Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
    Member blazingsvbiker's schermafbeelding
    iTrader
    22 (92%)

BB - CO2 - LUCHTDRUK - Gun laser V/ GAMO voe 40euries!

hallo

ik heb hier in de aanbieding: een van de betere kwaliteits lasers die op de markt is, van het merk Gamo , had die gekocht voor op mijne P800 maar door weinig tot geen gebruik (ben woonende te Oostende en int boshje en de shorre (ons schietterrein) doen de flikken nu massas controle ... so lay low for a while) had ik die dus graag verkocht

wat is het? :
    Het is dus een universele hoog kwalitatieve laser die te bevestigen valt op ALLE soorten van guns,van gewone BB guns en handguns tot krachtigere vuurwapens van luchtdruk tot CO2 wapens en echte guns... Daar de laser beschikt over 2 verschillende universele bevestigingsplaatjes, kan die op elk soort van gun worden gemonteerd (van AK 47's en MP16's tot Beretta's en walter's kortom alles). eenvoudige bevestiging!

wat zit er bij:
    -bevestigingsplaatjes + de boutjes en vijzen om die vast te zetten
    - de "tools", dus sleuteltjes die je nodig hebt om de laser te monteren
    -de scope met ingebouwde laser zelf natuurlijk
    -3 nieuwe batterijen voor in laser
    -alles wordt geleverd in een metalen doosjes + handleiding
    -bedieningselement voor de laser
    -verder zit er nog een knopje met drukknop bij zodat je de laser eens afgehaald kan gebruiken in de hand als een gewone laser

pic van handleiding zie verschillende mogelijkheden waar je hem kunt hangen (vooraan onderaan de loop, recht op de loop zelf ...) voor groter foto klik op foto zelf

iets betere pic

alles eens uitgepakt

alles in opbergdoosje :

Verder:
    heb hem zelf slechts een 5tal maal gebruikt, daar ik meestal schiet tijdens de dag en zeer weinig snachts,het is wel doenbaar die te gebruiken tijdens dag maar eens het donker wordt---> is het echt movie style
    Hij heeft een DEGELIJK (zichtbare rode dot) bereik tot 400m
    Alles verkeerd nog in nieuwstaat

Heb er zelf hier in "gunshop" te oostende 67 euros voor neergeteld
    dus ik zeg de eerste die er een bodje op plaatst van 40euro incl.(is beste prijs, daar er echt nog geen minim krasje op zit,nieuw dus.) mag hem hebben !
    Link deze ist: http://images.google.be/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DN

Kick off
    Laatst gewijzigd door blazingsvbiker; 4 april 2006 om 12:08

iTrader
    22 (92%)
    en upie komaa mensen er zittn hier toch ook airsofters of nie ?
    zo'n laseer is echt wel kwalitatief goed en vet tzijn identiek zelfde zoals ze gebruiken op echte guns dus... de Gamo-kenners zullen niet anders kunnen dan dit te bevestigen

iTrader
    22 (92%)
    up er de up

Member kaminikaze's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    probeer op het airsoftforum hier in telenet :
    algemeen - sport - dan naar den thread over airsoft zoeken.
    hij staat tamelijk bovenaan met 5 sterren naast, telt in de honderd pagina's.

Member
    iTrader
    37 (100%)
    lotverkopen.be heeft ook een eigen airsoft-verkoop-gedeelte, daar kan je je kans ook eens wagen.

Member TaucHeR's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    of verkoopt da op airsoft forums.. ge gaat da VEEL sneller kwijtgeraken daar

iTrader
    22 (92%)
    k, denk dak da ga doen dan nog effe hier op laten...

Approved 9-lifer devil's schermafbeelding
    iTrader
    126 (98%)
    past dat geval op nen M4 denkte , anders wil ik er wel een 40 € voor geven hoor.
    vanwaar ben je , moeste ni ni te ver wone zou ik afkomen met met gun om eens te pasen testen.
    dus zou op zoiets moete passen http://imageserver.gaming-networks.n...en_US/m4a1.jpg

iTrader
    22 (92%)
    geen probleem, die past, zo te zien op de foto onderaan de loop voorraan of zelfs bovenop zou die passen (hangt van shutter tot shutter af ene schiet liever met laser on the top en andere onderaan ik persoonlijk verkies ok onderaan) (het is dan ook een universele Gamo laser he! --->no bull)

Kben van oostende langskomen is voor mij geen prob

maar kleg u anders wel eens in detail via pm uit hoe ge em moet bevestigen(eenvoudige bevestiging!),
    wordt geleverd met handleiding, waar alles ook nog eens nettjes staat in uitgelegd, kdacht zelfs dat er M4 zelf in staat ter verduidelijking voor de montage

u laat maar iets weten (morgen ga ik anders kijken hem op een airsoft forum te plaatsen daar er hier niet zoveel interesse is)
    Laatst gewijzigd door blazingsvbiker; 7 april 2006 om 14:06

iTrader
    126 (98%)
    wete wa aanschouw dat maar als verkocht aan mij goed ?

iTrader
    22 (92%)
    ok, goed voor mij, dan veronderstel ik dat Devil de "winnaar" is, toch graag nog effe open gelaten tot ik bevestiging van hem zelf krijg

Pm onderweg

Member
    iTrader
    80 (98%)
    geef je me nog de symbolische 2€ terug die je al een paar weken belooft te storten?

iTrader
    126 (98%)
    ik pak em ze .

iTrader
    22 (92%)
    @mods thread mag gesloten worden laser is de deur uit
    @firefoxbt komt in orde

Member
    iTrader
    0
    Hallo,

Ik kom uit Nederland en ga over 2 weken een dagje naar belgie. Ik wil graag ook een redelijke BB gun uit belgie meenemen (liefst een M4 of ander automatisch geweer). Mijn vraag aan jullie is of jullie een verkoop adres weten (dus welke stad en misschien de naam van de winkel). Ik ga denk ik naar Brussel dus enige aanwijzing over verkooppunten in brussel zijn wel gewenst.
    Mijn budget ligt zo tussen de 20 en 100 euro maximaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

M.V.G

Member zero roofer's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -DID-Exterminat
    Hallo,

Ik kom uit Nederland en ga over 2 weken een dagje naar belgie. Ik wil graag ook een redelijke BB gun uit belgie meenemen (liefst een M4 of ander automatisch geweer). Mijn vraag aan jullie is of jullie een verkoop adres weten (dus welke stad en misschien de naam van de winkel). Ik ga denk ik naar Brussel dus enige aanwijzing over verkooppunten in brussel zijn wel gewenst.
    Mijn budget ligt zo tussen de 20 en 100 euro maximaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

M.V.G
    kerel, ge begint me op men zenuwen te werken twee threads met dezelfde tekst in, en dan in andere threads dit nog gaan posten.. ge hebt sjans da ik gene mod ben

Member
    iTrader
    0
    Sorry dat spijt me die dubbele thread was omdat me internet vaag deed ik klikte op posten en toen gaf ie 'Page not found' aan. Toen drukte ik op pagina refreshen en toen stonden er ineens 2 threads.
    excuses

Approved 9-lifer enZiiime's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    1. Vraag het gewoon niet, want moest je het vinden? voor 20/100€ hebde mss enkel een paar kogels , en ge krijgt er mss voor 100€ nog ne plastieke speelgoed helm van.

Voor u geld?

Ga naar het schietkraam op de kermis, en schiet daar tot ge zo'n bollekes geweer hebt, heb er zo'n paar gehad, en alsge da op ene zen bene schiet, da zie er serieus blauw uit den dag erna

Member TaucHeR's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Hallo,

M.V.G
    automatisch + m4 voor 100€.. dont think so

koopt uw ofwel een springerke of spaar nog maar een beetje

Member Lonewolf_69's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hallo,

M.V.G

1. Voor 20-100€ heb je NIKS.
    2. Airsoftreplica's zijn ILLEGAAL in Nederland.
    3. Je moet dus je replica ergens in België opslaan, in Nederland staan er fikse boetes op!
    4. Je hebt geen deftige airsoftshops in omgeving Brussel

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten