Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

[Trade] Paysafecard 25€ voor geld op Paypal

Beste mensen,

Ik heb pas een paysafecard gekocht in de krantenwinkel met het gedacht: ik kan hier gift vouchers mee kopen op Amazon, maar blijkbaar gaat dit enkel met Paysafecards die gekocht zijn in Engeland, dus pech ...

Tja ik zou het kunnen houden voor bij de Steam sales bij Kerst, maar ik kan het ook wel voor wat anders gebruiken en zou het dan ook graag terugvorderen op één op andere manier.

Daarom, als iemand die bijvoorbeeld iets op Steam wilt kopen, Skype credits, Runescape () of voor te pokeren, help mij uit de nood, je doet me er echt een heel erg groot plezier mee, en uiteindelijk verlies je er niets mee, maar doe je iets goed voor de medemens, wat het geld kan ik onder andere goed gebruiken voor nuttigere zaken dan het zomaar te gaan verkwisten.

Ik stuur een scan of enkel de code door, net voordat je het koopt maak ik een screenshot waarop te zien is hoeveel geld (dus nog 25€) er op staat met het uur en de datum

Ik heb nog geen iTrader verzameld omdat ik eigenlijk nooit iets koop of verkoop tweedehands, maar ik heb enkel goede bedoelingen, en u hopelijk ook, en daarbij voor alles is er een eerste keer

Liefst voor 25€ paypal ruilen, maar 24 of 23€ daar kan ik nog mee leven.

m.v.g.
    Lilspanyol

Member admsnake's schermafbeelding
    iTrader
    116 (98%)
    23eur jij zet eerst op m'n paypal ik stort dan op uw reknr..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten