Pagina 119 van 260 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.771 t/m 1.785 van 3895
    Member bardok--'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    of mss dan Mata op rechts zetten en Pereira Links Mid?
    Maar dan zitte weer met Malouda
    Zal waarschijnlijk toch als back-up dienen, dan zie ik Van Aanholt nog uitgeleend worden.
    psn: bardok-- BF3STATS
    komaan lierse!

Member massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Ruiz zou inderdaad wel meekunnen bij Arsenal denk ik. Zal het zeker niet slechter doen dan Walcott of Arse shavin' Andrei.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Buiten dan dat er een mijlengroot verschil tussen wat beiden op clubniveau doen? En dat Messi ook wel sterke matchen speelt voor de nationale ploeg. Neen, dat is dus eigenlijk een kutvergelijking.
    Nu vergelijken ze uwen chouchou met de voetballer waar ge het minst moet van weten of't scheelt niet veel, de pestkoppen!
    Arme Gavvers!

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    Bwa, het is meer een Van Buyten. Alleen wat gehypeter omdat het geen verdediger is.

Approved 9-lifer Didierke10's schermafbeelding
    iTrader
    89 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojo the hobo Bekijk bericht
    Maar daar hebben ze nog Van Aanholt en Bertrand voor eventueel.
    Ging Bertrand ook al niet uitgeleend worden?
    Is peins ik toch sprake van geweest.
    Eden Hazard, the next Belgian wizard???
    What doesn't kill you, makes you stronger

Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mudi Bekijk bericht
    Zeker op die flanken!!! Want Walcott is een drama op de AMR. Heb je niet gezien hoe beperkt hij is. Hij is voorspelbaar, geen techniek en kan geen voorzetten geven. Ik denk dat het gemakkelijkste is om op Walcott te verdedigen. Duw hem naar buiten en enigste wat hij kan doen is de bal terug afleggen aan Sagna.

Liefst zou ik Gervinho op de AMR en Hazard op de AML zien zodat ze telkens kunnen afwisselen van posities. Eigenlijk hoe ze bij Lille telkens hebben gespeeld.

Szczesny
    Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs
    Song-Wilshere
    Gervinho-???-Hazard
    Van Persie

Dus graag nog een deftige AMC die de open ruimtes kan benutten en het spel niet vertraagt door teveel met de bal te lopen (een beetje zoals Cesc of Ozil). Banega zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat Valencia hem laat gaan nadat ze Mata lieten gaan.
    Voor de breedte hebben we een CB, LB en MC/DM nodig.
    Banega kan geweldig voetballen, maar zijn mentaliteit trekt op niks. Al vanalles uitgestoken, onlangs nog een foto van zijn eigen met een Madrid-truitje op Facebook geplaatst. Werd daarvoor ook uitgefloten tijdens de ploegvoorstelling voor de wedstrijd tegen Roma trouwens.

@Kekkeuh66: Silva is inderdaad een jongen die blijft gaan, werkt elke wedstrijd weer even hard. Geweldig centraal, even geweldig op de flank, heeft soms zelfs eens samen met Mata in de spits gestaan toen zowel Zigic als Villa indertijd out waren met een blessure. En die twee deden dat altijd even goed, klassespelers.

Ik vermoed dat Pablo dit seizoen eindelijk eens een volledig seizoen presteert op rechts, met Feghouli als back-up (maakte voor mij indruk tijdens de voorbereiding). Ook de nieuwe aankoop Piatti kan op rechts, maar even goed centraal, in de spits en - belangrijk - op links. Dus Piatti op links zou ook kunnen, Canales kan daar ook spelen. Jordi Alba kan doorschuiven naar linksvoor, Juan Bernat (18-jarige jeugdspeler, was indrukwekkend tijdens de voorbereiding en heeft zopas voor 5 jaar bijgetekend) is ook een linksvoor. Parejo kan altijd op de CAM, zodat Canales op links kan. Valencia zou misschien zelfs nog Griezzman kopen, de 20-jarige Flankse linksvoor van Sociedad. Vanvoor zitten we zeker met genoeg klassespelers. Op het middenveld Banega/Costa/Topal/Parejo. Enkel vanachter moet er zéker nog een CB en een RB bijkomen. We hebben nu toch het geld, Raul Albiol zou graag terugkeren naar Valencia. Een echte Valenciaan en een topverdediger, dat zou zalig zijn.

@Jonas89: Mata op rechts zetten is geen goed idee. Hij rendeert niet echt op rechts en heeft al klaarblijkelijk enkele keren bij Valencia laten weten dat hij liever niet op rechts speelt.

Member Soulwaxx's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Man. City zou Boyata een jaar bij Bolton stallen.

Member massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mooi zo!

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Zou inderdaad heel goed zijn voor die jongen. Gaat bij City nooit aan spelen toekomen.
    Superbia In Proelio

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulwaxx Bekijk bericht
    Man. City zou Boyata een jaar bij Bolton stallen.
    Misschien toch nog een vertrek van Cahill naar Liverpool/Arsenal/City dan? Anders vrees ik dat hij het daar ook moeilijk gaat krijgen, alhoewel Zat Knight niet echt fameus heeft gespeeld de voorbije 2 matchen van wat ik gezien heb op MOTD.

Approved 9-lifer Didierke10's schermafbeelding
    iTrader
    89 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zafùn Bekijk bericht
    Misschien toch nog een vertrek van Cahill naar Liverpool/Arsenal/City dan? Anders vrees ik dat hij het daar ook moeilijk gaat krijgen, alhoewel Zat Knight niet echt fameus heeft gespeeld de voorbije 2 matchen van wat ik gezien heb op MOTD.
    Zat Knight kan dat niveau van Bolton zelfs niet meer aan in mijn ogen. Het is niet moeilijk dat ze hem bij Aston Villa hebben laten gaan.
    Eden Hazard, the next Belgian wizard???
    What doesn't kill you, makes you stronger

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Bwa, het is meer een Van Buyten. Alleen wat gehypeter omdat het geen verdediger is.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Pacheco wordt een jaartje uitgeleend aan Atletico Madrid. Ik hoop oprecht dat die zijn kans daar gaat krijgen, mijn favoriete Spaanse speler.

Maar ik betwijfel het, als ge ziet wat er daar allemaal rondloopt.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    is Reina niet uw favoriet spaans voetballer?

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Pacheco wordt een jaartje uitgeleend aan Atletico Madrid. Ik hoop oprecht dat die zijn kans daar gaat krijgen, mijn favoriete Spaanse speler.

Maar ik betwijfel het, als ge ziet wat er daar allemaal rondloopt.
    Ik denk niet datem da zomaar zegt.

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nasri naar City dus voor +/- 27 miljoen euro.
    Nasri, Silva, Agüero _0_

En nu mag Wenger wel eens inkopen doen met al dat geld..
    My specs: Corsair 650D; Corsair 850HX PSU; Asus P8P67 Pro; Intel Core i5 2500K @4,5Ghz; Corsair H80; Corsair Dominator DDR3 8GB; MSI GTX 560 Ti TFII SLI; OCZ Vertex II 90GB; 2x Western Digital 320GB S-ATA3
    Diablo 3: Baldarich#2473

Pagina 119 van 260 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169219 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten