Club Brugge zal het goed doen dit seizoen, maar kampioen zullen ze niet worden. Volgens mij is het het jaar van Standard.
Racing Genk
Standard
Anderlecht
Club Brugge
AA Gent
Lokeren
Westerlo
KV Mechelen
Zulte Waregem
G. Beerschot
Kortrijk
STVV
Andere
Club Brugge zal het goed doen dit seizoen, maar kampioen zullen ze niet worden. Volgens mij is het het jaar van Standard.
Belachelijke poll, iedereen stemt toch voor zijn ploegje (tenzij de ploegen die eigenlijk vooraf al geen kans maken)
En weeral zal Club de poll winnen, maar dan ook enkel de poll. Alé, deze keer aanspraak maken op de tweede plaats boyz? En Standard moet nog 22(ofzoiets) jaar wachten. Tzal Anderlecht weer worden, éénmaal kampioen om de twee jaar gemiddeld en zo.
Volgens mij zal dit het seizoen van Club Brugge worden. Al blijft die PO1 natuurlijk belachelijk en voor onverwachte resultaten zorgen..
Als we gaan Kampioen spelen gaat trd zich kaal scheren tot zijn kaklijn! True story
Tis het moment om kampioen te spelen voor Club, nagenoeg zekerheid van CL deelname enzo, lijkt me wel ideaal![]()
Ik zie Standard komend seizoen wel weer beter doen. Zelfs zonder Witsel en eventueel zonder Defour. En aangezien ze nu tweedes waren zie ik ze wel kampioen spelen.
Met enkek Lukaku gaat Anderlecht het inderdaad niet doen
Sent from my iPod Touch using Tapatalk
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)