Ben een grote fan van Witsel als speler. Moeilijk om te voorspellen of hij zijn kans zou krijgen bij Real. Spelers als Canales en Sahin zijn ook geweldige voetballers en kregen/krijgen ook weinig speelminuten.
Dit wordt een grote zomer voor de belgen. Ik kijk er ook echt naar uit.
Wat gaat er allemaal gebeuren?
-blijft Courtois bij Atlético?
-hoeveel brengt de toptransfer van Hazard op en waar gaat hij naartoe? (Manu zou in pole-position staan)
-gaan Fellaini en Dembele eindelijk een stapje hogerop?
-gaat Witsel al naar een topclub?
-waar gaat Vertonghen naartoe?
-zal Mirallas naar de Premiere League gaan?
-waar gaat De Bruyne en Lukaku volgend jaar uitgeleend worden?
-...
![]()
Witsel bij Real, ik zou het hem wel gunnen maar zoals al meermaals aangehaald, als het maar is om op de bank te zitten ... Een 2de Lukaku hebben we niet nodig! Best mss nog een jaartje bevestigen en dan naar een grotere club gaan!
En hoeveel gaan er na het EK een transfer beet hebben? (Tgaat hier dus niet over Belgen eh ..)
Ben wel benieuwd welke nog 'onbekende' talenten we daar gaan ontdekken!
Mertens, Chadli,...
Mertens stond echt in de spotlight aan het begin van het seizoen met al zijn goals.
En dan mogen we ook de allerjongste niet vergeten.
Vermijl bv die zat al eens op de bank voor ManU en die zitten toch met problemen vanachter dacht ik.
Ik ben benieuwd!
Jordi Alba (Albi?) naar Barcelona op einde van het seizoen, schijnt het. €13m is wel redelijk veel anders.
OFFICIAL: CHELSEA HAVE SIGNED MARKO MARIN | sillyseason.com
Chelsea Football Club have today (Saturday) agreed to sign Marko Marin from Werder Bremen.Both clubs have agreed a fee and the 23-year-old midfielder has agreed personal terms.Marin, a German international, will join Chelsea in the summer.
Ja, vandaag weer heel wat geruchten daarrond. En eigenlijk zag ik dit wel al aankomen, nu staat heel mijn Twitter er vol van. 10.6 miljoen pond is idd net iets meer dan 13 miljoen euro. Als hij betekent, is 13 miljoen te weinig. Maar als hij geen nieuw contract wil tekenen, dan is 13 miljoen een mooie prijs ipv hem gratis te moeten zien gaan volgend seizoen. Uitstekende speler en we zullen hem missen als hij gaat. Zie hem nog steeds liever blijven natuurlijk. Niet te vergeten dat wij hem voor 6000 euro zijn gaan halen bij Hospitalet nadat hij uit de Cantera van Barcelona kwam. Pure winst dus en waarschijnlijk compensatie voor de verloren inkomsten uit Europa.
Nieuwe speler van Chelsea zou dan weer Marko Marin van Werder Bremen zijn. De prijs zou tussen de 7 en de 8 miljoen liggen en hij zou zelfs al medische testen afgelegd hebben.
Blessuregevoelige speler wel, die Marin.
Zou echt wel een koopje zijn, weinig geld voor Marin![]()
Paar jaar geleden was Marin echt een groot talent naar het schijnt...
Iemand een idee hoe dat nu zit?
Meerwaarde voor Chelsea of niet?
mooie transfer
"Lukaku op huurbasis naar Werder Bremen" - Nieuws | Voetbalkrant.com
Romelu Lukaku speelt komend seizoen bij Werder Bremen, dat wordt door verschillende Engelse media bekendgemaakt. Chelsea betaalt voor Marko Marin acht miljoen euro.
Later meer..
Interesting, als dit waar is. Ik had hem wel liever aan een Engelse ploeg uitgeleend gezien om het niveau en de speelstijl van de premier leaugue gewend te raken.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)