Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Polar Edge

Member Canakris's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

Polar Edge

Hello,

Verkoop mijn hartslagmeter, merk: POLAR, type: EDGE

Geen garantie meer.

Vaste prijs, 20€

Mvg

Member robbeke's schermafbeelding
    iTrader
    57 (88%)
    hello , ik heb wel interesse in dat dingetje.
    eventueel ook ruilbaar tegen iets?

Member Canakris's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    jazeker, kesketuoffre?

Member robbeke's schermafbeelding
    iTrader
    57 (88%)
    kweeni
    wa zoek je?
    btw een kleine hd koop ik onmiddelijk van je (6 gig ofzo , gans buiten de kwestie :-) )

Member DJDM's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Kris

Ik probeer je nu al meer dan 2 weken te mailen en te pb’en en heb niets meer gehoord sinds de mail dat je de TV-kaart de 2de keer ging verzenden omdat ze de eerste keer terug gekomen was bij je wegens “onleesbaar adres”

Sinds dan heb ik NIETS meer van je gehoord, geen “de kaart is verzonden” of geen antwoord op mijn mails of pb’s. Je bent dagelijks online op dit forum. Dit steekt mij eigenlijk ferm tegen. De kaart is nog altijd NIET aangekomen.

Nu zijn er 2 opties.

Ofwel is de kaart verloren gegaan bij de post, dan heb ik alle gegevens van het pakje nodig: de grootte, kleur, vorm, postkantoor waar het is binnen gedaan en wanneer. Zodat ik een klacht kan indienen bij de post. Waarschijnlijk is dit al ferm te laat omdat je niet antwoordde ………….

Ofwel ben je dik met mijn voeten aan het rammelen, en heb je de kaart nooit verzonden. Wees dan eerlijk, geef dit toe en stort mijn geld terug.

Wat ga ik doen: Ik ben helemaal geen moeilijke mens, maar als ik voor morgenavond niks heb gehoord van je. Ofwel gegevens van het pakje, ofwel een goede verklaring waarom ik het nog niet heb stap ik morgenavond (vrijdag) naar de lokale politie in Opwijk om een klacht in te dienen. Aangezien ik je rekeningnummer heb zullen ze zo ook wel aan je contactgegevens komen, dus daar zit ik niets mee in.

Ik hoop dat ik dit niet moet doen, maar aangezien je me volledig stone-walled is dit mijn enige optie …..

Mvg,

Roel De Maeyer

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten