Ik weet dat ik wat achter sta, maar ik kijk legaal op Prime. Ik heb gisteren Blackwater gezien en ik vond dit toch één van de meest indrukwekkende stukken tv die ik in lange tijd gezien heb. Uiteraard was het niet zo spectaculair als het beschreven stond in A Clash of Kings, maar de actie was meer dan goed genoeg en vooral de dialogen in deze aflevering waren zeer gevat. Ik kijk al uit naar de volgende.
Edit: Spoiler verwijderd.
Laatst gewijzigd door Fredvdp; 24 juni 2012 om 12:27
Had gepost moeten worden in de 'met boekendiscussie'-draad uiteraard...
*Een mens begint zich af te vragen hoe het met de intelligentie van de gemiddelde forumbezoeker gesteld is*.
Dit vind ik erger dan mijn "spoiler" want dit kan je enkel weten als je de boeken hebt gelezen.
Toch grappig hoeveel mensen per se spoilers willen vermijden, maar altijd op het knopje duwen...
True, maar een beschrijving van de spoiler zoals
Spoiler for boek 2, i.v.m. Tyrion na Blackwater:
kan ook geen kwaad.
Dat is inderdaad lachen man...
In principe zou iemand die de 2 seizoenen gezien heeft in deze draad élke spoiler 'risicoloos' moeten kunnen bekijken:
Maar bon, blijkbaar zit er niets anders op dan deze draad niet meer te frequenteren /.
Ah, toch tof om te zien dat ik niet de enige 'legale' kijker ben.
Blackwater aflevering was inderdaad af. Vooral die Wildfire scene.
Ben benieuwd naar de laatste aflevering vrijdag.
Ik moet zeggen, ik heb helemaal niet genoten van het eerste seizoen, vooral omdat ik een LotR-achtige serie verwachtte. Maar ik ben s2 met een andere instelling beginnen zien, en nu krijg ik er niet genoeg van.![]()
Opnames voor s3 zouden al 9 juli starten, wat wil zeggen dat we snel casting nieuws zullen krijgen....
Oorspronkelijk geplaatst door HBO
Michelle MacLaren is onder andere bekend door Breaking Bad en The Walking Dead btw. En nu de casting afwachten![]()
Verrassing van de dag voor mij : white walker was make-up en geen cgi
Die heeft ook effe op de make-up stoel gezeten! :o
Clive Russell cast as the Blackfish - WinterIsComing.net
The English-born and Scottish-raised actor has appeared in many British television shows, including Coronation Street, Middlemarch, and Cracker. His film resume is just as lengthy, with him recently playing Captain Tanner in “Sherlock Holmes: A Game of Shadows.”
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)