Ik heb een nieuwe install van gentoo 2004.2 gedaan voor AMD64 arch, (stage3) maar heb tijdens het maken van de kerel (vanilla 2.6.9) mogelijk een fout gemaakt, ik vermoed dat de modules van de vorige versie (dit is de 2de compilatie vanwege problemen met fs zoals oa vfat) nog worden geladen terwijl deze niet meer nodig zijn (in de kernel zelf aanwezig of gewoon verwijdert uit de kernel en als module, optie N dus).
Dit zijn de stappen die ik genomen heb
make menuconfig
# menucongif afgestelt en afgesloten
make && make modules_install
waarna ik rebootte, na enkele problemen met grub (die nu opgelost zijn) krijg ik nu als ik naar gentoo boot een juist bootscherm (veel OK), hij laad fs juist enz, root partitie is ok enz. tot hij komt aan het stuk
waar ik veronderstel dat de modules geladen worden, ik krijg eerst ne hoop rommel (vermoedelijk ne code dump) waarna hij een module niet kan laden, hierna kan hij md5 module ook niet laden, en als hij zoekt naar module sha1 hangt het syteem, enkel koude reboot is mogelijk.
Ik kan aan alle bestanden aan door gebruik van dual boot (heb nog RH) maar ik heb geen bootdiskette met een werkende kernel voor gentoo (liveCD niet meegetelt).

LinkBack URL
About LinkBacks
), hij laad fs juist enz, root partitie is ok enz. tot hij komt aan het stuk
Met citaat reageren