Podolski 95 caps voor Duitsland al, en nog maar 26. Best wel indrukwekkend
Podolski 95 caps voor Duitsland al, en nog maar 26. Best wel indrukwekkend
Ja, daarom dat ik hem veel ouder schatte.
meh, is niet goed op de linksachter vind ik. kan het wel, maar doet het niet graag en dat merk je eraan. Vrees er trouwens voor dat Pepe zal vertrekken, wat Vermaelen enkel maar een bankplaats zou opleveren
Volgens Guillem Balague mogen Kaká, Lassana Diarra, Sahin en Altintop vertrekken bij Real.
De ploeg die Sahin kan aantrekken, zal een goede zaak doen denk ik.
Ik heb nooit gesnapt waarom real altintop heeft aangetrokken. De keren dat hij bij real aan de bak kwam was hij drmatisch.
Real kan met dat geld weer nieuwe spelers kopen voor op de bank !
Sahin meteen verkopen zeg ... Ik had op zijn minst een uitleenbeurtje bij Getafe verwacht.
Geweldige transfer voor die kadee ook: geblesseerd geweest en als ie fit was nauwelijks mogen opdraven, maar Dortmund wel weer kampioen zonder hem.
Real Madrid: El Borussia Mönchengladbach quiere el fichaje cedido de Nuri Sahin « Nuevo Futbol
Ik wou dat het een geloofwaardige bron was![]()
Kvind het echt triest dat zo een talent als Sahin zomaar op de bank word gelaten door Mourinho. Liever Sahin dan Khedira naast Xabi Alonso maarja...
Sahin is wel eerder een Xabi Alonso dan een Khedira. Sahin is dan ook aangekocht als backup voor Alonso en om hem rust te gunnen, iets dat hij echt wel kan gebruiken. Dus ik zou het toch raar vinden moesten ze hem dit jaar al laten vertrekken, want Alonso wordt er niet jonger op.
Altintop vond ik ook een rare toevoeging maar die was gratis en is redelijk flexibel qua positie dus is wel handig voor in noodgevallen om op de bank te hebben. Is uiteraard wel te min voor RM.
Chelsea have been linked with a £22m move for Everton midfielder Marouane Fellaini - Mirror Online
was al langer gekend, maar staat nu in de (roddel)kranten/website's
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)