Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: FOSDEM 2005

Member dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

FOSDEM 2005

FOSDEM nadert weer met rasse schreden, dus is het stilaan tijd voor de obligate FOSDEM 2005 thread. Dit jaar gaat het evenement door op 26 & 27 februari, op de vertrouwde locatie : Campus du Solbosch van de ULB, in Brussel (Elsene). Zeer makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en met de wagen.

Wanneer ik precies zal gaan weet ik nog niet (hangt een beetje af van de definitieve planning en die staat nog niet online), maar dat ik minstens 1x langs zal gaan staat nu al vast .

Meer info : http://www.fosdem.org/2005

Member WHiSPy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er is een reele kans dat ik dit jaar ook wel eens ga. Enige probleem is dat de datum nogal slecht valt. (ga m'n verjaardag niet op 'n geek conference vieren, zenne )

Member
    iTrader
    3 (100%)
    hmmm kwil der wel enne en al..
    Eens zien of mn vriendinneke der ook in geintereseerd is

Member Bubbling Zombie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mmm, er willen een paar van mijn school gaan

mebbe kom'k ook wel es piepe

Member Inch's schermafbeelding
    iTrader
    0
    I'm going!

Ik heb al een posse die wil meegaan Allemaal OSS fans!

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Iemand vervoer nodig? omgeving Antwerpen! ik heb plaats voor 4, maar wil er max 2 meepakken. Ik laat nog weten welke dag ik ga.

PS: je mag gans de dag bij mij plakken maar voor het avondeten moet je me wel paar uurtjes kunnen missen, ben uitgenodigd voor een diner en dunno of ik zomaar iemand kan meepakken. (18j+)

iTrader
    1 (100%)
    Omgeving Hasselt/Leuven/Grimbergen kan bij mij terecht, 'k heb ook plaats voor 3 (om niet in een propvolle wagen te zitten ). Maar 'k zou wel eerst 't definitieve schedule willen weten zodat 'k kan zeggen welke dag ik ga (tenzij 'k ze allebei doe uiteindelijk). Een (heel) korte pitstop bij mijn ouderlijk huis is wellicht wel inbegrepen .

iTrader
    1 (100%)
    De schedule staat online : http://www.fosdem.org/2005/index/schedule

Ik ga zeker op zondagvoormiddag (het "Packaging tools for distribution" track in Chavanne - vroeg opstaan dus), maar 'k weet niet zeker of ik daarna nog lang zal blijven hangen (alhoewel de kernel track wel interessant kan zijn).

Misschien (een waterkansje) ga ik ook nog zaterdagnamiddag (RMS heb 'k al gezien, 1 gouden raad : ga voor het zingen de "kerk" uit ).

iTrader
    7 (100%)
    Ik ga zaterdag van rond de middag tot 17:00 ... kan nog 1 persoon bij voorlopig

Approved 9-lifer InFerNo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    de 26e mss ;o
    ik ben woonachtig te antwerpen
    met een telenet delegatie moet 't wel lukken
    maar ik ga dus nog zien
    ik en mijn vriend = 27e :/

Member Witchcr@ft's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dJeez
    (RMS heb 'k al gezien, 1 gouden raad : ga voor het zingen de "kerk" uit ).
    FREEE THE SOFTWAAAAAREEEE!!!

btw: hardcore hacker, of gewoon toevallig die avatar?

iTrader
    1 (100%)
    Hacker in de betekenis die beschreven staat op Eric Raymond z'n site wel ja, de glider is dus geen toeval .

iTrader
    7 (100%)
    Alle plaatsen vol ... allez, laat ons zegge, ze hebbe mij een koekedoos van nen auto in menne nek gedraaid en der is gewoon geen plaats :'(

iTrader
    7 (100%)
    Iemand die eigenlijk weet wat ik daar allemaal kan verwachten (zonder me de link van de website toe te werpen)? En kan ik er iets met een laptop gaan aanvangen? (leesde dat er vorig jaar hun laptop meenamen). En what about parking?

iTrader
    1 (100%)
    Parking is wel een klein probleem bij Solbosch, maar totnogtoe heb 'k er steeds een plaatsje gevonden in die straat waar 't aan ligt (de naam ontsnapt mij ff - maar de tram rijd er door). Een laptop kan wel van pas komen als je daar in de hacker rooms wil gaan zitten of iets wil intikken tijdens een presentatie.

Wat je je ervan moet voorstellen :
    Sjah, eigenlijk een presentatie van een onderwerp zoals je min of meer aan de univ/hogeschool les zou kunnen krijgen (alleen dikwijls wat luchtiger). Dat hangt trouwens voor een groot deel af van de spreker. De ene brengt alles op een droge manier, de andere maakt grapjes tussendoor (Rasmus Lerdorf - PHP - is een echte entertainer ). En verder veel verschillend volk in de auditoria... Gaande van overjaarse hippies (RMS en anderen) tot piepjonge (in mijn ogen dan) gastjes, n een internationaal publiek. De presentaties zijn allemaal in het engels (wat wel eens kan tegensteken qua verstaanbaarheid als de spreker een fransman is met een hoog 'Allo 'Allo gehalte).
    Laatst gewijzigd door dJeez; 22 februari 2005 om 13:59
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice

iTrader
    7 (100%)
    hmm, maar niets van koopstanden ofzo? of beziensheden? (men vriendin wilde meegaan, maar die moet zich natuurlijk niet doodvervelen)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Hmm... kwil wel wa boeken (van Oreilly) wat tshirts, een tux (plush voor vriendin) en posters kopen.. zijn de prijzen hiervan nog 'te doen'.. nie dak zo 15 ga betalen voor een poster of zo, allee ja.. das te verstaan zekers?
    En da gaan ze toch nog doen dit jaar he? zo die standjes met dingen te koop. Kwil eindelijk wa linux merchandise.

Mn vriendin kwam normaal mee, maar aangezien ik op werk nie kan wisselen (zodat ik zondag naar fosdem kon).. moet ik nu alleen zaterdag .. vriendin moet werken. Da zal wel zuige, mja... kwil da gewoon es zien

iTrader
    1 (100%)
    O'Reilly heeft er totnogtoe al elk jaar gestaan, en zijn ook dit jaar sponsor dus zullen ze wel terug een standje hebben. T-shirts zijn er normaalgezien ook, pluchen beestjes... nog niet gezien in vorige edities (maar ook niet echt op gelet om eerlijk te zijn ).

Het ligt ook wat buiten 't centrum en winkels zijn er niet echt in de buurt, dus voor niet geeks valt er weinig te beleven vrees ik...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten