Tevez praat alweer met Milan, er zou bijna een akkoord zijn. Voor hoeveel is Tevez getransfereerd naar City?
Tevez praat alweer met Milan, er zou bijna een akkoord zijn. Voor hoeveel is Tevez getransfereerd naar City?
50 miljoen euro of zoiets.
Allez, onder de twintig is een superdeal dan.
Als Milan na dit seizoen besluit de Argentijnse doelpuntenmaker over te nemen, moeten zij twintig miljoen euro betalen aan City.
Als dit waar is, doet Galliani het maar weer eens.Na Ibrahimovic en Robinho, nu mss Tevez kopen aan de helft van de oorspronkelijke prijs.
Tevez is een heerlijkheid om in je ploeg te hebben de eerste maanden, daarna gaat het altijd steil bergaf met die gozer. Ik vrees dat het nu weer niet anders gaat zijn.
Nevertheless begint Milan echt wel een leuk ploegje te krijgen.
Tevez = held, idd dikke ploeg Milan
sporza: Kompany en Hazard in voorselectie UEFA-elftal
Vincent Kompany (Manchester City) neemt het op tegen negen andere centrale verdedigers: Gerard Piqué (Barcelona), Nemanja Vidic (Manchester United), Thiago Silva (AC Milan), Mats Hummels (Borussia Dortmund), Sergei Ignashevich (CSKA Moskou), Benedikt Höwedes (Schalke 04), Javier Mascherano (Barcelona), Rolando (FC Porto) en Adil Rami (Valencia).
Geen Vermaelen maar wel Silva Puni.![]()
Vermaelen is langdurig geblesseerd geweest vorig seizoen, kalf.![]()
Serieus? Dat wist ik helemaal niet. Die speelde toch iedere week?
Tuurlijk weet ik dat. Ik daag puni gewoon een beetje uit.
15 matchen en 1177 speelminuten vind ik anders niet overdreven (in alle competities samen)
Waarom Mascherano? Is die zo goed dan als centrale verdediger of is het enkel omdat ie bij Barca speelt?
Lilz, de mannen die Mascherano nu nog altijd onderschatten...
Guardiola heeft zelf deze of vorige week nog laten vallen dat hij Mascherano hoger inschat op dan Piqué op CVAlé, op skysports zegden ze dat toch
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)