En weeral een pareltje in uitlachtv. Daar zit toch ook weeral een raar soort tussen xD ze hebben weer de ergste uit den hoop gepakt xD
Benjamin die daar met zijn moeder moest leren parkeren xD Manman, zo arrogant en er nx van bakken
En weeral een pareltje in uitlachtv. Daar zit toch ook weeral een raar soort tussen xD ze hebben weer de ergste uit den hoop gepakt xD
Benjamin die daar met zijn moeder moest leren parkeren xD Manman, zo arrogant en er nx van bakken
speciaal ne tijdelijke pas gaan halen bij de politie en dan nog niet slagen. Die pa moet toch ook gevloekt hebben![]()
toch goed gelachen eigelijkzo herkenbaar soms..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bwa herkenbaar bij mij niet echtzo heb ik nooit gedaan met mijn ouders
dat ging hier toch veel kalmer :P
Met die dylalyka ofzo heb ik toch goe gelache. Was vooral herkenbaar naar mn vriendin toe![]()
Doet me denken aan de goeie oude tijden met Het Leven Zoals Het Is
Als iemand de Jozef nog herinnert, die was geniaal !
Jozef en Johnny - YouTube
Voor de rest vond ik die Nikita toch maar zielig, den Benjamin daarentegen .. !
En we hebben weer een uitlachprogramma de woensdagavond.
Zeggen dat ik ook zo hard gesukkeld heb int begin..
Kvond het wel een leuke aflevering, dikwijls luidop moeten lachen.
Edit: het leven zoals het is was ook echt goed idd"KIJKT PA!!! TSJEEVENTIG!!!"
![]()
Jozef > all idd ;-)
Uitlach-tv is het niet imo. De deelnemers zijn niet dom en het zijn gewoon leuke situaties. Valt nog het beste te vergelijken met Het Dorp in Man Bijt Hond, grappige situaties maar ze maken de mensen niet belachelijk. Leuk programma!
Met die dylalyka (of hoe ze ook noemt) had ik eigenlijk zelfs compassie, ge zou voor minder stress krijgen als ze u verplichten op een baan van 90 te gaan rijden als ge begot nog niet met uw ambriage kunt werken.
Inderdaad, en da gesukkel me 'de stomme vuilmeneerkes'. xD
Er is toch niks mis met leren vertrekken ergens op een lege parking ..
^Dat die ma van die dylayka ze gewoon direct de baan opstuurt begrijp ik toch ook niet...
Voor maar 2 keer al gereden te hebben en nog niet eens kunnen vertrekken.
Mijn ma liet mij meestal te laat weten welke straat ik moest inrijden, daar zijn toen toch ook wel eens discussies van gekomen hoor![]()
Geestig programma.
Zo gesukkeld heb ik toch nooit gedaan ze!
Maar niemand kan tippen aan Jozef hé![]()
die benjamin en zn ouders hebben meegedaan in 'de inrichters' ook btw, kzat heel de aflevering te denken: van waar ken ik die ma
blijkbaar hebben ze hun interieur dat ze daar gewonnen hebben nog niet geinstalleerd
edit: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9T31BVIV ^^
Nog maar eens het bewijs dat een rijopleiding professioneel moet gebeuren en niet door ouders. Het huidige verkeer heeft nood aan grondig opgeleide chauffeurs
Benjamin: 'Ik ben geen gevaar meer op de baan' (Puurs) - Het Nieuwsblad
Dat vind ik dan toch niet echt goed rijden hoor'Ik vind van mezelf dat ik ondertussen goed kan rijden', zegt hij. 'Alleen vergeet ik soms voorrang te geven en durft parkeren nog wel eens mislukken.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)