Weeral een dijk van een aflevering, tyrion blijft het beste personage en de fantasy elementen maken het gewoon perfect.
Weeral een dijk van een aflevering, tyrion blijft het beste personage en de fantasy elementen maken het gewoon perfect.
Hopelijk wordt deze game wat cava, heb ik nog wat te doen naast de serie (en de boeken)
Allez, ik ben niet alleen![]()
Laatst gewijzigd door Dawg (oi22); 24 april 2012 om 02:08
Er staat een artikel over GoT in de laatste Focus. Nu pas gelezen.
HBO zou aan de makers beloofd hebben dat ze hun zin mogen doen op het vlak van verhaalontplooiing. De schrijver van de boeken zou nog 2 delen willen schrijven om alles af te hebben, maar wil niet dat iemand anders ze schrijft mocht hij komen te overlijden. Daarom heeft hij op voorhand met de makers de belangrijkste verhaallijnen al doorgenomen, die zijn dus al op de hoogte van de belangrijkste evoluties van de twee nog te verschijnen boeken.
(zodat de makers geen foute bocht nemen die niet meer te corrigeren valt)
Schatting van de makers: 8 (acht!) seizoenen.![]()
WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN
Dan is het bijna 2020 wanneer we de laatste aflevering zien ofzo?![]()
Ik vind dat niet erg hoor, zo'n zalige serie mag voor mijn part tot 2030 uitkomen
8 seizoenen gewoon puur genieten![]()
Voor mij niet. Ik ben wss redelijk streng wat hem betreft, want ik had altijd een supersterk beeld van hem : lijkbleek, vettig haar, en vooral een superzachte stem.
Stannis vind ik tot nu toe ook wat flauwtjes tbh... Van de nieuwe cast vind ik Brienne, Melisandre, Balon en Jaqen t best tot nu toe.
Wat komt er daar uit helemaal op het einde? :P
Wel grappig hoe een zwarte wolk zoveel plaats kan innemen in een baarmoeder.
Beeld je eens in dat je pas in 2018 GoT ontdekt, na 3 eps ben je hooked en dan zie je dat je nog 6 seizoenen ofzo achter zit.
Da's zoals toen ik Mad Men ontdekte en drie seizoenen mocht inhalen, enkel dubbel zo heerlijk.rool:
Normaal gezien gebruikt Joffrey een combinatie van Baratheon en Lannister terwijl Renly de vlag van zijn Broer Robert gebruikt. Stannis veranderd inderdaad naar een gloeiend hart met Baratheon Stag erin.
http://fc09.deviantart.net/fs70/f/20...ar-d38x004.jpg
Zoiets eerder?
Holy shit dat einde, ik had gewoon ne zoon van dien "king" verwacht, toen ik het effectief dan zag, was mijn reactie "wtfff komt er uit die haar foef".
Iemand die de boeken gelezen heeft en het mij wil spoilen?![]()
Wacht een week, ge zult beloond worden![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)