Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Smrt617's schermafbeelding
    iTrader
    0

CS:Source dedicated server

ik heb zo een vraagje sinds ik die dedicated server heb vrag ik me veel dingen af ik heb zo een counter-strike:Source dedicated server draaien (public) maar de vraag is hoe ik een clanserver er op kan draaien (meerde servers op mijn server die in een database staat) met aparte map acces zodat mensen hun maps kunnen uploaden met ftp acces. en ook hoe ik de poort instel van die clanserver via PUTTY met commands want de standaard poort is 27015 en mijn public draait daar al op.
    Khad al gedacht om heel mijn map met de server files en nodige files te kopieren naar een andere map, maar dan zit ik nog met het probleem dat ze op dezelfde poort zouden draaien

Thx in advance
    Desktop: amd 64 3500+ ; 1 gb ddr pc 4000 ; geforce FX 5600 ; Abit KV8-Pro 3rdeye ; 240gb HD space
    Laptop: Intel centrino duo 2ghz ; 2gd ddrII ram ; 120gb HD space ; ATI x1600 512 mb ddr3 ram hypermemory.

Member Burnout's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Euhm, lees eerst een de server.counter-strike.net pagina ofzo. Kom dan alles vragen
    Ftp kan je regelen met proftpd. (speciale accounts aanmaken enzo --> man proftpd)
    Poorten van source server en ip's enzo kan je allemaal instellen met server.cfg of opstartparameters.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten