Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ongekeerde wereld.

Member
    iTrader
    0

Ongekeerde wereld.

Ik experimenteerde enkele jaren terug veel met diverse linuxdistro. Wat me veel stoorde was de afwezigheid van info voorafgaande aan de download en/of installatie. Nu wil ik opnieuw linux uitproberen en kwam net hier terecht: Mint hardwaresearch. Hier kan je vooraf kijken of uw apparaten ondersteund zullen worden. Ook op software kan je eenvoudig filteren. Dit is nu wat ik al lange tijd zoek.
    Dit is ook de reden waarom ik altijd tegenstander van ubuntu was. Met ubuntu 6.10 was er nog een probleem, met 7.10 feisty fawn had mijn vroegere ppc (imac) perfecte support. Daarna was er steeds weer iets wat niet meer ondersteund werd. Een beetje zoals bij Microsoft.

Wat ik nu graag zou vinden is een lijst (ofwel maken we hier zo een lijst) van linux distro waar je vooraf kan kijken wat ze te bieden hebben. Normaal moet je eerst downloaden en installeren om achteraf vast te stellen dat het een 'waste of time' was.

Member Moby's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Google naar "hcl" (hardware compatibility list) plus je distro naam (bv ubuntu)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten