Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    0

Vraagjes Linux Suse9.1/x.x

Weet iemand een aantal goeie linux suse ,forums ,newsgroups , ...

Installatie etc van mijne 9.1 is gelukt meeste zaken zijn ok maar heb toch nog altijd wa vragen dus een linux suse forum zou handing zijn .

PS de vraagjes die ik nu op het moment heb zijn :
    a)Onder windows word router/LAN configuratie automatisch gedetecteerd , in linux suse ook , maar als ik reboot naar windows na een linux suse sessie weigert die de router te decteren en moet ik nog eens booten vanuit windows en dan met de 2de boot loopt de detectie normaal.

b) mijn scherm is "iiyama vision master Pro 451" maar onder linux suse weigert da mij 100Hz (wel in windows 1280*1024 32bit) te draaien of zelf iets deftig als 85
    op 1280*1204 24bit

PS heb de :P thread hier gevonden met linux links(zitten een aantal goei tussen) maar ja ik zal mijn vragen maar posten :P , en als ge ne echte linux suse support forum zou hebben posten maar

Member
    iTrader
    0
    b) de meeste schermen kunnen maar op een lage frequentie draaien, maar de waarde die je in windows ingeeft kloppen meestal niet! mijn scherm kan maar 60Hz aan maar in windows kon ik tot 80 gaan ofzo, dus niets van aantrekken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten