Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 44

Discussie: Rex en Rio.

Member moloko's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Rex en Rio.

Telenet komt dus zelf met een VOD (video on demand) dienst op de proppen.Wat meteen opvalt in vergelijking met Netflix is de veel hogere prijs.Het aanbod lijkt groter.Ook is het te bekijken op verschillende toestellen.
    Wat gaat dit tot gevolg hebben voor de capaciteit op het netwerk?

Rex en Rio.

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is spek voor de bek voor liefhebbers van reeksen als Game of Thrones of The Newsroom.
    Want die zitten nooit op het internet en daar wordt ook nooit iets gespoiled. En liever een optie om die Vlaamse brol niet te moeten zien, ipv er 15 euro voor te betalen.

Member Twilkie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Netflix zit er aan te komen en hun enige troef is dat ze HBO series kunnen aanbieden. Maar je moet wel gek zijn om op het moment dat Netflix hier beschikbaar wordt bij Rio te blijven. Voor dat prijs verschil kan je de HBO series die je wilt zien op blu-ray kopen als ze berschikbaar worden.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Member byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Rex & Rio zijn uiteindelijk ook wel zenderpakketten dus niet enkel VOD zoals Netflix.
    Ongeacht is dit wel weer less fore more ...less channels for more euro's..
    - geen BBC3/BBC4 meer
    - HD XL pakket wordt ook onderverdeeld (en over sommige zenders wordt ook niks meer gezegd zoals BBC One HD of Eurosport HD)... dus zeer onduidelijk en allesbehalve transparant.
    - themapakketten van 4,95 euro verdwijnen en sommige van deze zenders komen in Rio (24,95 euro/m)

etc.

Member breyton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat is dat toch bij Telenet. Hebben ze Studio 100 aangesteld om hun marketing te doen? Met al die belachelijke namen. Whoppa, Triiing, King & Kong,Rex & Rio,...

Alleen hun prijzen blijven nog volwassen.

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand die persconferentie gezien? Man ik krijg het van die Inge Smidts... Die kan mij echt niet boeien gelijk ze der sta te melken als een geit...

Member KlAzOiD's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mensen met Prime Sport en Film zijn dus weer dik geript daar Sport een apart pakket blijft en er geen voordeelprijs meer zal zijn. Meerprijs van 14 euro voor dezelfde functionaliteit want naar al die andere themazenders zal ik geen seconde kijken.

Member danzig_6's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Later volgt er een update waarmee het mogelijk wordt om films en series te downloaden, zodat ze te bekijken zijn op plaatsen zonder internetverbindingen, zoals op een trein of vliegtuig.

bovenstaande is het enige wat mij interesseert, van zodra dit mogelijk is neem ik zo'n RIO abonnement.
    kZit dagelijks minimum 3 uur op de trein dus dat zou wel handig zijn.

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlAzOiD Bekijk bericht
    Mensen met Prime Sport en Film zijn dus weer dik geript daar Sport een apart pakket blijft en er geen voordeelprijs meer zal zijn. Meerprijs van 14 euro voor dezelfde functionaliteit want naar al die andere themazenders zal ik geen seconde kijken.
    Bedoelt ge prime film & sporting telenet? Mensen met da pakket krijgen om over te stappen naar Rio €8,5korting/maand tot het einde van het voetbalseizoen.

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb een fantastische plasma van Panasonic en wil ten volle geniete van HD.

Vaststelling:
    - Het HD XL pakket verdwijnt: wil je alle huidige HD-zenders => bijbetalen!
    - VOD is allemaal goed en wel, maar heb je al eens de ERBARMELIJKE kwaliteit gezien van hun bestaand aanbod?
    Sorry, hoor... maar daar wil ik zelfs geen euro voor geven!
    Nochtans, en dat moet ik eerlijk toegeven, is de kwaliteit van de HD-zenders die ze doorgeven zeer ok.

Echt, we leven in 2013... wanneer wordt er eindelijk eens werk gemaakt van een volwaardig HD-aanbod?
    Waar blijven NL1, NL2, NL3 in HD?
    Waarom geen BBC 2 HD?
    etc...

Voor de mensen met een ouderwetse TV:
    Alle HD-zenders kunnen ook op een gewone TV bekeken worden... dus dat ze dr maar eens werk van maken!

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Het HD XL pakket verdwijnt enkel voor nieuwe klanten, bestaande houden dit gewoon.

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Het HD XL pakket verdwijnt enkel voor nieuwe klanten, bestaande houden dit gewoon.
    Heb mij gewaagd aan de Rio (we zien wel hoe het loopt) en moet als bestaande klant nu betalen voor HD XL... Ik heb al verantwoording gevraagd bij Telenet. Kan zijn dat ze het in mindering brengen op mijn rekening maar dat mogen ze er dan wel bijzetten.

Member danzig_6's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    heb ook Rio genomen, ik had reeds prime en het is maar 5 euro meer per maand en je krijgt toch heel wat meer.

Nu, als ik naar het filmaanbod kijk in Rio zie ik toch niet heel veel verschil met Prime on demand....

Member Matey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had Prime + Sporting Telenet. Gisteren veranderd naar Rio + Sporting Telenet. De schriftelijke bevestiging gekregen dat de HD XL Pack gratis blijft (vermoedelijk voor mensen die dit al hadden).

Men vermeldde ook een korting van 8.5 euro tot juni 2014 voor Sporting Telenet. Ik vermoed dat men gewoon 16.xx euro aanrekent voor Sporting Telenet -- + 24.95 euro voor Rio... 41€/per maand - hopelijk trekt men die 8.5 euro nog van af of ik ben genoodzaakt ook naar andere alternatieven te zoeken.

Toegegeven, Sporting Telenet opzeggen zou een gemis zijn, evenals geen films meer :-(. Afwachten zeker

Member byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matey Bekijk bericht
    Ik had Prime + Sporting Telenet. Gisteren veranderd naar Rio + Sporting Telenet. De schriftelijke bevestiging gekregen dat de HD XL Pack gratis blijft (vermoedelijk voor mensen die dit al hadden).

Men vermeldde ook een korting van 8.5 euro tot juni 2014 voor Sporting Telenet. Ik vermoed dat men gewoon 16.xx euro aanrekent voor Sporting Telenet -- + 24.95 euro voor Rio... 41/per maand - hopelijk trekt men die 8.5 euro nog van af of ik ben genoodzaakt ook naar andere alternatieven te zoeken.

Toegegeven, Sporting Telenet opzeggen zou een gemis zijn, evenals geen films meer :-(. Afwachten zeker
    Er is al vermeld geweest dat er in de toekomst geen voordeel tarief meer zal zijn voor Rex/Rio + Sporting Telenet dus die korting lijkt me sowieso maar tijdelijk..

http://klantenservice.telenet.be/con...-er-na-rex-rio

Member Matey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    Er is al vermeld geweest dat er in de toekomst geen voordeel tarief meer zal zijn voor Rex/Rio + Sporting Telenet dus die korting lijkt me sowieso maar tijdelijk..

http://klantenservice.telenet.be/con...-er-na-rex-rio
    Dan denk ik toch dat ze dat wel zullen 'voelen' in hun klantenbestand. Het voordeel, zoals bij Prime + Sporting Telenet, was interessant, waardoor er vermoedelijk wel een groot aantal mensen beide pakketten namen.

Member Texans's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb nu Netflix, keuze is echt enorm daar kan Rio nog niet tegenop.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Texans Bekijk bericht
    het blijft wachten tot de officile release in Belgi....

Momenteel heb ik Sp. Telenet + Prime (aan de prijs van internet en tv) en ga het verlopig behouden. Paar maanden al eens aan gedacht om Prime op te zeggen (kijk er zelder naar eigenlijk), maar is dat nu nog mogelijk met de Rex en Rio (btw; belachelijke namen bij Telenet ALWEER)

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Texans Bekijk bericht
    Diene netflix, ik hoor daar zoveel over maar is dat dan met nl subs?
    Want men kan zeggen dit en dat maar niet iedereen z'n engels enzo is goed genoeg en ik heb het liefst altijd nl subs.

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb het nu ook even zitten vergelijken. Ik heb enkel het PRIME aanbod. Als ik het dus goed heb:

- zenders erbij (waar ik waarschijnlijk nooit naar ga kijken)
    - het 'a la carte' aanbod gaat van 600 naar 2000 films en het serie aanbod gaat serieus de hoogte in?
    - + 3,5/maand

Ik vind het maar een mager beestje, tenzij die series de moeite blijken te zijn. Al bij al halen ze toch mooi weeral 40+ uit uw zak op een jaar.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten