Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: RAPIDSHARE accounts

Member Warezdude124's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)

RAPIDSHARE accounts

RAPIDSHARE accounts met 600rapids (vanaf 7 juni zijn er 99 rapids afgegaan, die je kan opgebruiken tijdens de komende maand, dus er is nog niets verspid!)

Hallo

WEERAL CHANGE OF PLANS: RS heeft opnieuw de mogelijkheid gegeven om nieuwe accounts te maken met de RSpunten.

Nu zijn er voor jou nog de volgende mogelijkheden: (zie voor meer info (hoe dat je kan wisselen tussen accounttypes)nog hieronder)

Een account met 600 Rapids
    4€ meerdere beschikbaar

even kort het nieuwe systeem uitleggen WEERAL EEN NIEUW SYSTEEM:
    Je kan rapids kopen, en met die rapids betaal je je account.

"
    As a result of the recent adjustments to our product and pricing model we have received a lot of feedback from our users. There was also positive response but we want to be honest with you: most answers were negative. With our adjustments we have alienated many users. As a matter of course, that was not our intention. Instead, it is our goal to introduce a system that gives our users more flexibility. However, we are happy about every single user response that we have received as this is the only way we can learn what our users really want. That is the reason why we have fundamentally revised our offer one more time and made it much simpler.

In addition to the free Premium Accounts, with immediate effect there is only one package for everybody: RapidPro

For 99 Rapids users immediately receive a traffic volume of 30 GB and a storage volume of 10 GB which last for 30 days.

price/ 30 days storage/ 30 days traffic/ 30 days
    RapidPro 99 Rapids 10 GB 30 GB

If users need more volume, they can buy extra volume, of course. Each additional 1 GB of storage costs 2 Rapids per 30 days. 5 GB additional traffic volume will be charged with only 14 Rapids.

Additional storage: Additional traffic:
    1 GB = 2 Rapids/month 5 GB = 14 Rapids

Unused traffic volume does not expire.
    You will only be charged for additional storage if you activate the "keep files forever" option.

The prices for Rapids remain the same as before.
    Prepaid funds
    400 Rapids 4,99 €
    1.000 Rapids 9,95 €
    2.000 Rapids 19,90 €
    5.000 Rapids 49,75 €
    20.000 Rapids 199,00 €

That means that users can use their RapidPro 30 days for only 99 Cent making the new RapidShare second to none also in terms of value for money.

Please note that users have the following options in their account settings:

* Keep files forever: This option is not activated in the default settings. This means that if users exceed their storage volume, files that have not been downloaded for 60 days will automatically be deleted.
    * Automatic purchase of traffic: This option is activated in the default settings. As soon as users reach the limit of their traffic volume, they will automatically buy additional volume.
    * Automatic RapidPro Extension: This option is activated in the default settings. RapidPro-Packages will automatically be extended after 30 days if the user still has Rapids left.

Users can change these settings at any time in their account settings.

We are convinced that we will meet our users' needs with the new and simple model.
    "

Als je nog vragen hebt over het nieuwe systeem, hier is het goed en duidelijk (in engels) uitgelegd:
    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

of PM me

Groeten!
    Laatst gewijzigd door Warezdude124; 7 juli 2010 om 20:55
    Paypal nodig? -> PM

iTrader
    64 (100%)
    CHANGE OF PLANS: RS heeft opnieuw de mogelijkheid gegeven om nieuwe accounts te maken met de RSpunten.

duw1

iTrader
    64 (100%)
    duw2

iTrader
    64 (100%)
    Ik heb de prijs verlaagt, vandaag is de laatse dag dat ik ze kan verkopen, (tenzij ik ze aanmmaak en later verkoop met minder rapids)!

Approved 9-lifer stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Waarom kan je met die van 1200 punten maar 150 dagen RSsmall pakken? (1200/4 = 300?) of is er een limiet?

Approved 9-lifer Tristan's schermafbeelding
    iTrader
    27 (97%)
    Stomme vraag misschien, maar als ik 2000 rapids koop, dan kan ik 100 dagen downloaden met rapidmedium.

Moeten die 100dagen aaneengeschakelde dagen zijn, of vrij te kiezen( wrs niet ).

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan1 Bekijk bericht
    Stomme vraag misschien, maar als ik 2000 rapids koop, dan kan ik 100 dagen downloaden met rapidmedium.

Moeten die 100dagen aaneengeschakelde dagen zijn, of vrij te kiezen( wrs niet ).
    Wanneer je eenmaal op je account premium hebt, moet je zowiezo die 4 rapids/dag (dus minstens rapidsmall) of meer betalen, je kan het accounttype altijd veranderen.

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvw Bekijk bericht
    Waarom kan je met die van 1200 punten maar 150 dagen RSsmall pakken? (1200/4 = 300?) of is er een limiet?
    oops een rekenfoutje van mij denk ik

iTrader
    64 (100%)
    WEERAL EEN NIEUW SYSTEEM bij RS, ze hebben eens naar de ontevreden klanten geluisterd, eindellijk.
    Ik zal de tekst later in NE zetten

Member bruffalo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Een account met 1200 Rapids
    8€ deal!
    PM?

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruffalo Bekijk bericht
    Een account met 1200 Rapids
    8 deal!
    PM?
    is verkocht dus post edited

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten