mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romelus Bekijk bericht
    Hoe kan je Vermaelen nu boven Silva plaatsen? Vermaelen heeft 36 wedstrijden gespeeld voor Arsenal voorlopig, Thiago 66 bij Milan en een nationale titel. Silva heeft gewoon al veel meer bewezen imo.
    Hebt ge die cijfers nu echt gehaald uit de Nederlandstalige Wikipedia-pagina's van die spelers???

Knap staaltje journalistiek.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb die cijfers inderdaad gehaald van wikipedia, moet ik ze van buiten kennen misschien? :"")
    Daar tellen ze de Champions League wedstrijden niet mee neen, maar het punt blijft hetzelfde. Silva heeft meer ervaring op het hoogste niveau.

Silva 83 en Vermaelen 59, nu goed?
    Laatst gewijzigd door Romelus; 23 november 2011 om 17:00

Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Vermaelen was ook klasse bij Ajax.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    0
    Juhasz is ook klasse bij Anderlecht, wat is je punt? Ajax speelt in een kleine competitie dus dat telt niet mee imo.

mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romelus Bekijk bericht
    Ik heb die cijfers inderdaad gehaald van wikipedia, moet ik ze van buiten kennen misschien? :"")
    Daar tellen ze de Champions League wedstrijden niet mee neen, maar het punt blijft hetzelfde. Silva heeft meer ervaring op het hoogste niveau.

Silva 83 en Vermaelen 59, nu goed?
    Vermaelen zijn pagina is al 3 maanden niet meer aangepast...

Gewoon op de officiële sites kijken is niet zo moeilijk hoor.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ge dat argument van meer matchen = beter wilt doortrekken, doe dat dan maar ineens voor Chiellini, Vidic, Piqué, Kompany, Ferdinand, Terry, ... Want 66 is ook gene vette he.

Vermaelen heeft een uitzonderlijke tackle, enorm sterk inzicht, voetballend even goed als de gemiddelde middenvelder, heeft een heerlijk schot, serieuze sprongkracht, ...

En Chiellini 'zijn' verdediging staat dit seizoen bijvoorbeeld als een huis. Slechts 7 goals ofzo tegen dit seizoen tot nu toe? Dat is ronduit indrukwekkend. Juve is op anonieme wijze naar de eerste plaats geklommen precies, niemand die er naar om kijkt, maar de strakke verdediging zal daar wel mee te maken hebben. Hoe Juve vorig seizoen plots even in elkaar stuikte toen die out was, geen toeval denk ik. Beste verdediger in de Serie A, drie keer op rij met concurrentie van Nesta, Maldini, Samuel, Lucio, Mèxes, Silva zelf, ... Dat spreekt ook boekdelen. En die is ook echt niet zo slecht in het uitvoetballen, als LB kan die ook zeer goed uit de voeten, daarvoor mag ge geen houten klaas zijn. Hij neemt minder risico centraal, maar verder...

Piqué, Vidic en Kompany staan gewoon stuk voor stuk als een huis op dit moment. Hoe Kompany bv op zijn eentje alles opknapte bij de duivels met Daniella naast zich, die zijn interventies op het randje maar toch perfect, voetballend vermogen, ... Hij presteert iets minder de laatste twee wedstrijden, maar dat doet niets af van zijn huidige status aangezien die toch weer gaat vlammen waarschijnlijk.

Piqué die dan het hart van de Barçadefensie uitmaakt. Een ploeg die op de helft van de tegenstander speelt keer op keer, met vooral midgets die aanvallen in de ploeg. Toch speelt die al jaren zo sterk dat het toch enorm moeilijk blijft om tegen te prikken.

Vidic die vormt met Ferdinand (indien die fit en fris is) gewoon een van de beste defensieve duo's van de afgelopen jaren.
    *

iTrader
    0
    Mooie uitleg en wat Pique en Vidic betreft kan ik je misschien gelijk geven. Vidic vind ik nu wel niet meer zo super als de voorbije jaren, ik vind Silva minstens even goed. Pique zie ik niet iedere week bezig dus kan daar geen oordeel over vellen, enkel in de Champions League en de toppers zie ik hem spelen. Op basis daarvan kan ik moeilijk zeggen of hij al dan niet beter is.

Kompany en Vermaelen worden de hemel ingeprezen omdat het Belgen zijn, vooral Vermaelen. Kompany is inderdaad wereldklasse, maar beter dan Thiago Silva? Dan moet je echt eens dringend wedstrijden bekijken van Silva. Ja hij speelt bij Milan, maar als zelf de grote Nesta antwoordt op de vraag "Wie heeft Milan de titel bezorgd" "Zonder twijfel Thiago" dan weet je het wel.
    De beslissing om Chiellini als beste verdediger uit te roepen vind ik dan ook verkeerd, zeker vorig jaar onterecht. Maar het is een Italiaan en dat heeft er veel mee te maken.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Das ook zever eh. Over Vermaelen hebt ge mss nog gelijk, maar Kompany behoort momenteel tot de wereldtop van CV's. Staat bij City nu al bijna drie seizoenen onafgebroken in de basis, is voetballend een van de beste verdedigers die er rondlopen, en heeft bij City in de eigen competitie dit seizoen nog geen enkele wedstrijd verloren (samen met L'pool en Newcastle trouwens minst geïncasseerde doelpunten) terwijl de PL toch nog altijd de sterkste competitie ter wereld zou moeten zijn.

Dan zijt ge gewoon beter dan Thiago Silva, ja.

EDIT: Het is trouwens lachwekkend dat gij beweert dat Kompany en Vermaelen meer lof krijgen omdat ze Belgen zijn, maar dan tegelijkertijd Thiago Silva wat zit op te hemelen terwijl gij hier de grootste Milanfanboy op het forum zijt.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Corius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Btw persoonlijk is het wel moeilijk om verdedigers te raten a la daniella en pique.
    Die luxe dat die 2 sjarels voor hun uit hebben lopen qua middenveld is gewoon ongezien.
    Spaanse verdedigers zijn sowiezo lachwekkend maar soit.

iTrader
    0
    Ik kan best objectief zijn over Milan hoor puni. Ik besef dat ze niet meer tot de wereldtop behoren en daar net onder. Verder zijn we zonder een goeie Ibrahimovic de helft minder en is onze verdediging zonder Thiago Silva een halve zeef. Maar we hebben dus 1 absolute wereldtopper en dat is Silva. Heel weinig mensen kijken hier naar zijn wedstrijden dus ik besef wel dat ik tegen een muur spreek.

Kompany is wereldklasse, dat zeg ik zelf ook. Ik ben fan van hem btw, maar ik zie soms nog fouten die Silva amper of niet maakt. Eigenlijk zijn die 2 hetzelfde type, al is Vince steviger en lijkt hij meer kracht te hebben.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uw 'argumenten' trekken gewoon op niks.

Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap dat unaniem gedrag van Piqué beste verdediger ter wereld!!! toch ook niet, kerel speelt in een ploeg dat misschien 3 keer op een jaar minder dan 60% balbezit heeft en staat quasi nooit onder druk omdat tegenstanders gedwongen worden om defensief te gaan spelen.
    How the fuck vergelijk je zo'n verdediger dan met andere verdedigers?
    Laatst gewijzigd door Pseudo; 23 november 2011 om 17:42

Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Niemand zijn argumenten trekken hier op iets, enige wat ik hier lees is Speler X,Y en Z zijn beter omdat zij A,B en C goed kunnen, terwijl er hier nergens wordt gesproken over Silva zijn kwaliteiten of mindere kenmerken. Waarom zou dat toch zijn, ik weet het, omdat ze hem zelden zien spelen, jeetje zeg, mysterie ontrafeld.

Of komt men af met "argumenten" dat hun TEAM minder tegengoals heeft binnengekregen terwijl Milan vorig seizoen na Barcelona het minste tegengoals heeft binnengekregen. maar die periode telt blijkbaar minder mee dan de afgelopen 3 maanden omdat....

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Kan ik ook van jou zeggen he. City heeft de beste verdediging in Engeland en daarom is Kompany beter? Als je het doortrekt in Italie dan kan je zeggen dat Udinese betere centrale verdedigers heeft dan Milan, wat quatch is.

Ik kan ook flauw beginnen doen en zeggen dat Kompany minder werk heeft omdat hij een beter middenveld voor zich heeft waar miljoenen euro's naast elkaar staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pseudo
    Waarom zou dat toch zijn, ik weet het, omdat ze hem zelden zien spelen, jeetje zeg, mysterie ontrafeld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volderke
    Heel weinig mensen kijken hier naar zijn wedstrijden dus ik besef wel dat ik tegen een muur spreek
    .

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn argumenten zijn nochtans feiten, en niet zaken a la 'Nesta heeft dat gezegd dus het moet wel waar zijn'.

Voor de duidelijkheid, Thiago Silva is inderdaad top op zijn positie, Kompany is gewoon nog één trapje hoger.

EDIT: Het gaat hem niet over dat ene argument, Volderke, maar om de optelsom van.

Pagina 152 van 260 Eerste ... 52102142148149150151152153154155156162202252 ... Laatste

Regels voor berichten