Craster had ik eigenlijk een ander beeld van... meer creepy/pervers en vooral niet zo 'clean'.
Craster had ik eigenlijk een ander beeld van... meer creepy/pervers en vooral niet zo 'clean'.
Over een cliffhanger gesproken![]()
Ja de schrikwolven had ik me toch ook iets anders voorgesteld, ik vind hun poten nogal lang .. maja, ik heb dan ook nog nooit een echte schrikwolf gezien
Mormont had ik ook wel enger verwacht .. meer a la Heer Walder.
Ik kijk ook wel ferm uit naar de stukken met Arya maar zijn dit geen lichte spoilers?![]()
Spoiler:
Spoiler for niet echt een spoiler:
---
Craster had ik ook heel anders verwacht: vettig en vuil.
Z'n huis daarentegen was net zoals ik het voorstelde![]()
Dat hollands accent van Melisandre vind ik wel ng passen, ik haat haar er een beetje meer door ^^
Ben ik btw de enige die vind dat Liam Cunningham (Davos) enorm gelijkt op Jean reno?![]()
Episode 2 was wel geweldig, alleen jammer dat ik nu twee weken moet wachten :')
Ik heb de boeken al gelezen, maar het blijft toch spannend ^^
Bah, alleen 3LT0N rips, die werken voor geen meter op mijn X360.
HahaWat is zijn bijnaam in het engels dan in de boeken? Dog?
En dan hebt ge ook Renling ipv Renly .. en weet ik veel wat nog allemaal anders is in de nederlandse boeken. Blijkt dat het allemaal zo slecht vertaald is, ik vond schrikwolf nog redelijk realistisch klinken ^^ haha
M'n vorige post, ik bedoelde Craster ipv Mormont. >_<
De derde episode zou volgende zondag/maandag ook al vroeger via HBO GO te zien kunnen zijn.
Craster heb k niet gezien, heb ik slecht opgelet?![]()
Kwaliteit van HBO GO is ook maar slecht, ik wacht wel tot de afleveringen in 720p op HBO airen via m'n satellietverbinding.![]()
Mja HBO GO biedt blijkbaar de aflevering aan 2mbit/s (en nog minder voor mobile app wat normaal is) dus de kwaliteit is zeker niet te vergelijken met de gewone airings.
Er is geen 720p versie op HBO GO dus de versie die de ronde doet is prolly gewoon ge-upscaled.
Laatst gewijzigd door byter; 3 april 2012 om 19:40
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)