Pagina 9 van 397 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 180 van 7927
    Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Heel mooi zoiets he maar die verdedigers staan er maar als dweilen bij zenne :-).

Member
    iTrader
    0
    Waarom kan het nooit objectief zijn? Ik heb alleszins nog nooit van een objectieve mening gehoord.

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Steve- Bekijk bericht
    Waarom kan het nooit objectief zijn? Ik heb alleszins nog nooit van een objectieve mening gehoord.
    Hetgeen ik heb gedaan is daar een voorbeeldje van.
    Door bepaalde mensen heb ik er soms gewoon geen zin in en speel hun spel dan maar mee.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een stuk of 3 keer dreigen om te schieten en dan toch maar iedereen voorbij lopen en hem binnen leggen. Elke verdediger weet dat ie naar binnen snijdt en met zijn linker wil trappen en toch zijn er maar weinig die er iets tegen kunnen doen. Zegt veel over de Lionel zijn klasse (en zijn snelheid ook wel ).

En pffff, die discussie over wie het beste is, is al even afgezaagd als de discussie dat Benitez een middelmatige trainer is. Afvoeren!
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Spoiler:
    Die 3-0 is echt heerlijk.

Ook een mooie vrije trap van Ronaldo^^

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    En pffff, die discussie over wie het beste is, is al even afgezaagd als de discussie dat Benitez een middelmatige trainer is. Afvoeren!
    Dat is dus ook mijn punt maar zeg dat eens aan een paar barca fans met oogkleppen op

Alhoewel; benitez

Member Vega's schermafbeelding
    iTrader
    81 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Uw eerste zinnen zijn uw woorden, ik heb gezegd en herhaal me dan nog maar eens,zucht; ik heb gezegd het makkelijker voetballen is als je zo'n spelers en zo'n ploeg in z'n totaliteit hebt staan, tuurlijk kan messi op z'n eentje mooie zaken doen en forceren maar als ik u bezig hoor dan hoeven al die andere barca spelers in feite niet op het veld te staan
    En jij bent degene die het niet wil snappen dat is nu wel duidelijk.

Real draait niet op de manier zoals barcelona omdat ze zo geen verfijnde ploeg hebben als barca.

Messi heeft toch wel de gestalte om zo'n dingen makkelijker te doen, das zoals een slang die zich overal kan doordringen , ronaldo is groter en geblokter, je kan messi in feite dan ook nooit vergelijken met ronaldo en omgekeerd vanhetzelfde.

Waarom is het zo moeilijk om eens objectief te zijn?

Mijn mening over deze 2 en dat is weldegelijk mijn echte mening erover; beiden zijn evengoed maar op hun manier en bij hun club.
    En de ene heeft een sterker punt op het ene dan de andere en omgekeerd vanhetzelfde.
    Mja dat is dan uw mening en dat respecteer ik uiteraard, maar ik vind het persoonlijk niet zo moeilijk om te kunnen zeggen "die speler is beter dan die speler op dit moment"... We kunnen er heel filosofisch over doen en zeggen dat geen enkele voetballer dezelfde is en daarom onmogelijk te vergelijken qua kwaliteiten, maar als dat zo zou zijn dan zouden er geen FIFA World Player prijzen zijn, spelers als Maradonna, Di Stefano, Cruijf, ... zouden niet beschouwd worden als enkelen van de beste spelers ter wereld.

Maarja, ik begrijp een soort van wat ge wilt zeggen, ik ga hier simpelweg niet mee akkoord
    \0/

iTrader
    81 (99%)
    Dat is dus ook mijn punt maar zeg dat eens aan een paar barca fans met oogkleppen op

Alhoewel; benitez
    Seg pipo, ik respecteer uw mening, maar gelieve dan ook de mijne te respecteren, ik ben één van de mensen (hoeven zelfs geen Barcelona supporters te zijn) die Messi gewoon de beste van de wereld op dit moment vind, kunt ge daar niet mee leven, dat is uw eigen zaak, maar uzelf gedragen alsof ge de koning der objectiviteit zijt en iedereen die uw mening niet heeft verblind is door fanatisme vind ik er persoonlijk een beetje (veel) over gaan
    \0/

Member
    iTrader
    0
    Heel mooi zoiets he maar die verdedigers staan er maar als dweilen bij zenne :-).
    Zo kan je elke actie tot niets reduceren. Prachtige vrije trap van Ronaldo maar die keeper beweegt niet eens...

iTrader
    81 (99%)
    Zo kan je elke actie tot niets reduceren. Prachtige vrije trap van Ronaldo maar die keeper beweegt niet eens...
    Mja Ronaldo is een schitterende speler, maar wanneer Messi scoort dan zijn het de verdedigers gewoon die het slecht doen... Talk about eyecleps <_<
    \0/

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielVega Bekijk bericht
    Mja Ronaldo is een schitterende speler, maar wanneer Messi scoort dan zijn het de verdedigers gewoon die het slecht doen... Talk about eyecleps <_<
    Over beide spelers wordt zo gedaan hoor.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Weblogs
    50
    Talk about eyecleps <_<
    Vertaalt gij oogkleppen nu als eyecleps?

Ik weet niet zeker of ik u serieus moet nemen of niet.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Seg pipo, ik respecteer uw mening, maar gelieve dan ook de mijne te respecteren, ik ben één van de mensen (hoeven zelfs geen Barcelona supporters te zijn) die Messi gewoon de beste van de wereld op dit moment vind, kunt ge daar niet mee leven, dat is uw eigen zaak, maar uzelf gedragen alsof ge de koning der objectiviteit zijt en iedereen die uw mening niet heeft verblind is door fanatisme vind ik er persoonlijk een beetje (veel) over gaan
    Het strafste is dan nog dat het zelf de grootste fanboy van het hele ding hier is. Er zijn verschillende topics hier waar ze em niet moeten hebben. Maar dat is natuurlijk allemaal de schuld van die personen omdat ze zijn mening niet respecteren :')

iTrader
    81 (99%)
    Over beide spelers wordt zo gedaan hoor.
    En dat is spijtig, ik heb als Barcelona supporter absoluut geen probleem om te zeggen dat Ronaldo een geweldige voetballer is en na Messi 1 van de betere ter wereld is, maar om zoiets te horen van iemand die claimt dat hij objectief is... Kvind het vreemd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Vertaalt gij oogkleppen nu als eyecleps?

Ik weet niet zeker of ik u serieus moet nemen of niet.
    Ik dacht spontaan aan "Talk about..." en aangezien er ni echt een nederlandse vorm voor is gebruikte ik maar de engelse, oogkleppen zijn idd los vertaald (in brede zin van los ).
    \0/

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Carlos Tevez slams Manchester City with relationship 'beyond repair' | Football | The Guardian

Een Rooney'ke zie ik niet rap gebeuren. Zotte Carlitos toch.

edit:

938 -Barcelona made 938 passes vs R Sociedad, the most in a LigaBBVA game since detailed stats became available in 06 by 108 passes. Control
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member
    iTrader
    0
    Barça mag nog zoveel heersen als ze willen, dé ploeg van het moment is Milan. Welke topclub vertoont in een van de topcompetities een grotere dominantie (in puntenaantal) dan het sterrenteam van Ibra?
    If you never take risks, you never Zlatan. Dare to Zlatan.

Member
    iTrader
    0
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    lol volderke =p

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    edit:
    28 goals gescoord sinds de laatste tegengoal (maand geleden tegen Villarreal), Valdes/Pinto meer dan 10 uur ongeslagen ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volderke Bekijk bericht
    Barça mag nog zoveel heersen als ze willen, dé ploeg van het moment is Milan. Welke topclub vertoont in een van de topcompetities een grotere dominantie (in puntenaantal) dan het sterrenteam van Ibra?
    Zet uw eyecleps af, man.

Approved 9-lifer
    iTrader
    63 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volderke Bekijk bericht
    Sorry ik geef toe dat AC Milan zeer sterk bezig is , maar om ineens te beweren dat AC dé ploeg van het moment is lijkt mij een beetje overdreven (ookal heb ik zeer grote sympathie voor het milan van dit jaar)

Uit jouw post lijk het alsof Barcelona en zeker en vast ook Real madrid niet dominant zijn in een grote competitie ?

Ac milan speelt zeer goed en ben blij dat ibra terug een ploeg gevonden heeft waar hij zijn talent kan gebruiken, maar na vorige week denk ik dat bijna elke ploeg in de schaduw staat van fc barcelona.
    Apple iPhone 6 Plus 16GB Space Gray / Apple iPad Air 2 16GB Gold / Macbook Pro 15" / Waiting for  Watch
    Proud Mobile Viking since April 17, 2010 - Join Now !

Pagina 9 van 397 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten