Pagina 117 van 260 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.741 t/m 1.755 van 3895
    Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zafùn Bekijk bericht
    Kan Mata zoals Silva spelen bij Man City, als spelmaker? Of is het echt een winger?
    Mata is een rasechte winger. Hij zou opzich wel als een spelmaker kunnen spelen, maar dat zou zonde zijn. Echt goede linkswingers zijn al zeldzaam, dus Chelsea kan hem best ook op die positie opstellen.

Silva was trouwens vroeger ook een winger bij Valencia, pas het laatste seizoen kwam hij er echt door als spelmaker. Ik geloof persoonlijk nog steeds dat Silva evengoed is op de flank als centraal.

Member gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sneijder - Manchester United

Morgen of overmorgen moet het toch allicht aangekondigd worden.
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    Dat artikel is geschreven door een vrouw.

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tbh... United heeft Sneijder momenteel niet nodig. Hebben al zo veel goed volk zelfs op de bank zitten. Dus nu daar 35 miljoen voor geven is misschien wat te veel, niet?
    *

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gyoom Bekijk bericht
    Sneijder - Manchester United

Morgen of overmorgen moet het toch allicht aangekondigd worden.
    Lol, kzag daarstraks nog zo'n dergelijk artikel staan.
    Stond iets in de zin van: "Sneijder transfer binnen 48 u in de pocket".
    Datum van dat artikel: begin augustus, het internet staat vol met dergelijke sneijder artikels.

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Inter had trouwens gezegd dat ze nooit Eto'o én Sneijder gingen laten gaan. Dus ik vrees voor hem dat hij daar nog een jaartje vast zit .
    Superbia In Proelio

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Volgens Oliver Kay van The Times heeft Liverpool een bod uitgebracht op Sebastian Coates, en The Telegraph schrijft hetzelfde.

Krijgt veel goede beoordelingen, maar ik heb hem nog niet aan het werk gezien. Copa America boys hier?
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member Kekkeuh66's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eurowarriors Bekijk bericht
    Mata is een rasechte winger. Hij zou opzich wel als een spelmaker kunnen spelen, maar dat zou zonde zijn. Echt goede linkswingers zijn al zeldzaam, dus Chelsea kan hem best ook op die positie opstellen.

Silva was trouwens vroeger ook een winger bij Valencia, pas het laatste seizoen kwam hij er echt door als spelmaker. Ik geloof persoonlijk nog steeds dat Silva evengoed is op de flank als centraal.
    Of zelfs beter dan centraal. Bij Valencia zag ik hem graag op die positie spelen. Ik verschiet er soms nog van hoe lang hij kan blijven lopen, en echt hard dan nog bijvoorbeeld om druk te zetten op een verdediging. Die moet toch echt ergens een derde long hebben volgens mij. Nuja, hij doet het alvast heel goed centraal bij City, heb de matchen gezien tegen Swansea en Bolton en daar was voor Silva weinig op aan te merken.

Mata is zowat hetzelfde type. Zalige winger met de capaciteiten om mee het spel te maken centraal. Ik ben, zoals elk seizoen, toch weer benieuwd voor Valencia hoe ze de flanken gaan bezetten nu Mata en Joaquin weg zijn. Tot nog toe hebben ze altijd wel goeie transers gedaan om het vertrek van kleppers op te vangen. Banega, man man, da's geen Xavi maar hij kan toch ook een pakske voetballen zenne

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Terms agreed with Manchester City for Nasri | News Archive | News | Arsenal.com

Arsenal can confirm that they have agreed terms for Samir Nasri to move to Manchester City.

The 24-year-old midfielder, who has spent three years with the Gunners, has been omitted from Arsenal's squad which flies to Udinese this afternoon and instead will travel north for a medical.

The move will be subject to Nasri passing a medical and formal registration processes.

Member MagiKTimo's schermafbeelding
    iTrader
    26 (88%)
    Allé dan zullen ze Hazard wel snel voorstellen of ze moesten morgen geen CL behalen...
    XBOX ONE: Magikdekay BE
    Visca Barça Més Que Un Club

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Ik zie Hazard eigenlijk niet graag naar Arsenal komen. Ik zie hem niet als ideale vervanger van Fabregas of Nasri... Afwachten.

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hazard moet gehaald worden voor op de flanken en niet als AMC.
    Gervinho-Van Persie-Hazard kan nog goed uitpakken, maar als we Hazard halen als vervanger van Cesc voor de AMC positie, dan zie ik het somber in.
    It’s not easy being an Arsenal fan… but it’s easy to see why we love this team

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Ik zie niet in waar we Hazard op dit moment kunnen zetten zodat die echt een versterking is voor Arsenal. Misschien op de flank ja.

Wat mij betreft mogen ze Hazard laten waar hij is...

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeker op die flanken!!! Want Walcott is een drama op de AMR. Heb je niet gezien hoe beperkt hij is. Hij is voorspelbaar, geen techniek en kan geen voorzetten geven. Ik denk dat het gemakkelijkste is om op Walcott te verdedigen. Duw hem naar buiten en enigste wat hij kan doen is de bal terug afleggen aan Sagna.

Liefst zou ik Gervinho op de AMR en Hazard op de AML zien zodat ze telkens kunnen afwisselen van posities. Eigenlijk hoe ze bij Lille telkens hebben gespeeld.

Szczesny
    Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs
    Song-Wilshere
    Gervinho-???-Hazard
    Van Persie

Dus graag nog een deftige AMC die de open ruimtes kan benutten en het spel niet vertraagt door teveel met de bal te lopen (een beetje zoals Cesc of Ozil). Banega zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat Valencia hem laat gaan nadat ze Mata lieten gaan.
    Voor de breedte hebben we een CB, LB en MC/DM nodig.
    It’s not easy being an Arsenal fan… but it’s easy to see why we love this team

Member
    iTrader
    0
    Banega kan goed voetballen maar is zo dom als het achterste van een... Wat voor stoten die al heeft uitgehaald (op en naast het veld) bij Valencia. Jonges toch.

Pagina 117 van 260 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten