|
||||||
| Varia - Alles wat in bovenstaande verkoop-fora niet thuishoort. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
|
Head mounted displays/hud/miniatuurscherm
Ik verkoop twee 'heads up displays'. Het zijn een soort brillen met een ingebouwd zwart-wit schermpje (resolutie 300×240 pixels) die aangestuurd kunnen worden met een standaard pal/ntsc signaal. Ooit eens gekocht voor een projectje, maar uiteindelijk nooit gebruikt. Zie $25 Head-Mounted Display Jake of All Trades voor info.
2 stuks beschikbaar, min 15 euro per stuk excl., richtprijs 20 euro per stuk. Liefst afgehaald. |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
|
Yup, alles dat een PAL output heeft kan je er dan op aansluiten. Ik heb hier nog een RCA plug liggen die ik daarvoor gekocht had, ik zal die er ook bij steken.
Het idee was om met het schermpje een soort van beamertje van te construeren, maar het is er uiteindelijk nooit van gekomen... |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
|
Ik heb het wel eens aangesloten op de tv-out van mijn laptop. Dat werkte, en het beeld was zelfs niet afgesneden (het ding schaalt zelf het PAL signaal, en je videokaart schaalt je resolutie naar PAL resolutie), maar met een resolutie van 300x240 moet je natuurlijk niets verwachten qua leesbaarheid van lettertjes
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/varia/682699-head-mounted-displays-hud-miniatuurscherm.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| A Warning and a Plea Jake of All Trades | This thread | Refback | 1 december 2009 07:06 | |
| On Linking, Copying, Etc. Jake of All Trades | This thread | Refback | 30 november 2009 19:38 | |
| Steampunk Belt Buckle Ver. 1.0 Jake of All Trades | This thread | Refback | 25 november 2009 21:36 | |
| The Telecalculograph Jake of All Trades | This thread | Refback | 21 november 2009 18:46 | |
| The Bug: Steampunk Computer Mouse Jake of All Trades | This thread | Refback | 13 november 2009 02:19 | |
| Projects Jake of All Trades | This thread | Refback | 7 november 2009 15:51 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|