Pagina 26 van 138 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 390 van 2064
    Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiosleef Bekijk bericht
    Iedereen die GoT al heeft gezien of gelezen kan afleiden wat er gaat gebeuren, wel een dikke flater die ik eerder van een hln journalist zou verwachten.
    Hoe kun je dat afleiden van wat je gezien hebt?
    Everybody lies.
    PSN: Raukaris

Approved 9-lifer Cycloon's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Ik vind dit seizoen toch weer moeilijk om te volgen hoor. Veel nieuwe gezichten en ik kan soms moeilijk de link leggen tussen verschillende karakters. Het wordt tijd dat ik nog eens wat randinformatie lees op het internet. Het mag gerust wat trager en meer gedetailleerd gaan voor mij.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    begin dan gewoon aan de boeken
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Ik had er nog nooit bij stilgestaan dat er kleine kinderen meedoen aan een serie vol gratuite seks eigenlijk.
    Het grappige is ook dat de acteurs/actrices die Brann, Arya en Sansa spelen ook een audiotrack met commentaar hebben op GoT. Vraag me serieus af wat ze dan zeggen tijdens de seksscènes

@Cycloon; ik heb hier een beetje terug de HBO-guide gepost, zijn zo goed als spoilervrij en overzichtelijk Trager en gedetailleerder gaat niet, er moet nog veel te veel verteld worden waardoor ze zich nu nogal moeten reppen.
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

Member Audiosleef's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raukaris Bekijk bericht
    Hoe kun je dat afleiden van wat je gezien hebt?
    Enkel lezen als je boek 3 al uit hebt:
    Spoiler:

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorvet Bekijk bericht
    Het grappige is ook dat de acteurs/actrices die Brann, Arya en Sansa spelen ook een audiotrack met commentaar hebben op GoT. Vraag me serieus af wat ze dan zeggen tijdens de seksscènes
    Afgaande op de comments van die YT vid:

There's only a five-second topless scene in this episode, and they just react like "Oho, hello! LOL."

JamieHowitt in reply to Tkreft1128 1 week ago

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cycloon Bekijk bericht
    Ik vind dit seizoen toch weer moeilijk om te volgen hoor. Veel nieuwe gezichten en ik kan soms moeilijk de link leggen tussen verschillende karakters. Het wordt tijd dat ik nog eens wat randinformatie lees op het internet. Het mag gerust wat trager en meer gedetailleerd gaan voor mij.
    denk dat dat wel normaal is. ik had eigenlijk ook hetzelfde gevoel met de boeken rond deze tijd in het verhaal. misschien een kleine spoiler, maar het ergste ivm veel namen om te onthouden moet nog komen (afgaande wat ik vond tijdens het lezen van de boeken).
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik heb geen enkel probleem met het volgen van het verhaal. Maar de reden daarvoor zal wel zijn dat ik GoT maar in februari denk ik heb ingehaald. Seizoen 1 zit dus nog redelijk vers in het geheugen.

Als je niet kan volgen: begin opnieuw met seizoen 1. Of koop de boeken. Maar enkel de eerste optie is op een weekje doenbaar.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cycloon Bekijk bericht
    Tower of the Hand ~ An Encyclopedia of Ice and Fire

Zet uw scope & voila.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    ^^ Tower of the Hand is fantastisch met scope en zo, maar je moet echt opletten als je chapter summaries uit boeken gaat lezen. De voetnoten zijn vaak niét spoilered, en daar zitten serieuze tussen ze

Maar voor character pagina's zit je denk ik safe...
    There's always money in the banana stand.

Member RoyalT's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sterke aflevering!

Brienne & Yoren
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Listen to me, the only reason I did this is because you're my nephew, and I love you. If it were anybody else, they would've gotten that intervention through the back of their fucking head.

Member byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vind het een beetje te vlot gaan en daardoor gaat er toch redelijk wat verloren.

Tbh vind ik S2 nog niet in de buurt komen van S1

Scene met Shae en Sansa was gewoon irritant.
    Service Guarantees Citizenship

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond het wel goed en wil iedereen ASJEBLIEFT zwijgen over die boekverhalen. Ik begin het serieus beu te worden. 'helft verhaal Arya weggelaten' In mijn ogen is dit haar enige verhaallijn dus dat boeit niet als we het hebben over ENKEL de serie. Sjeezes, dat is nu toch niet zo moeilijk?

Tyrion

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sansa

Member Pjeter Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zalige serie!

Van mij mag die winter wel wat vlugger komen, ben benieuwd naar wat er zich allemaal gaat afspelen in die bossen in het noorden!

Pagina 26 van 138 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten