Dan denk je op straat bij sommigen soms "van waar heeft die zijn rijbewijs gehaald", maar als je zo les krijgt is het niet moeilijk. Meer verplichte uren met rijschool is geen luxe.
Ik denk wel dat we het meeste nu gezien hebben, hopelijk niet.
Rijschool is duur, ik snap dus wel dat mensen dat soms niet willen/kunnen. Strengere examens kan ook helpen, ze zien nog te snel iets door de vingers. Dan heb ik het niet over een minifout die je al eens kan vergeten (zeker door de stress op zo een examen). Er zijn er genoeg die slagen maar die de voorrangsregels totaal niet kennen
Die dylayka is echt int zak gezet.. direct op de baan zonder dat ze deftig kan vertrekken...
Diene dikken metal dude was oveeeeeeeeeerdreven. Mee zijn karton melk![]()
²
Die ma van die metal kerel is ook wel een goeie, vooral met die versleten banden toen ze iets zei van "dan moet ge maar trager rijden". Deed me direct aan zo'n typische traagrijder denken die je dikwijls tegenkomt
Dat ander meiske, Nikita dacht ik, is anders ook wel goed bezig
Op je examen toekomen zonder je identiteitskaart, dat staat op zowat het 1ste blad van dat theorieboekje dacht ik
Als ze daar al zo stom faalt wat gaat dat niet geven op de baan...
Die reactie of het gebrek eraan van die pa was ook wel lachen, net 15 euro in de vuilbak en die vond dat precies niet erg![]()
Ook ff gekeken, maar k'ga dat niemeer doen want binnen paar maand begin ik er ook aan![]()
Vandaag opnieuw
- Die Nikita (?) die vorige keer hare pas kwijt was, nu was ze hm weer vergeten want de papa had haar zakske niet gepakt
- Die pa van Benjamin 'Als je 10% te hard rijd pakken ze je rijbewijs af' dus 55 in zone 50 is rijbewijs kwijt ? Kerel
- dylalyka die hare band moet vervangen maar de auto staat vlak aan de borduur, krijgt die krik er nog niet tussen
Maar vooral die taal, Nederlands ?
dien benjamin is toch maar een raar ventjen ze
This is... REAL DRIVING
& Direct vriendinnen willen meenemen, moogt al maar 1 passagier meenemen naast uw begeleider
Die DJ, moest ik dat gedaan hebben met men pa die shotte mij onder men kl*te de auto uit dat ik de eerste 5maanden nie meer op een autozetel kon zitten
Die andere uitlach tv is nog lachen maar als ge dit ziet krijgt ge nog schrik dat ge zo iemand zou tegen komen![]()
Inderdaad zo nekeer super hard optrekken in achteruit tijdens eerste contact met auto. Amai, da krijg ik hier thuis ni verkocht.
Die heeft ook meegedaan aan My Set Rules moesten sommige denk ik ken die van ergens.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)