Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    118 (99%)

Magic the Gathering herfst-sale

Hai,

de zomer zit erop, allez als dat een zomer te noemen was
    Het is net herfst geworden en ik wil hier ook eens aan wat opkuis doen !

Ik verkoop nogmaals een enorme hoeveelheid aan kaartjes ! Op de lijst die online staat op http://users.pandora.be/magicsalesman staan er een kleine 10.000 kaartjes te koop. Het kan even duren voordat de volledige lijst ingeladen is dus wacht ffkes af.

Als je grote hoeveelheden koopt kan je zowiezo rekenen op korting, op de nu al lage prijzen. Mochten er kaartjes zijn die te hoog geprijst staan laat het me gerust weten en dan spreken we erover.

Binnenkort ga ik de lijst in grote delen beginnen verkopen zodat ze zowiezo snel leeg zal lopen.
    Aarzel dus niet om me iets te laten weten wat je nog zou willen van op de lijst, want voor je het weet is het weg als er een deel van de lijst verkocht geraakt !.

Boosters en boosterboxes zijn ook nog te koop, een boosterbox kost meestal 95-100euro en een booster 3euro [reeksen Mirrodin-Kamigawa-Ravnika] ](alle reeksen zijn beschikbaar, vraag gerust achter de prijzen).
    Binnenkort ook uncommonboxes te koop (820 uncommons) en een verse lading aan sleeves.

Greets, en laat gerust iets weten
    it is not what you see in the mirror that is real , but that what the mirror sees in you .

Member
    iTrader
    118 (99%)
    en hup up
    it is not what you see in the mirror that is real , but that what the mirror sees in you .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten