|
||||||
| TV - Geen bal op de TV? Discussieer erover mee! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Uit de weg (VT4)
En weeral een pareltje in uitlachtv. Daar zit toch ook weeral een raar soort tussen xD ze hebben weer de ergste uit den hoop gepakt xD
Benjamin die daar met zijn moeder moest leren parkeren xD Manman, zo arrogant en er nx van bakken |
||||
|
|||||
|
|
#2 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Doet me denken aan de goeie oude tijden met Het Leven Zoals Het Is
Als iemand de Jozef nog herinnert, die was geniaal ! ![]() Jozef en Johnny - YouTube Voor de rest vond ik die Nikita toch maar zielig, den Benjamin daarentegen .. ! |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
^Dat die ma van die dylayka ze gewoon direct de baan opstuurt begrijp ik toch ook niet...
Voor maar 2 keer al gereden te hebben en nog niet eens kunnen vertrekken. Mijn ma liet mij meestal te laat weten welke straat ik moest inrijden, daar zijn toen toch ook wel eens discussies van gekomen hoor ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
die benjamin en zn ouders hebben meegedaan in 'de inrichters' ook btw, kzat heel de aflevering te denken: van waar ken ik die ma
![]() blijkbaar hebben ze hun interieur dat ze daar gewonnen hebben nog niet geinstalleerd ![]() edit: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9T31BVIV ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | |||||
|
Benjamin: 'Ik ben geen gevaar meer op de baan' (Puurs) - Het Nieuwsblad
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|