Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 265
    Member ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiosleef Bekijk bericht
    Dit lijkt mij ook het beste.
    Kan iemand mij vertellen tot welk boek die spoiler in The Rains of Castamere gaan? Ik zit nu 100 pagina's in boek 5 maar ik durf de tekst niet volledig opzoeken aangezien iedereen maar blijft waarschuwen voor spoilers
    De grootste spoiler betreft boek 3, dus je bent er al lang voorbij

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Het meest voor de hand liggende voor mij:

- Vanaf de laatste aflevering van seizoen 2, dus vanaf maandag, mogen hier openlijk boek 3 spoilers gezet worden.

- Boek 4/5 spoilers mogen maar in spoiler tag met erboven vermeld over welke boek het gaat.

Ik ben hier wel geen mod maar dit lijkt mij toch het beste?
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Btw, zoals ik het nu zie is onze nederige Tr1ploid de enige die over alle boeken wil kunnen spoilen en wil de rest van de mensen keuze 1 of 2.
    Ik ben niet degene die zijn eigen analyseervermogen zo groot acht dat hij conclusies zit te trekken over de algemene opinie in deze thread gebaseerd op de 10 laatste posts.

In deze thread van 150 posts zie ik op eerste zicht al 5 posts (mijn post in het begin niet meegerekend) die weer dingen spoilen uit boek 3.

Deze thread is gemaakt omdat mensen zich aan het frustreren waren over de kleine subtiele spoilers die iedereen die de boeken las maakten in de thread zonder spoilers. Als ge het zo doet krijgt ge weer krak hetzelfde probleem. Nu zelfs extra omdat niemand gaat weten waar exact serie 3 zal eindigen.

Persoonlijk snap ik ook niet echt wat ge als niet-boekenlezer hebt aan deze thread als iedereen toch dingen kan spoilen. Als we nu aan afl 5 zitten van serie 3, mogen we dan al open gaan discussiëren over RW? Toch veel te ambigu om daar deftige regels over op te stellen? Serie 2 bevat bvb al elementen uit boek 3, en in serie 3 zullen wsl ook dingen voorkomen die in boek 2 reeds zaten.

Maar het grootste probleem dat ik vooral heb met deze thread is dat eigenlijk niemand weet wat hij juist mag spoilen of niet omdat er ook nooit definitieve beslissingen zijn genomen. De helft van de personen die hier zou willen komen durft niet omdat ze denken dat het hier vol spoilers gaat staan. (wat ook zo is). De simpelste oplossing lijkt me gewoon om alles van spoilers toe te staan zodat er niks van ambiguiteit meer is en zodat mods ook niet iedere post moeten gaan analyseren ofdat er niks instaat dat toekomstige gebeurtenissen kan spoilen.
    Laatst gewijzigd door Tr1ploid; 30 mei 2012 om 10:44
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Ik ben niet degene die zijn eigen analyseervermogen zo groot acht dat hij conclusies zit te trekken over de algemene opinie in deze thread gebaseerd op de 10 laatste posts.
    Denk je nu echt dat ik dat besloten heb uit de laatste 10 posts? Ik heb elke post in deze thread gelezen en er waren mss 1 of 2 mensen die willen spoilen over boeken 4-5, al de rest wil gewoon kunnen praten over boeken 2-3 (keuze 1 of 2) . Dat lijkt mij ook het meest logische.

Deze thread is gemaakt omdat mensen zich aan het frustreren waren over de kleine subtiele spoilers die iedereen die de boeken las maakten in de thread zonder spoilers. Als ge het zo doet krijgt ge weer krak hetzelfde probleem. Nu zelfs extra omdat niemand gaat weten waar exact serie 3 zal eindigen.
    En IK heb deze thread gemaakt omdat we in de andere thread niet mochten vergelijken met wat in de boeken gebeurde en niets mochten zeggen over casting van nog te komen personages.

Persoonlijk snap ik ook niet echt wat ge als niet-boekenlezer hebt aan deze thread als iedereen toch dingen kan spoilen. Als we nu aan afl 5 zitten van serie 3, mogen we dan al open gaan discussiëren over RW? Toch veel te ambigu om daar deftige regels over op te stellen? Serie 2 bevat bvb al elementen uit boek 3, en in serie 3 zullen wsl ook dingen voorkomen die in boek 2 reeds zaten.
    Aangezien je het constant over boek 3 hebt neem ik aan dat je het zou begrijpen dat er niet gespoiled wordt over boek 4 en 5? Niet alle mensen lezen enkel GOT boeken en hebben daardoor boek 5 nog uitgesteld of zijn gewoon met andere dingen bezig of andere redenen.

Maar het grootste probleem dat ik vooral heb met deze thread is dat eigenlijk niemand weet wat hij juist mag spoilen of niet omdat er ook nooit definitieve beslissingen zijn genomen. De helft van de personen die hier zou willen komen durft niet omdat ze denken dat het hier vol spoilers gaat staan. (wat ook zo is)
    Moest iedereen nu gewoon eens precies zeggen wat hij wilt zonder daarrond 20 regels discussie te schrijven en we het merendeel als beslissing nemen. Dan zet ik die beslissing in de eerste post en stuur ik het naar de moderaters van dit deel van het forum zodat ze kunnen optreden.

We kunnen dan ook van de eerste keer de zelfde regels gebruiken voor het volgende seizoen, als er nu niet overeengekomen wordt zal het volgend jaar weer hetzelfde probleem zijn.
    Laatst gewijzigd door deParis; 30 mei 2012 om 11:04
    Steam: Cl1p Valar morghulis

iTrader
    2 (100%)

En IK heb deze thread gemaakt omdat we in de andere thread niet mochten vergelijken met wat in de boeken gebeurde en niets mochten zeggen over casting van nog te komen personages.
    Maar als ge dan dit al spoilt, op een moment dat de serie nog 500 pagina's achterstond op dat punt in de boeken....

Volgens uw redenering mag je dus zover spoilen als je wilt, zolang het nog maar uit hetzelfde boek komt?

Voor mensen die de boeken niet lezen en gewoon telkens geïnteresseerd zijn in hoe de zaken in de serie in de boeken gebeurden, is zoiets toch een giga spoiler?

PS: dit is nu niet aanvallend bedoeld ofzo, ik wil gewoon dat we eens rond een consensus komen voor wie deze thread nu eigenlijk bedoeld is..
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Member RoyalT's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorvet Bekijk bericht

Spoiler:
    Spoiler for BOEK3:
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyalT Bekijk bericht
    Spoiler for BOEK3:
    Spoiler for Book 3:
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Maar als ge dan dit al spoilt, op een moment dat de serie nog 500 pagina's achterstond op dat punt in de boeken....

Volgens uw redenering mag je dus zover spoilen als je wilt, zolang het nog maar uit hetzelfde boek komt?

Voor mensen die de boeken niet lezen en gewoon telkens geïnteresseerd zijn in hoe de zaken in de serie in de boeken gebeurden, is zoiets toch een giga spoiler?

PS: dit is nu niet aanvallend bedoeld ofzo, ik wil gewoon dat we eens rond een consensus komen voor wie deze thread nu eigenlijk bedoeld is..
    Volgens mijn redenering mag je spoilen zover je wilt met enkele beperkingen:
    -Niet verder dan de afgesproken boeken
    -Er moet ofwel aanleiding voor gegeven worden in de serie om erover te spreken
    vb:
    Spoiler:

-ofwel aanleiding gegeven worden in een nieuwsartikel dat gaat over de serie
    (casting, ...)

Ik zag deze thread als een thread voor mensen die reeds weten wat er in de boeken gebeurd, niet voor mensen die graag zouden weten wat er in de boeken afspeelt (daarvoor moet je maar naar de wiki gaan ofzo).
    Hetgeen moet afgesproken worden, om het voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te houden, is imo gewoon hoever iedereen weet wat er gebeurd.

Member Audiosleef's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorvet Bekijk bericht
    Spoiler for Book 3:
    Spoiler for SoS:

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiosleef Bekijk bericht
    Spoiler for SoS:
    Spoiler for SoS:

Ik hoop echter wel dat Arya haar zilveren munt laat vallen voor een guard en hem dan neersteekt. Was een sleutelmoment in haar ontwikkeling imo. Dat is ook een beetje wat ik spijtig vond in Harrenhall, die scènes tussen haar en Tywin waren stuk voor stuk pareltjes, maar ze hebben er wat teveel op gefocust waardoor de rest van de duistere Harrenhall verhaallijn nogal teniet gedaan wordt.
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

iTrader
    2 (100%)
    Ik zag deze thread als een thread voor mensen die reeds weten wat er in de boeken gebeurd, niet voor mensen die graag zouden weten wat er in de boeken afspeelt (daarvoor moet je maar naar de wiki gaan ofzo).
    Oke, da's dus enorm belangrijk, want er zijn in deze thread ook mensen die dat anders zagen.

Dus concreet:
    Vanaf dat de seizoensfinale (s2) uitgezonden is:
    1) spoilers van volledig boek 3 toegelaten
    2) Alle castingnieuws toegelaten
    3) Spoilers van boek 4 en 5 in tags.

En de thread is vanaf dan 'veilig' voor iedereen die boek 3 reeds uitgelezen heeft.

iTrader
    0
    'k zal dat maar zo in de OP zetten, dan is het zeker duidelijk voor nieuwe forumgangers

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Nog iemand die verwacht dat s2 zal eindigen met de 3 blasts ? ^^

In de niet-boeken topic verwachten ze in elk geval al geen cliffhanger
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zal volgens mij ook zo eindigen. Er moet wel nog veel gebeuren in de volgende aflevering, vraag me af hoe ze dat gaan doen in zo'n korte tijd.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Zal volgens mij ook zo eindigen. Er moet wel nog veel gebeuren in de volgende aflevering, vraag me af hoe ze dat gaan doen in zo'n korte tijd.
    Valt toch nog mee? Dit zou het ongeveer moeten zijn toch :

- Korte Tyrion aftermath, Tywin als nieuwe Hand
    - Jon en Qhorin, Jon mee met wildlings
    - Arya die de munt krijgt, afscheid Jaqen, Arya verder op pad (weet niet meer precies hoe haar verhaal in CoK eindigt)
    - House of the Undying met Dany
    - Sacking of Winterfell. Hoe dit zal eindigen, is me een raadsel aangezien ze Ramsay nog niet hebben gecast.
    - Bran verder on the road

Het zal weer zo'n fragmentarische ep worden waar ze van het ene naar het andere springen, maar qua events lijkt het te doen in een (zelfs iets langere) ep.

Einde is de 3 horn blasts, kan je van op aan. Hoe ze de betekenis zullen opfrissen voor de kijker, is me wel een raadsel. Ze zullen in de 'previously on' mss Sams woorden nog eens herhalen? Als iemand nog eens het rijtje opzegt net voor het gebeurt, zal dat redelijk clunky overkomen lijkt me...
    There's always money in the banana stand.

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten