Pagina 20 van 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 400 van 469

Discussie: Uit de weg (VT4)

Member psxman's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Gaat die janet nog rijden? precies een programma geworden da ze op den 5tv hadden kunne geven,tga precies maar alleen over een janet da omgetoverd word tot marginaal wijf.

Het was goed tot da gedrocht erin kwam.

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Der is er zo ene omver gereden in mijn straat paar maanden geleden. Pakte voorrang met de fiets terwijl ze had moeten wachten. moet niet echt plezant zijn om als bestuurder ene van onder je auto te moeten trekken. En dan moet ge ook nog eens dat bloed weg spoelen...

Member Gatsby's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door psxman Bekijk bericht
    Gaat die janet nog rijden? precies een programma geworden da ze op den 5tv hadden kunne geven,tga precies maar alleen over een janet da omgetoverd word tot marginaal wijf.

Het was goed tot da gedrocht erin kwam.
    Vond ik ook. Snap niet echt wat hem in dat programma komt doen als hij niet eens de moeite wil doen om zijn theorie deftig te leren.
    Toegegeven, het is nog altijd uitlachtv maar ik hoef echt geen f0tosjOets van hem te zien of zien hoe die zijn make-up doet of hoe graag hem sh0tjes tequila drinkt.

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kvond de toegevoegde waarde van die janet ook wel 0,0 eerlijk gezegd... als je uitlach-tv wil maken is die inderdaad wel enorm geschikt, ma ie deed niets van moeite om zelfs door zijn theorie te geraken... n/o ma als je er nog om kan lachen als je na de 3e keer proberen nog steeds 20 fouten maakt

Member bon_jovi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    Der is er zo ene omver gereden in mijn straat paar maanden geleden. Pakte voorrang met de fiets terwijl ze had moeten wachten. moet niet echt plezant zijn om als bestuurder ene van onder je auto te moeten trekken. En dan moet ge ook nog eens dat bloed weg spoelen...
    Hopelijk niet te veel krassen op de wagen

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bon_jovi Bekijk bericht
    Hopelijk niet te veel krassen op de wagen
    hopelijk eh. da madamke gaat het wel nie meer kunnen zeggen

Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat van die eerste vraag op het examen (bandenspanning, aanduiden remvloeistof, etc), ik snap niet dat die dat niet kunnen beantwoorden.

Da's zowat het makkelijkste van heel dat examen want er zijn maar een stuk of 5 vragen die ze kunnen stellen en die staan allemaal gepubliceerd. Dus ge weet de vraag op voorhand, en toch niet kunnen beantwoorden . Als ge natuurlijk al vanaf de eerste minuut de indruk geeft aan uw examinator dat ge niet eens de moeite gedaan hebt om dat voor te bereiden, gaat ge toch flink uw best mogen doen om dat nog goed te maken.

Dat duurt nochtans nog geen 5 minuten om tijdens uw opleiding eens al die dingen te leren kennen en aan te duiden.

Ik had ook bandenspanning op examen. Ik had m'n vinger nog niet op het ventiel gelegd en 't was al goed, mocht direct vertrekken .

Btw waarom komen al die Limburgers altijd zo eentonig en emotieloos over ? Rare provincie toch . Enfin, op basis van de trailer voor volgende week ziet het er naar uit dat de 6 uren verplichte rijschool eraan zitten te komen voor sommige deelneemsters .

Approved 9-lifer Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    227 (100%)
    @ cephalus, zat ook toch verbaasd te kijken dat die niet wist waar ge ne band op blaast , hoop voor dat meisje dat ze zo dom moet doen voor het programma.
    Want als ge dit echt niet weet......

Member
    iTrader
    0
    Oh we zijn al terug! Dat was rap!
    Met ne smile op haar gezicht van hier tot in Tokyo, en nog niet door hebben dat ze in de verste verte niet geslaagd is.

Approved 9-lifer Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelS Bekijk bericht
    Met ne smile op haar gezicht van hier tot in Tokyo, en nog niet door hebben dat ze in de verste verte niet geslaagd is.
    Ha ja, en dan terug aangekomen aan het examencentrum zitten zeveren dat haar vriend of wat dan ook heeft gezegd dat een examen lang(er) duurt. Zo lachwekkend dat ze nog steeds niet doorhad dat ze niet geslaagd was.

iTrader
    227 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelS Bekijk bericht

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    woensdag blijkbaar al de (voorlopig) laatste aflevering
    why ? wordt toch niet afgeschaft zoiets zaligs ?

No no no no no no

http://www.vt4.be/videos/de-auto-vertrekt-vanzelf

serieus dit vind ik echt zielig... dat die moeder nog haar dochter op de openbare weg meeneemt gaat er niet in bij mij. Kans op een accident is toch gigantisch ?

iTrader
    227 (100%)
    Zou jammer zijn altijd lachen die afleveringen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    wie heeft het hier over afschaffen? ik zeg gewoon dat het de voorlopig laatste aflevering is
    ah, ok nice

hopelijk een vervolg !

Member Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond de laatste 2 afleveringen toch ook minder, geen idee wat die vrachtwagen chauffeurs erin doen, deden alles redelijk goed imo, + daarmee niet kunnen parkeren ok, het is geen auto he.

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Ik vind dat ook de meest idiote regel ivm het rijbewijs in Belgie. Ik vind dat ge verplicht moet zijn om via een rijschool u lessen te volgen. Die mensen zijn daarin gespecialiceerd. Er zullen ouders zijn die dat kunnen, maar bij een rijschool zijt ge zeker. Mijn ouders vonden toen ook dat ze zoiets aan de rijschool moesten overlaten.
    En dan laten die mannen u wat rijden op grote banen en op de autostrade en ondertussen zijn ze hun geld aan het tellen. Kan je dan goed rijden denk je?

Ik ken er genoeg die leren rijden hebben met een rijschool en die nog niet eens deftig kunnen parkeren of situaties inschatten op drukke punten.

iTrader
    227 (100%)
    Is wel jammer dat ze dezelfde personen niet blijven volgen , ipv elke week zo wa nieuwe in te steken zoals hierboven al aangehaald die vrachtwagen leerschool was toch niks grappig aan .

Banned
    iTrader
    0
    ik ben voorstander van verplicht leren rijden met de rijschool. Je moet eens vele ouders bekijken hoe verkrampt die ernaast zitten, daar kom je als leerling zelf nerveus van en ga je domme dingen doen. Met de rijschool leren rijden zit je bij iemand die kalm is, als er iets misgaat de auto kan controleren en tips kan geven over hoe je moet parkeren.
    Zoals die andere vader van die blonde daar zei dat ze eens vooruit moest inparkeren tussen die hekkens. Wat een dwaas, je zag toch direct dat daar vooruit inparkeren onmogelijk was. En dan was ie trots dat ze het niet kon terwijl hij het zelf niet kon.

Zoiezo zou ik mijn kleine niet met mijn auto leren rijden, want ik zou helemaal flippen als hij die versnellingen en koppeling verkracht. Met een oude bak zou ik al heel wat rustiger zijn.

Iedereen kan rijden met een auto, het is gewoon de ervaring en je concentratie dat je een goeie chauffeur maakt. En vooral geen schrik hebben, en daarvoor is een rijschool heel goed.

Als je er kent die niet kunnen parkeren dan is het gewoon omdat het schijters zijn en hun auto niet kennen. En als je geen situaties kunt inschatten komt dat ook niet door de rijschool, das gewoon omdat ze bang zijn. Mijn moeder is een gevaar op baan omdat ze voor alles bang is.

Member Th1x4nG's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djemz Bekijk bericht
    Wat een dwaas, je zag toch direct dat daar vooruit inparkeren onmogelijk was. En dan was ie trots dat ze het niet kon terwijl hij het zelf niet kon.
    Zij stond daar zo massa's beter in dan hij. :') Het feit dat hij ni eens stop zegt als ze er bijna tegenzit, terwijl hij er op staat te zien. Da's nog een vrij normale, da meiske. Allee, maar 1 aflevering gezien ze.

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    En dan laten die mannen u wat rijden op grote banen en op de autostrade en ondertussen zijn ze hun geld aan het tellen. Kan je dan goed rijden denk je?

Ik ken er genoeg die leren rijden hebben met een rijschool en die nog niet eens deftig kunnen parkeren of situaties inschatten op drukke punten.
    Ik was toch zeer tevreden van mijn rijopleiding van 6u. Mijn instructeur heeft me echt van hot naar her gestuurd, op verschillende soorten wegen. Enorm veel ronde punten gedaan en ik kon hem daar geen ongelijk in geven. Ronde punten vormen vrij gecompliceerde situaties voor beginnende chauffeurs, zeker tijdens het spitsuur.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten