..
    We gaan zien of er ook bewijs is van wat ze hebben afgetapt van de telefoon gesprekken.

Pagina 171 van 260 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181221 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten