Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Approved 9-lifer chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0

software installer/ verwijderaar kwijt

ik weet ni hoe dat het komt, maar als ik in mandrake naar mijn geinstalleerde software ga zien, da zie ik niks en als ik software van de cd wil installeren staat er ook niks, mischien heb ik iets verkeerd geinstalleerd of zo, ik weet het ni, maar weet iemand een oplossing plz

Member kornfleek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor elk probleempje kom jij naar hier.. Zoek zelf ns iets uit, gebruik google, gebruike de mandrakecommunity (die een goeie hulp bied (uit ondrvindinding))!!!!

Grtzz

Approved 9-lifer chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kornfleek
    voor elk probleempje kom jij naar hier.. Zoek zelf ns iets uit, gebruik google, gebruike de mandrakecommunity (die een goeie hulp bied (uit ondrvindinding))!!!!

Grtzz
    dat is hier wel een forum he, om over problemen en ervaringen te praten over linux, en daarbij de linux comunity is er om elkaar te helpen, sorry dat ik ni zo associaal ben als u hoor

Member QplQyer's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Als bescherming ga ik je zeggen: probeer toch google eens uit
    anders ga je wellicht nog veel "rtfm"s krijgen van sommige mensen.

Je hebt gelijk dat dit forum er is om je te helpen, maar vele van je vragen kan je beter stellen op het forum van de programmamakers of op specifieke fora van je distributie (gebruik zeker de search van die fora, vele vragen zijn al gesteld en beantwoord).

Een deel van linux leren gebruiken zit in leren opzoeken van informatie als je een probleem hebt.

Nu ja, ik zeg dit puur om je te beschermen tegen rtfm's, mij niet gelaten dat je hier thread na thread start, maar mss toch een idee om zoveel mogelijk specifiekere fora op te zoeken, daar kunnen ze je meestal ook beter helpen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten