Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member Hannibal1471's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

XBMC ipv powercinema met aparte knop

Hallo allemaal,

Sinds 6 jaar heb ik een MD 8818 medion PC. Deze heeft standaard Windows MCE 2005 en zonder windows te starten kan ik linux laten draaien(Powercinema van Cyberlink) via een knop aan de andere kant van de PC(naast startknop). Deze powercinema linux ziet er echter niet zo fraai uit en ik vroeg me af of ik deze niet kan vervangen door XBMCubuntu.

http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/622652

Extra info : Vandaag heb ik deze linux(powercinema) ge´nstalleerd via windows en raar maar waar werd deze niet op een extra partitie maar in program files ge´nstalleerd.

Ik hoop da iemand mij kan helpe
    Laatst gewijzigd door Hannibal1471; 5 juli 2012 om 22:20

Member
    iTrader
    0
    Hey hannibal
    Ik heb zelf nog nooit zo een pc gehad dus weet niet exact hoe het in zijn werk gaat. Ik vermoed dat wanneer je op die knop drukt hij boot vanaf een stukje flash drive op je mobo of een hd ofzo. kan je eens kijken of je die kan vinden? Eventueel via Linux boot cd..
    Heb je dit al eens gegoogeld?

mvg
    fr3gs

Member R@ndom's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    als je XMBC wil draaien op Ubuntu (is zeer makkelijk) moet je eerst Ubuntu (12.04 64 of 32 bit) installeren naast jouw windows, dus je gaat een dual boot systeem hebben...
    Het probleem is als je dat nog nooit gedaan hebt en Ubuntu Linux klinkt je als chinees in de oren dan zou ik toch maar wat beginnen te googelen en je wat inlezen alvorens je daar aan begint...PC is niet heel erg nieuw duz driver probs met Ubuntu zie ik niet snel gebeuren.
    Na Ubuntu installatie kan je kiezen ofwel XMBC als icon op je (Ubuntu)desktop of installen datje geen Ubuntu desktop te zien krijgt en dat je direkt in XMBC komt...
    What we do in life...echoes in eternity.

RpR
    RpR is offline
    Member RpR's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Waarom installeer je gewoon niet xbmc in windows?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten