Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 265
    Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raukaris Bekijk bericht
    stuk van zijn neus.
    Nee, dat is voor seizoen 2 hé

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Idd, dat stuk van z'n neus is weg sinds de strijd om Blackwater Bay. Wat hij daarvoor al had was een uitstekend voorhoofd en ogen met verschillende kleuren. Infeite was hij in de boeken gewoon lelijker dan Peter Dinklage.

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Idd, dat stuk van z'n neus is weg sinds de strijd om Blackwater Bay. Wat hij daarvoor al had was een uitstekend voorhoofd en ogen met verschillende kleuren. Infeite was hij in de boeken gewoon lelijker dan Peter Dinklage.
    Mja, in een boek maakt lelijk zijn niet uit. TV is nog altijd een visueel medium en als je een hoofdpersonage hebt waar je moeite bij hebt om je eten binnen te houden telkens zijn kop op de tv komt dan ga je niet veel mensen lokken. Zeker niet als hij iemand met een karakter als Tyrion moet neerzetten.

Die neus zullen ze wel iets mee moeten doen, maar kunnen ze even goed een andere wonde van maken die opvallend is maar eenvoudiger te doen in make-up

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgianbonzai Bekijk bericht
    Die neus zullen ze wel iets mee moeten doen, maar kunnen ze even goed een andere wonde van maken die opvallend is maar eenvoudiger te doen in make-up
    Ik vermoed dat het zoiets zal zijn ja.

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vraag mij ook af hoe ze die scene gaan doen in the house of the undying. Als ik het mij goed herinner brandt Drogo toch heel dat boeltje plat he? Maar nu kan hij amper een stukje vlees roosteren ^^

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Anyway. Was het in de boeken ook zo dat Cersei dat wildfire aangevraagd heeft? Ik ben dat ondertussen al helemaal vergeten.
    Ik dacht dat Tyrion dit achter de rug van Cersei gedaan heeft. Want zij wou eerder de verdediging van de stad bewerkstelligen en was bezig met de smeden aan 't werk te stellen. Tyrion is achter haar rug bezig geweest met dat wildfire.

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    Ik dacht dat Tyrion dit achter de rug van Cersei gedaan heeft. Want zij wou eerder de verdediging van de stad bewerkstelligen en was bezig met de smeden aan 't werk te stellen. Tyrion is achter haar rug bezig geweest met dat wildfire.
    Ik herinner mij toch die zin redelijk goed "you will be making wildfire for me now instead of for my sister"

En ik dacht ook dat Tyrion heel de tijd mysterieus bezig was met een ketting te smeden

Approved 9-lifer gille's schermafbeelding
    iTrader
    35 (95%)
    Idd, heeft die in de rivier gelegd om hun schepen in de val te lokken

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Regels? Wat vinden jullie het best? Enkel praten over wat bekend is in de serie en wat er gezegd wordt in interviews qua namen en spoilertags voor de rest?
    Of volledige vrijheid?
    Naar aanleiding van de posts hier boven mij, mijn mening ivm spoilers in deze thread:

Dat Tyrion een litteken krijgt en andere minder belangrijke details, namen van toekomstige karakters etc... maken mij niet uit. Maar specifieke zaken zoals die ketting (hoewel dat mss niet in de serie gaat voorkomen) toch liever in een spoiler, zodat mensen die de serie volgen en (nog) niet de boeken hier niet te fel alles zien. Er mag nog iets van mysterie in zitten voor hen ook.

Member Lethall's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Bwah zo'n dingen zoals tyrion die een litteken krijgt zijn toch vrij belangrijk, want afhankelijk van hoe ze die scene in beeld brengen, en waar ze de aflevering doen stoppen zouden bepaalde mensen wel eens kunnen denken dat hij dood gaat.

En stoort er zich iemand anders ook aan de sfeer van King's landing, in het boek word het duidelijk gemaakt dat de stad volstroomt met vluchtelingen, er een ongelooflijke voedselschaarte is, en dat het volk gewoon enorm ongelukkig is, en het niet lang meer duurt vooraleer daar een "opstand" uitbreekt.

Maar in de serie is alles precies normaal, gewoon wat extra volk, een keer een zot die wat dingen over joffrey vertelt, maar dat is het.

En die ketting is ook maar raar, aangezien dat toch een vrij belangrijk element is in het gevecht, en zeker omdat ge u tot dat moment constant zit af te vragen waar in godsnaam dat nu voor dient, dus hopelijk komt dat er nog in voor.

Daarnaast ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe ze Bran zijn verhaal verder gaan aanpakken met die 2 ontbrekende personages (even de naam kwijt, maar die 2 "mud people").
    Ik hoop toch echt wel dat het nog altijd gaat gebeuren (de "interactie" tussen Theon en bran) zoals in de boeken, en natuurlijk dat ze de kijkers een extra aflevering laten wachten met de waarheid te vertellen, dat zal ook wel veel fun opleveren

iTrader
    2 (100%)
    Ik snap niet dat er zelfs discussie over bestaat...

Niks in spoilers gewoon. Dit is de thread over de serie voor mensen die de boeken gelezen hebben. Heb je ze nog niet gelezen, ga hier dan niet.

Als je fan genoeg bent van de serie om tijd te besteden aan het lezen van meningen van de boekenlezers, sla dan uw hoofd efkes tegen de muur, sluit die laptop af en ga gewoon die verdomde boeken lezen. BTW Joffrey en Robb sterven in boek 3.

iTrader
    9 (100%)

Niks in spoilers gewoon. Dit is de thread over de serie voor mensen die de boeken gelezen hebben. Heb je ze nog niet gelezen, ga hier dan niet.

Als je fan genoeg bent van de serie om tijd te besteden aan het lezen van meningen van de boekenlezers, sla dan uw hoofd efkes tegen de muur, sluit die laptop af en ga gewoon die verdomde boeken lezen.
    Wat een zever. Als deze thread enkel is voor mensen die alle boeken gelezen hebben, dan zullen er misschien 3 actieve members zijn.

Dit gaat over seizoen 2, seizoen 2 is gebaseerd op boek 2, dan moeten er hier geen spoilers staan van boek 3 of verder. Dat lijkt me toch logisch?

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)

Als je fan genoeg bent van de serie om tijd te besteden aan het lezen van meningen van de boekenlezers, sla dan uw hoofd efkes tegen de muur, sluit die laptop af en ga gewoon die verdomde boeken lezen. BTW Joffrey en Robb sterven in boek 3.
    Nu dat is een scene die ik wel eens wil zien in de series Want daar zou Joffrey toch ook op een redelijk bloederige manier aan zijn einde komen. En hoe ze lady Stark dan gaan maken na the Red Wedding

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat een zever. Als deze thread enkel is voor mensen die alle boeken gelezen hebben, dan zullen er misschien 3 actieve members zijn.

Dit gaat over seizoen 2, seizoen 2 is gebaseerd op boek 2, dan moeten er hier geen spoilers staan van boek 3 of verder. Dat lijkt me toch logisch?
    Ik denk dat een absolute meerderheid ondertussen toch alles heeft gelezen. Anders krijgen we hier weer commentaar op "Die persoon gecast voor seizoen 3, siked"...

Member Audiosleef's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik volg kakature hierin. Niet iedereen heeft alles al gelezen, mezelf inclusief, en een mod moet de knoop maar is doorhakken zodat ik weet of ik hier nog moet komen kijken of niet.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiosleef Bekijk bericht
    Ik volg kakature hierin. Niet iedereen heeft alles al gelezen, mezelf inclusief, en een mod moet de knoop maar is doorhakken zodat ik weet of ik hier nog moet komen kijken of niet.
    Er is toch al overduidelijk een thread voor mensen die de boeken niet gelezen hebben?
    We kunnen anders van alles een thread maken... voor spoilers t.e.m. boek 3, tem boek 4, tem boek 5....
    Het punt van een thread als deze is net dat er open gediscussieerd kan worden over de serie in vergelijking met de boeken, en daar horen ook de voorschaduwingen van gebeurtenissen in volgende seizoenen bij.

Wat is dan de doelgroep van deze thread?

1) Mensen die boek 2 uitgelezen hebben maar weigeren de rest de lest te lezen ook al is die al 15 jaar uit, ondanks het feit dat ze het verhaal blijkbaar wel interessant genoeg vinden om de serie zonder enige vertraging te volgen en er vanalles over willen lezen op het internet.
    2) Mensen die (door hun afkeer van literatuur of gebrek aan tijd of interesse) pertinent weigeren de boeken te lezen, maar toch forums afschuimen om iedere letter die over de boeken op het internet verschenen is willen lezen (uit interesse of uit liefde voor het geschreven woord of het hebben van teveel tijd), en daarnaast alle evenementen uit het huidige seizoen zonder probleem willen gespoiled zien, maar niet de evenementen uit de volgende reeksen want da's er dan weer over..

Ja, die doelgroep zal vast gigantisch zijn tov van al de leden die reeds alles van zowel boeken als serie gelezen en gezien hebben.
    Laatst gewijzigd door Tr1ploid; 4 mei 2012 om 19:15
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

iTrader
    9 (100%)
    Er is toch al overduidelijk een thread voor mensen die de boeken niet gelezen hebben?
    We kunnen anders van alles een thread maken... voor spoilers t.e.m. boek 3, tem boek 4, tem boek 5....
    Het punt van een thread als deze is net dat er open gediscussieerd kan worden over de serie in vergelijking met de boeken, en daar horen ook de voorschaduwingen van gebeurtenissen in volgende seizoenen bij.

Wat is dan de doelgroep van deze thread?

1) Mensen die boek 2 uitgelezen hebben maar weigeren de rest de lest te lezen ook al is die al 15 jaar uit, ondanks het feit dat ze het verhaal blijkbaar wel interessant genoeg vinden om de serie zonder enige vertraging te volgen en er vanalles over willen lezen op het internet.
    2) Mensen die (door hun afkeer van literatuur of gebrek aan tijd of interesse) pertinent weigeren de boeken te lezen, maar toch forums afschuimen om iedere letter die over de boeken op het internet verschenen is willen lezen (uit interesse of uit liefde voor het geschreven woord of het hebben van teveel tijd), en daarnaast alle evenementen uit het huidige seizoen zonder probleem willen gespoiled zien, maar niet de evenementen uit de volgende reeksen want da's er dan weer over..

Ja, die doelgroep zal vast gigantisch zijn tov van al de leden die reeds alles van zowel boeken als serie gelezen en gezien hebben.
    Mensen die over seizoen 2 willen discussiëren en dat aftoetsen met de boeken waarop het gebaseerd is, dat is de doelgroep in mijn ogen.

Je gaat me niet zeggen dat hier veel volk zit die alle 5 de boeken al gelezen heeft, dat kan ik moeilijk geloven.

Dan nog, wat is het nut dan van deze thread als je toch spoilers van alle boeken mag plaatsen. Daar is al een thread voor hé.

Member Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Triploid verwijder die red wedding spoiler ffs, stelt u voor dat ge boek 3 nog ni gelezen hebt en da hier leest -_-

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Als ge boek 3 nog niet gelezen hebt moet ge hier toch niet komen?

Goed idee deze topic

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Denk dat er genoeg zijn die nog niet alles hebben gelezen... ik heb DwD nog niet gelezen (ben eindelijk begonnen!), maar zou toch graag over de rest meediscussiëren.

Makkelijkste en beste lijkt mij gewoon CoK zonder spoilers en de rest met, met boek in kwestie erbij.

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten