Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Approved 9-lifer Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)

Telenet Digicorder + fully wired RGB scart @ 5 euro

Beste mensen

Gezien ik overgestapt ben naar een HD digicorder met HDMI, mag de oude digicorder, met perfect werkende afstandsbediening (is toch belangrijk ) vanop de slaapkamer de deur uit.

Over een paar weken, herstartte de digicorder middenin een film. Dat was de tweede keer dat hij dit nu deed. Toegegeven, hij was twee zaken aan het opnemen en volgens mij was het punt van rebooten net toen hij een derde programma wou openemen (Casle zijn twee afleveringen direct na elkaar, en hij was nog iets anders ook aan het opnemen).

Feit was dat'k nu eindelijk van de vriendin achter een HD Digicorder met HDMI mocht Wat ik al lang wou, om zo via de versterker (onkyo) te werken

Ondertussen zijn bijna al m'n opnames afgekeken (nog één film) en tot nu toe is hij ook geen enkele keer meer herstart. Kan goed zijn dat het gewoon een softwarebug is, en als die eens teruggezet wordt naar fabrieksinstellingen...?

Soit, daarbij heb ik ook een fully wired RGB scart kabel. Ik merkte op m'n 50" plasma een duidelijk verschil tussen die scart en zo'n standaard ding. Die kabel op zich heeft me 25 euro gekost.

Startbod: 5 euro

Meeneemprijs: 35 euro

Hou er rekening mee dat het kan zijn dat er een activatie moet betaald worden bij Telenet. Maar momenteel zijn er speciale voorwaarden, dus het kan zijn dat het in jouw situatie gratis is. Informeer op voorhand!

Versturen kan, op risico van de koper.

*edit*
    Staat ook op 2dehands.be en in de vriendenkring te koop.
    Laatst gewijzigd door Caracalla; 25 juli 2012 om 11:39
    Powaaaah!

iTrader
    132 (100%)
    Zonet telefoon gehad via 2dehands. Vrijdag komt hij hem inspecteren en hij doet hem normaal mee voor de meeneemprijs.

iTrader
    132 (100%)
    Verkocht via 2dehands!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten