Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: moto te koop

Member
    iTrader
    72 (100%)

moto te koop

Te koop wegens aankoop nieuwe moto.

Yamaha fazer 600cc.
    Moto verkeerd in proper staat.

95 pk 69.3 kw
    Bouwjaar :2001
    17.500 km op de teller.
    Nieuwe banden.
    Carbon uitlaat boss.
    groot onderhoud gehad op 17.000km bij erkende yamaha dealer:
    Nieuwe boegie's , kleppen geregeld , olie(full synt.) +oliefilter , luchtfiter ,gesynchroniseerd enz...

Moto heb ik aangekocht om mijn vrouw leren motorijden.
    Word verkocht voor nieuw speelgoed

Hier een vb foto , foto's ga ik er morgen opzetten.
    http://img355.imageshack.us/my.php?i...ikesidetu4.jpg

Vraagprijs 3000€

Member
    iTrader
    72 (100%)

Member Cron's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    @all, Fazer is een super moto.
    Heb op de mijne dikke 60.000km gedaan en is tot hiertoe mijn beste moto al geweest (3e). Goeie allrounder voor mee te gaan scheuren en mee te touren.
    Zuinig in verbruik op alle gebieden. In lage toeren kan je er rustig in rijden maar in de hoge toeren (+9000rpm) kan je hem moeilijk onderscheiden van een volbloed racemoto. Als ge wat met de moto kunt rijden kan je met de fazer veel zwaardere sleurijzers losrijden in doel

Vraagprijs lijkt me eerlijk.

Ik heb 4000 euro betaald voor mijn fazer met 10.000km op de teller, was 3 jaar oud bij aankoop.

tip aan verkoper: ik zou der maar half synth indoen, maakt geen enkel verschil enkel in uw portemonee. Maar eens je er vol synth hebt ingedaan kan je niet meer terug naar half synth. Kzeg het je maar voor je volgende moto's. Vol synth is enkel nodig bij zware racemoto's of zware toerders met +150pk zoals nen FJR 1300 en zo.

Member
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cron Bekijk bericht
    @all, Fazer is een super moto.
    Heb op de mijne dikke 60.000km gedaan en is tot hiertoe mijn beste moto al geweest (3e). Goeie allrounder voor mee te gaan scheuren en mee te touren.
    Zuinig in verbruik op alle gebieden. In lage toeren kan je er rustig in rijden maar in de hoge toeren (+9000rpm) kan je hem moeilijk onderscheiden van een volbloed racemoto. Als ge wat met de moto kunt rijden kan je met de fazer veel zwaardere sleurijzers losrijden in doel

Vraagprijs lijkt me eerlijk.

Ik heb 4000 euro betaald voor mijn fazer met 10.000km op de teller, was 3 jaar oud bij aankoop.

tip aan verkoper: ik zou der maar half synth indoen, maakt geen enkel verschil enkel in uw portemonee. Maar eens je er vol synth hebt ingedaan kan je niet meer terug naar half synth. Kzeg het je maar voor je volgende moto's. Vol synth is enkel nodig bij zware racemoto's of zware toerders met +150pk zoals nen FJR 1300 en zo.

Merci voor de info cron , die vol synt is er op omdat ik er ook soms eens mee ga scheuren .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten