Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 265
    Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creamium Bekijk bericht
    Denk dat er genoeg zijn die nog niet alles hebben gelezen... ik heb DwD nog niet gelezen (ben eindelijk begonnen!), maar zou toch graag over de rest meediscussiëren.

Makkelijkste en beste lijkt mij gewoon CoK zonder spoilers en de rest met, met boek in kwestie erbij.
    2nd anders is er geen verschil met de boeken thread...

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Je gaat me niet zeggen dat hier veel volk zit die alle 5 de boeken al gelezen heeft, dat kan ik moeilijk geloven.
    Ik stel voor dat we er een poll van maken, en ik denk dat je dan nog zou verschieten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Dan nog, wat is het nut dan van deze thread als je toch spoilers van alle boeken mag plaatsen. Daar is al een thread voor hé.
    Die thread gaat over de boeken, niet over de serie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xeo Pablo Bekijk bericht
    Triploid verwijder die red wedding spoiler ffs, stelt u voor dat ge boek 3 nog ni gelezen hebt en da hier leest -_-
    [Spoilers] Game Of Thrones (HBO) - S2 - SERIE - MET BOEKDISCUSSIES

Als ge zo lomp zijt om dan nog de thread binnen te stuiken verdient ge het.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creamium Bekijk bericht
    Denk dat er genoeg zijn die nog niet alles hebben gelezen... ik heb DwD nog niet gelezen (ben eindelijk begonnen!), maar zou toch graag over de rest meediscussiëren.
    .
    Lees het boek dan gewoon?
    Mensen behandelen die ASOIAF-boeken precies alsof dat zo'n intensieve maandenlange arbeid is. Op een kleine week kunt ge dat laatste boek volledig uitlezen en dan kunt ge gewoon meediscussieren. Al de tijd dat ge anders op fora zou spenderen gewoon opofferen
    Laatst gewijzigd door Tr1ploid; 4 mei 2012 om 21:05
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Member
    iTrader
    1 (100%)
    I want my reek!
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Lees het boek dan gewoon?
    Mensen behandelen die ASOIAF-boeken precies alsof dat zo'n intensieve maandenlange arbeid is. Op een kleine week kunt ge dat laatste boek volledig uitlezen en dan kunt ge gewoon meediscussieren. Al de tijd dat ge anders op fora zou spenderen gewoon opofferen
    Toen ik nog studeerde las ik de boeken vlot uit. Nu, met drukke job, is het plots heel wat moeilijker om met al mijn hobby's te jongleren. Denk dat er sowieso genoeg zijn die niet alles hebben gelezen, dus je wat flexibeler opstellen kan geen kwaad

Als een mod hier even duidelijkheid zou scheppen, kunnen we ook gaan doen wat we hier hoorden te doen. Sowieso zou ik alles wat betreft CoK/s2 zonder spoilers zetten, gezien het hoofddoel hier toch is om de serie met dat boek te vergelijken, zonder de DON'T MENTION ZE BOOK nazi's
    There's always money in the banana stand.

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is van Ramsay Snow/Bolton al bekend welke acteur die speelt?
    "Do you mind not farting while I'm trying to save the world?"

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Ik ben echt heel benieuwd naar the scenes in the house of the undying :/ vooral nu ze de draken gestolen hebben (in cok was dat toch niet zo he?)

En het is nu ook al duidelijk dat Osha de rol van die moeraskinderen overneemt (denk ik?)

Ik vraag me trouwes af hoe ze John Snow zijn verhaal gaan doen, in COK laat hij Ygritte vrij en ontmoet hij haar later terug he?
    Ik zou die scene zo missen waar Halfhand steeds vraagt: "Is your sword sharp, John Snow?"
    Laatst gewijzigd door deParis; 7 mei 2012 om 17:47
    Steam: Cl1p Valar morghulis

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Ja, volgens mij zijn de Reeds volledig uit de reeks geschrapt. Ramsay Snow zal ook niet voor dit seizoen zijn denk ik
    There's always money in the banana stand.

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ze beginnen nu toch énorm af te wijken van de boeken.

Dragons gestolen? wut?
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Approved 9-lifer
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireke Bekijk bericht

Dragons gestolen? wut?
    Lol, springen ze een paar boeken vooruit of wat? xD
    Ben ik toch wel eens nieuwsgierig naar hoe ze het dan verder gaan oplossen doorheen het seizoen
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Lol, springen ze een paar boeken vooruit of wat? xD
    Ben ik toch wel eens nieuwsgierig naar hoe ze het dan verder gaan oplossen doorheen het seizoen
    De situatie tussen Snow & Ygritte is ook anders nu, ben inderdaad benieuwd. Het maakt wel wat spannender aangezien je toch niet meer exact weet wat er gaat gebeuren nu ze zo afwijken ^^
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Approved 9-lifer
    iTrader
    16 (100%)
    De situatie tussen Snow & Ygritte is ook anders nu, ben inderdaad benieuwd. Het maakt wel wat spannender aangezien je toch niet meer exact weet wat er gaat gebeuren nu ze zo afwijken ^^
    Dat is waar, maar laat ons hopen dat het in een spannende positieve kant draait in plaats van een negatieve Want vaak draait het wel eens de verkeerde kant op als ze zo teveel beginnen te prutsen aan film/boek verhaal
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Topaflevering. Alleen kwam het verhaal met Ygritte ietsje geforceerd over. Qhorin die Jon zomaar alleen achterlaat (en Jon die dan Qhorin uit het oog verliest). Mja ik had er zo mijn twijfels over maar ik vond het uiteindelijk toch geen niet erg (het is ook maar muggenziften dat ik doe)

Ik werk trouwens al aan mijn pokerface want ik volg de serie met een niet boekenkijker en gezien ik vermoed dat er volgende week twee personages zullen "sterven" wil ik niet verklappen dat ze verdoken zijn in de winterfell crypten!
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    De Reeds zijn tot nu toe niet essentieel voor het verhaal en kunnen met gemak vervangen worden door Luwin die met Rickon meegaat en Osha die met Bran & Hodor meegaat. Ik ben gewoon benieuwd hoe ze de verscheidene deviaties gaan opvangen
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Inderdaad, ik ben ook wel benieuwd naar hoe de situatie tussen Robb Stark en "Talisa" uit Volantis gaat aflopen. Vermoedelijk hebben ze de verhaallijn van een personage uit het derde boek uitgebreid en naar voren gehaald, of anders opnieuw een naamswijziging zoals die van Asha Greyjoy om "verwarring" te voorkomen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Speculatie over hoe ze het in de serie zullen doen met Jon Snow & Ygritte:
    Spoiler:

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyalT Bekijk bericht
    I want my reek!
    rhymes with meek
    The only way not to be a hypocrite is by not having any principles

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Speculatie over hoe ze het in de serie zullen doen met Jon Snow & Ygritte:
    Spoiler:
    Toch niet mee eens:
    Spoiler:

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Toch niet mee eens:
    Spoiler:
    Spoiler:

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Is van Ramsay Snow/Bolton al bekend welke acteur die speelt?
    Ik was ook zo content toen ze naar hem verwezen, op allerlei fora ging het gerucht dat ie vervangen ging worden door zijn pappie Is een casting waar ik énorm naar uitkijk.

Dragons gestolen? wut?
    Niet erg toch? Dany haar verhaallijn in aCoK was niet al te opwindend vind ik, aangenaam verrast hierdoor, want tuurlijk wil ik weten hoe dit afloopt Maakt het ook spannend voor ons.
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

Member
    iTrader
    0
    Barristan selmy gaat denk ik door die dragon thief story erin komen

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten