|
|
#81 | ||||
|
Van mij mag dat zo nog 5 seizoenen voortgaan.
Veel beter dan al die andere shit tegenwoordig. (How I met your mother, big bang theory, ...) |
||||
|
|||||
|
|
#88 (permalink) | ||||
|
Ik vind Samurai Apoc geen goeie nieuwe figuur in Californication.
In voorbije seizoenen waren er ABSOLUUT veel sterkere 'neven-hoofdpersonages', zoals die rocker, zoals Runkle z'n bazin of zoals Stu vorig seizoen. Samurai past echt niet in dat plaatje, en dat is jammer. Nu neemt Runkle zowat de complete fucked up rol op, maar hij deed dat sowieso al. Ik mis dus iets. en ook minder tetten dan anders. deze aflevering zelfs helemaal geen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#94 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Runkle is net een karikatuur geworden van zijn vroeger zelf, wat spijtig is. Hij was vroeger al grappig genoeg, dit is er gewoon over. En welke vreemde aflevering was dat nu, even wat rondrijden met een politiewagen, ik vond het echt out of touch. Seizoen begon met 2 sterke afleveringen, maar die laatste 2 vind ik niet zo interessant. |
|||||
|
||||||
|
|
#96 (permalink) | ||||
|
Tis allemaal wel grappig en leuk om naar te kijken, maar in vergelijking met de andere seizoenen is er nu niet echt een interessante 'big picture'. Kheb het gevoel dat ze maar wat random aan het rondlozen zijn. (Wat niet belet dat het geen hilarische fragmenten kan opleveren natuurlijk!)
|
||||
|
|||||
|
|
#97 (permalink) | ||||
|
Agreed, maar eigenlijk kunnen ze hier nog 10 seizoenen vqn maken zonder dat ik me ga vervelen. Gewoon het dagelijkse leven van die mannen volgen en al hun stoten, entertainment genoeg voor mij.
Deze week was uiteraard de max, one liners van uit de vorige seizoenen en genoeg fun ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|