Pagina 13 van 501 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 10013
    Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Ik zou tegen Oostenrijk zo spelen :

Ogunjimi ----------- Vossen
    ---------- Fellaini
    Hazard ----------------------- Witsel
    ------------ Vertonghen
    Lombaerts - Kompany - Van Buyten -Alderweireld
    ------------ Gillet

Aub geen Lukaku en Van damme meer , dan zal ik al blij zijn , die zijn echt niet in vorm.
    akkoord

Approved 9-lifer Didierke10's schermafbeelding
    iTrader
    89 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
    En waar zet je Vermaelen en Kompany?

Lukaku -- Vossen
    Fellaini
    Jelle of Hazard---------------Legear
    Defour
    Lombaerts - Vertonghen - Vermaelen - Kompany
    Proto
    Ik zou zo spelen tegen Oostenrijk:

Ogunjimi - Vossen
    Hazard - Fellaini - Legear
    Vertonghen
    Pocognoli - Kompany - Vermaelen - Alderweireld
    Gillet

Snelheid op de flanken met Fellaini die eventueel Vertonghen kan meehelpen voor de verdediging. Van Damme was geen kloten waard tegen Kazachstan. Pocognoli heeft ook een goede voorzet in de benen dus die wordt aanvallend ook een wapen. Kompany en Vermaelen zijn de beste centrale verdedigers die we hebben, en ze hebben hun leeftijd ook mee. Moest één van die twee uitvallen kun je opteren voor Lombaerts. Van Buyten maakt te veel fouten en Bailly straalt geen vertrouwen uit zoals Gillet dat wel doet.

Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didierke10 Bekijk bericht
    Ik zou zo spelen tegen Oostenrijk:

Ogunjimi - Vossen
    Hazard - Fellaini - Legear
    Vertonghen
    Pocognoli - Kompany - Vermaelen - Alderweireld
    Gillet

Snelheid op de flanken met Fellaini die eventueel Vertonghen kan meehelpen voor de verdediging. Van Damme was geen kloten waard tegen Kazachstan. Pocognoli heeft ook een goede voorzet in de benen dus die wordt aanvallend ook een wapen. Kompany en Vermaelen zijn de beste centrale verdedigers die we hebben, en ze hebben hun leeftijd ook mee. Moest één van die twee uitvallen kun je opteren voor Lombaerts. Van Buyten maakt te veel fouten en Bailly straalt geen vertrouwen uit zoals Gillet dat wel doet.
    Vermaelen is geblesseerd.

Member Burny's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didierke10 Bekijk bericht
    Moest één van die twee uitvallen kun je opteren voor Lombaerts.
    Voor mij is de opstelling van Didierke10 ook de beste opstelling.

Approved 9-lifer Didierke10's schermafbeelding
    iTrader
    89 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    Dan Lombaerts in zijn plaats zoals ik geschreven heb.

Member
    iTrader
    0
    Met z'n allen achter de Rode Duivels nu!!!!!!!!!!!!!

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sporzafan Bekijk bericht
    Met z'n allen achter de Rode Duivels nu!!!!!!!!!!!!!
    Err, wut?

Banned
    iTrader
    5 (100%)
    lukaku moet is leren bewegen en niet zitte staren naar de bal. Vossen kwam bal vragen en halen en lukaku bleef gewoon staan als ne zak patatte.

Member rizla +'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kluivert76 Bekijk bericht
    Daar heb je zeker een punt.
    Heel die houding van de voetbalbond staat mij ook niet aan. Maar er zou in de eerste plaats toch eens iemand aangesteld kunnen worden die voor de aanval kiest en die het positiespel erin sleept.
    Ja, Leekens heeft gewonnen tegen Kazachstan, maar het spel was om te huilen. Maar goed, Leekens staat nou eenmaal aan het roer en daar zullen de Rode Duivels het mee moeten doen.

Het probleem voor Leekens is dat hij niet zoals Advocaat tijd had om te bouwen. Hij wil, integenstelling tot wat hij zelf soms laat uitschijnen, trachten kwalificeren en das reden waarom hij gasten als Simons en geen Jan Vertonghen kiest tegen Kazachstan. Das wat ik me der zelf wil bij voorstellen. Anders is hij volgens mij ideaal gezien verkeerd bezig, maar het tijdverlies uit een recent verleden is ook niet zijn fout. Het heeft niet zoveel met speelstijl te maken, maar met identiteit denk ik.

Het is allemaal fout beginnen gaan met Antheunis zijn mega selecties vind ik. Trouw blijven aan de basis heeft hij begraven. In feite doet het er niet eens toe of men de kwaliteit heeft om veel te schuiven en te proberen, men doet het gewoon niet punt. En al zeker niet wanneer er minder kwaliteit is. Antheunis was vroeger van mening dat hij het omwille die reden net wel moest doen.
    Das nogal zwart wit he, tis mijne vriend ni.

Het is 20 jaar later feitelijk om te bleiten he. Vorige week nog zit hij (Aimé) in een studio te janken dat er geen kleine ploegen meer zijn (geeuw), vraag ik mij af of hij kijkt naar hoe de Duitsers werken en of er mss nog anderen zijn die het ook proberen..
    Laatst gewijzigd door rizla +; 10 oktober 2010 om 18:05

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feature Bekijk bericht
    lukaku moet is leren bewegen en niet zitte staren naar de bal. Vossen kwam bal vragen en halen en lukaku bleef gewoon staan als ne zak patatte.
    misschien was da ook zijn opdracht? hij als diepe spits en vossen er rond zwervend, actief bal opvragen, verdedigers proberen uit hun plek te halen,...?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door menneke Bekijk bericht
    Leekens moet die oproepen voor een vriendenmatch en één helft laten spelen. Daarna nooit meer oproepen en hij mag dan ook niet meer voor Turkijke spelen, arrogant manneke. Dan zullen de anderen zoals Carcela wel een lesje geleerd hebben. En iemand met een dubbelle nationaliteit moet voor mij gewoon nooit worden opgeroepen.
    Ik denk dat een vriendschappelijke wedstrijd niet telt en dat het een officiële wedstrijd moet zijn?

Ogunjimi/Lukaku - Vossen
    Witsel - Fellaini - Legear
    Vertonghen/Simons
    Deschacht- Lombaerts- Kompany- Alderweireld(?)
    Gillet/Bailly

• Ik ken de reputatie van Gillet, maar te weinig persoonlijk aan het werk gezien om echt een voorkeur te hebben voor de doelmannen.
    • Rechtsachter blijf ik een moeilijke keuze vinden. Kompany is voor mij geen optie, die is veel te belangrijk centraal.
    • Ik vind dat Deschacht eigenlijk niet veel slechte wedstrijden speelt. Lombaerts is enorm regelmatig. Pocognoli is dat niet. Als Vermaelen terugkeert zou ik Deschacht of Lombaerts links zetten (of Vermaelen links en Lombaerts centraal - moeilijke keuze).
    • Legear is imo een certitude. We hebben zo'n speler nodig. Witsel heeft mij verrast en mag blijven staan. Hazard heeft mij nog maar weinig echt bekoord. Fellaini is ook een certidude. Vertonghen vind ik sterk, maar Leekens kan veel beter het belang van de persoon Simons inschatten om te weten welke keuze het best is.
    • Tjah, de spitsen ... Vind ik enorm moeilijk. Sommigen zullen het lachwekkend vinden, maar ik blijf fan van Mpenza. Ik veronderstel dat Sonck ook wel zal terugkeren in de kern. Maar goed, met deze kern sowieso Vossen en dan een tweede kans voor Lukaku of Ogunjimi kan bevestigen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trebby Bekijk bericht
    misschien was da ook zijn opdracht? hij als diepe spits en vossen er rond zwervend, actief bal opvragen, verdedigers proberen uit hun plek te halen,...?
    'k volg Feature wel een beetje. Lukaku staat er in de eerste plaats om te scoren maar dat lukt al een tijdje niet meer. Hij is uit vorm. De tijd dat hij energie kan sparen voor de afwerking is daarmee normalieter gedaan. Als ge uit vorm zijt komt het erop neer de ballen zelf te gaan vragen. Uzelf in de voet aanspeelbaar maken ipv van een bal weg te lopen. Wanneer scoren niet meer lukt moet ge werken voor het team, dan komt die vorm vanzelf terug.
    Laatst gewijzigd door rizla +; 10 oktober 2010 om 18:15

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is bij mijn weten nooit de bedoeling dat alletwee de spitsen de bal in de voet komen vragen, dan loopt ge elkaar in de weg. Het is niet de bedoeling dat een spits uitzakt (in dit geval Vossen). Als zijn mandekker volgt, is er meer ruimte om Lukaku in de diepte aan te spelen omdat-ie een op een gedekt is, als ze niet doordekken kan Vossen uitdraaien en de actie maken (wat duidelijk het geval was, zie al zijn gevaarlijke schoten uit de tweede lijn).

Als Lukaku mee uitzakt, is er niemand meer in de diepte.

iTrader
    0
    Ik praat over de vorm van Lukaku die uiteindelijk sinds weken zo is he, en wat je eraan kan doen. Maar je hebt gelijk verder, ik vind echter dat de trainer zoiets moet weten. Goed mogelijk zijn de woorden "1 keer scoren en ik ben weer vertrokken" Leekens zijn woorden. Das dan wel een gok in een belangerijke interland.

Vossen heeft zijn gevaar idd zelf gecreeerd he, ik vond hem geweldig
    Ik zie Vossen ook niet snel een vormcrisis krijgen zoals de jonge Lukaku. Integendeel, hij heeft wel wat weg van een nieuwe Caje hopelijk

Member Cuth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feature Bekijk bericht
    OMDAT LUKAKU NEN DIEPE SPITS IS EN ZO WORDT UITGESPEELD

iTrader
    0
    en toch heeft hij een punt, soms leek hij intresseloos, maar het is radeloos

Diepe spitsen moeten ook bewegen he knappe.

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rizla + Bekijk bericht
    en toch heeft hij een punt, soms leek hij intresseloos, maar het is radeloos

Diepe spitsen moeten ook bewegen he knappe.
    Maar de bal niet komen halen.

iTrader
    0
    Alé, heeft Lukaku altijd slecht gespeeld?

Nee, hij is zelfs vrij goed aan de bal, doet veelal goede dingen, enkel niet in de afwerking momenteel. Lukaku moet zeker gene schrik hebben een bal in de voet te vragen, maar dat betekent ook niet dat hij daarvoor een heel veld moet overcrossen toch? Het komt er soms gewoon op neer een stap naar de bal te zetten ipv weg ervan. Een targetman staat ook diep tenslotte. Als hij de opdracht kreeg diepte te zoeken tijdens de wedstrijd, kan het geen kwaad ook andere dingen te proberen. Als Lukaku in de diepte werd aangespeeld wil dat niet zeggen dat hij ze zelf even later niet in de voet kan gaan vragen op de momenten dat het aanvoelt zo te kunnen/moeten doen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    De bal idd niet laag komen halen, maar hij gaf gewoon een voorbeeld van Vossen.

Ik begrijp niet hoe mensen kunnen ontkennen dat Lukaku veel te passief was.
    Dat hij 17 jaar is doet er niet toe.
    Er wordt niet over zijn capaciteiten of talent gebabbeld, wel over zijn wedstrijd.
    En elke speler wordt op dezelfde manier beoordeeld, los van zijn leeftijd.

Approved 9-lifer Hannibal's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Laat Lukaku dinsdag maar gewoon eens invallen in de 60ste minuut ofzo. Eens zien wat Ogunjimi doet met een basisplaats.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten