Pagina 8 van 501 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 10013
    Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kritiek op Lukaku is imo niet echt terecht. Ok, hij speelde slecht maar de eerste helft was gewoon collectief slecht. Het kon even goed zijn dat Lukaku blijft staan ipv Ogunjimi en dat hij er dan 2 intikt. De 2de helft was gewoon collectief beter en dan kon ook Lukaku misschien beter gaan spelen zijn.

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Ogunjimi... Man man man. Roept anders Cornelis ofzo ook op.
    Hehe, funny

Member MrBrightside's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Inderdaad, niemand buiten Lombaerts was goed in de eerste helft. Duitsland is wel een leuke wedstrijd met 35.000 Turken en 65.000 Duitsers. Leuke sfeer!

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hihi de Marvin zeg. Kga nog eens lachen als de Georges ne joker meepakt

iTrader
    1 (67%)
    Wat een saaie interlands..

Edit; GOAL voor Duitsland!

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Als Klose zijn blik kon doden ... Müller had de 21 jaar niet gehaald.

Ik ben wel een Klosefan eigenlijk.

iTrader
    1 (67%)
    Portugal 2 goals in 3 minuten Nani

Member Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    11 (88%)
    3 - 0 Duitsland al bij al goede dag voor de Duivels

Member
    iTrader
    0
    Montenegro staat daar mooi met 9 op 9 en de Serven verliezen thuis van Estland

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni
    Sterk gekeept van Vossen.
    Iemand moet het doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    wtf doet Bailly daar... En waar die "own goal" vandaan komt, vraag ik me ook af. Twee wf-momenten...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Chanceke. Sterk verdedigd weer, en Bailly met zijn wekelijkse blunder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rizla + Bekijk bericht
    Wat heb ik al 100 keer gezegd over Bailly.. Vandaag alleen al haal ik er zo 3 fasen uit waar hij zijn verdediging in de steek laat, haast zonder dat hij in beeld kwam. Tis echt ne straffe.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dragjeh Bekijk bericht
    Tegen Oostenrijk Bailly uit de goal zou al een hele opluchting zijn
    Allez, ik ben eindelijk niet de enige die blind is. Ongelooflijk dat die klungel mag blijven staan. Georges doet het blijkbaar met opzet. Als Failly blijft staan tegen Oostenrijk, dan bewijst hij Leekens wel goeie diensten op andere vlakken...

Member menneke's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Net thuis en de match gezien elders. Wat de kritiek op Lukaku betreft, ik kan nog altijd niet geloven dat er personen zijn die dit niet kunne aanvaarden. Hij heeft toch ballen genoeg gehad in de eerste helft maar geeft telkens een slechte pas of controleerd hem slecht. Hij is gewoon niet in vorm en daarmee basta. Andere jongens lopen om een bal te krijgen en dat is zelfs teveel. Nilis had ook 24 matchen nodig om zijn eerste doelpunt te maken met de rode duivels. Lukaku gaat niet aan 24 matchen geraken. Jongens stop met da gezever en zie het eindelijk eens in dat hij nergens staat. Bij Anderlecht mag hij spelen want daar is niets anders. 17 jaar, gebouwd als een beer maar lopen gene zak, sorry maar de tweede helft stond de beste voorlijn van de pintjesleague op het veld. Draai het zoals je wil maar het is een feit.

Member Kluivert76's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamsednav Bekijk bericht
    En volgende week gaan ze weer kansloos ten onder tegen Oostenrijk.
    Been there, done that.
    Hehe. De oostenrijkers hebben met 3-0 gewonnen tegen Azarbeidsjan vandaag. Ze zijn iig efficiënter dan de Belgen vandaag.

Member starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Marvin die de match beslist... Ik had je "uitgelachen" als je me zoiets had gezegd op eender welk moment voor het begin van de 2de helft. Op zich speelde hij ook niet slecht. Dat was de Ogunjimi op zijn best, zoals we hem in Genk jammer genoeg te weinig zien.

Voor het overige een dikke match van Vossen. Ik kan nu zeggen dat ik DAT niet verwacht had, maar we moeten eerlijk zijn: Het is nog steeds maar Kazachstan (wat dan ook weer genoeg zegt over ons eigen algemeen niveau). Tegen Duitsland of Turkije was het waarschijnlijk evenmin slecht gegaan, maar het zou toch een pakken moeilijkere match geweest zijn voor hem.
    Fellaini vond ik (opnieuw) één van de beteren. Samen met een Witsel, die ook stilaan terug naar zijn beste niveau groeit.

En Lukaku? Tja... Ik vind dat er hier door velen toch in extremen gepraat wordt over hem. Aan de ene kant is het van "Er is geen goede aanvoer" en aan de andere kant is het "Hij is overroepen". De waarheid ligt volgens mij gewoon tussenin. Die jongen is gewoon uit vorm en zit in zijn dipje. Net zoals een De Bruyne nu bij ons ook zijn dipje kent. Zo gaat dat met jonge talenten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volderke Bekijk bericht
    Allez, ik ben eindelijk niet de enige die blind is. Ongelooflijk dat die klungel mag blijven staan. Georges doet het blijkbaar met opzet. Als Failly blijft staan tegen Oostenrijk, dan bewijst hij Leekens wel goeie diensten op andere vlakken...
    Een beetje gratuit, hé... Een Bailly in vorm die naar zijn volle potentieel keept, is gewoon (voor mij!) de onbetwiste nummer 1. MAAR: Hij doet dat niet (meer) en daarom kan ik snappen als ze hem nu uit doel halen.

Ik zou dergelijke commentaren eerder bekijken als een bevestiging van dat er wel degelijk mensen zijn wiens mening kan veranderen naargelang de omstandigheden dat doen. Bailly altijd goed of slecht vinden is beide gewoon zever. NU is hij niet goed bezig, maar dit mag ook niet aangenomen worden als "bewijs" dat hij het nooit waard is.

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Gewonnen tegen godbeterd Kazachstan ... Niet veel om fier op te zijn. Tegen Oosternrijk zal het een pak zwaarder worden.

Slecht "vandaag" waren Van Damme, Lukaku en Baiily. de rest van het team was ook niet denderend maar deden wel hun best.

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    Kritiek op Lukaku is imo niet echt terecht. Ok, hij speelde slecht maar de eerste helft was gewoon collectief slecht. Het kon even goed zijn dat Lukaku blijft staan ipv Ogunjimi en dat hij er dan 2 intikt. De 2de helft was gewoon collectief beter en dan kon ook Lukaku misschien beter gaan spelen zijn.
    Kritiek op Lukaku vind ik wel terecht. Als je ziet welke buitenlandse clubs hem willen, en hij kan dit niveau nog niet aan ... Het was tegen Kazachstan hé.

Lukaku verwacht gewoon teveel dat men hem de bal vlak voor de goal aanspeelt, als je daartegen Jelle Vossen ziet (wel een ander type spits) die effectief meewerkt en zich laat terugzakken en de bal komt vragen ...

Platinum Member MuSSo's schermafbeelding
    iTrader
    309 (98%)
    Ben al blij dat we niet verloren of gelijk gespeeld hebben. Het belangrijkste was de 3 punten op eender welke manier voor me flop of top spelen we moeten gewoon punten pakken. Goed spelen is als je op het EK kan zijn en dan nog ... Erzijn altijd gasten in een ploeg die beter en minder of slechter spelen dat is normaal. We moeten niemand afschieten of ophemelen alles moet terug bevestigd worden met 3 punten en niet met zeer goed voetbal.

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amai... Dembele/Vossen als spitsenduo bij de volgende twee interlands gaat echt leuk worden denk ik. Jelle toont even dat hij ALTIJD gevaarlijk is. Eindelijk terug een spits die onze slechte wedstrijden gaat kunnen doen winnen.

Member
    iTrader
    0
    Amai... Dembele/Vossen als spitsenduo bij de volgende twee interlands gaat echt leuk worden denk ik. Jelle toont even dat hij ALTIJD gevaarlijk is. Eindelijk terug een spits die onze slechte wedstrijden gaat kunnen doen winnen.
    2 afhakende spitsen, we gaan een 6mans middenveld hebben zo

(much respect to mouss wel!)

Approved 9-lifer El Di@bLo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eindelijk terug een spits die onze slechte wedstrijden gaat kunnen doen winnen.
    Dat is zowiezo nog af te wachten. Van Lukaku zei men dat ook, en in zijn eerste matchen voor de rode duivels toen hij in vorm was, speelde die ook goed.

Beide spitsen hebben kans op een mooie toekomst, maar beiden zullen ook mindere periodes hebben, zoals Lukaku momenteel. Wanneer je op een wolk speelt lukt alles gewoon zoveel beter.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essit Bekijk bericht
    Gewonnen tegen godbeterd Kazachstan ... Niet veel om fier op te zijn. Tegen Oosternrijk zal het een pak zwaarder worden.

idd

http://www.9lives.be/forum/13963391-post4849.html

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten