ik heb zo een vraagje sinds ik die dedicated server heb vrag ik me veel dingen afik heb zo een counter-strike:Source dedicated server draaien (public) maar de vraag is hoe ik een clanserver er op kan draaien (meerde servers op mijn server die in een database staat) met aparte map acces zodat mensen hun maps kunnen uploaden met ftp acces. en ook hoe ik de poort instel van die clanserver via PUTTY met commands want de standaard poort is 27015 en mijn public draait daar al op.
Khad al gedacht om heel mijn map met de server files en nodige files te kopieren naar een andere map, maar dan zit ik nog met het probleem dat ze op dezelfde poort zouden draaien
Thx in advance![]()
![]()
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
ik heb zo een counter-strike:Source dedicated server draaien (public) maar de vraag is hoe ik een clanserver er op kan draaien (meerde servers op mijn server die in een database staat) met aparte map acces zodat mensen hun maps kunnen uploaden met ftp acces. en ook hoe ik de poort instel van die clanserver via PUTTY met commands want de standaard poort is 27015 en mijn public draait daar al op.
Met citaat reageren