hallo
ik heb hier in de aanbieding: een van de betere kwaliteits lasers die op de markt is, van het merk Gamo, had die gekocht voor op mijne P800
maar door weinig tot geen gebruik (ben woonende te Oostende en int boshje en de shorre (ons schietterrein) doen de flikken nu massas controle
... so lay low for a while) had ik die dus graag verkocht
wat is het? :
Het is dus een universele hoog kwalitatieve laser die te bevestigen valt op ALLE soorten van guns,van gewone BB guns en handguns tot krachtigere vuurwapens van luchtdruk tot CO2 wapens en echte guns...Daar de laser beschikt over 2 verschillende universele bevestigingsplaatjes, kan die op elk soort van gun worden gemonteerd (van AK 47's en MP16's tot Beretta's en walter's kortom alles). eenvoudige bevestiging!
wat zit er bij:
-bevestigingsplaatjes + de boutjes en vijzen om die vast te zetten
- de "tools", dus sleuteltjes die je nodig hebt om de laser te monteren
-de scope met ingebouwde laser zelf natuurlijk
-3 nieuwe batterijen voor in laser
-alles wordt geleverd in een metalen doosjes + handleiding
-bedieningselement voor de laser
-verder zit er nog een knopje met drukknop bij zodat je de laser eens afgehaald kan gebruiken in de hand als een gewone laser
pic van handleiding zie verschillende mogelijkheden waar je hem kunt hangen (vooraan onderaan de loop, recht op de loop zelf ...) voor groter foto klik op foto zelf
iets betere pic
alles eens uitgepakt
alles in opbergdoosje :
Verder:
heb hem zelf slechts een 5tal maal gebruikt, daar ik meestal schiet tijdens de dag en zeer weinig snachts,het is wel doenbaar die te gebruiken tijdens dag maar eens het donker wordt--->![]()
is het echt movie style
![]()
Hij heeft een DEGELIJK (zichtbare rode dot) bereik tot 400m
Alles verkeerd nog in nieuwstaat
Heb er zelf hier in "gunshop" te oostende 67 euros voor neergeteld
dus ik zeg de eerste die er een bodje op plaatst van 40euro incl.(is beste prijs, daar er echt nog geen minim krasje op zit,nieuw dus.) mag hem hebben !
Link deze ist: http://images.google.be/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DN
Kick off

LinkBack URL
About LinkBacks
, had die gekocht voor op mijne P800
maar door weinig tot geen gebruik (ben woonende te Oostende en int boshje en de shorre (ons schietterrein) doen de flikken nu massas controle
... so lay low for a while) had ik die dus graag verkocht 

Met citaat reageren
--->no bull)

twee threads met dezelfde tekst in, en dan in andere threads dit nog gaan posten.. ge hebt sjans da ik gene mod ben
, en ge krijgt er mss voor 100€ nog ne plastieke speelgoed helm van.